7 خطای اساسی SEO که باعث می شود شما روی Google کلیک کنید (و چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید)

از آنجا که گوگل الگوریتم جستجوی خود را به روز کرده است ، برخی از موفق ترین شرکت ها وب سایت های خود را پیدا کرده اند که از صفحه اول گوگل به صفحه 7 یا 8 کج شده اند. این بر همه نوع مشاغل ، از خرده فروشان مد تا تولید کنندگان تأثیر گذاشته است. اگر مرتبا از گوگل استفاده می کنید ، می دانید که اگر صفحه شما در زیر صفحه 3 قرار دارد ، ممکن است وجود نداشته باشد ، به همین دلیل لازم است اطمینان حاصل شود که سایت شما یکی از گناهان اصلی SEO را ایجاد نمی کند.

مطمئن شوید که از اشتباه کردن به راحتی جلوگیری می کنید و به شما کمک می کند تا از سیلی بدنام گوگل جلوگیری کنید.

پیشرفت بیش از حد

آخرین به روزرسانی در گوگل به معنای مجازات های مجاز در سایت های پیشرفته اعمال شده است. هنگامی که عنکبوت های گوگل (نرم افزاری که وب را برای تجزیه و تحلیل وب سایت شما خزنده می کند) صفحه ای پیدا می کند که به سمت کلمات کلیدی خاص بسیار هدفمند است ، شما را مجازات می کند.

بهترین راه برای جلوگیری از مجازات بهبود ، صرفاً نوشتن مطالب وب سایت خود به طور طبیعی و نه رها کردن کلمات کلیدی شما در هر جمله است. استفاده از مترادف همچنین در غلبه بر مجازات مؤثر بوده است ، بنابراین مطالب خود را مجدداً تغییر دهید تا مطمئن شوید که چگالی کلمه کلیدی شما بیش از تقریباً 3٪ نباشد (می توانید این کار را در وردپرس با استفاده از اکثر مؤلفه های سئو بررسی کنید یا در گوگل جستجوی چگالی کلمه کلیدی را جستجو کنید) ) و به دست آوردن برخی از جمله های مطلوب برای یک خواننده دوستانه عنکبوت ، اکنون رقبایی را برای شما رقم می زند که هزاران سال برای بهبود آخرین مطالب موتورهای جستجو صرف کرده اند.

پیوند را به اشتراک بگذارید

قبل از آخرین بروزرسانی ، به اشتراک گذاری پیوند (ارسال لینک به وب سایت شخص دیگری و انجام آنها برای شما همین کار را انجام می دهد) تا تعداد پیوندهایی که به سایت شما می آیند (یک سیگنال اصلی که Google برای شناسایی سایتهای مشترک استفاده می کند) افزایش یابد و کمی بیشتر از یک سیلی در مچ غول وب قرار بگیرید. اکنون گوگل در تلاش برای از بین بردن مزایای ناعادلانه شرکتها از به اصطلاح “مزارع پیوندی” (استفاده از سایتهای موجود فقط برای ارائه لینک به سایتهای دیگر) ، مجازات استفاده گسترده از طرح های به اشتراک گذاری پیوند را مجازات می کند.

اجتناب از مجازات اشتراک گذاری پیوند ، آسان نیست. اگر تصمیم دارید پیوندها را با سایتها به اشتراک بگذارید ، این کار را با سایتهای با کیفیت و بالا انجام دهید (سایتهای دارای رتبه بالا). درعوض ، روی پیوندهای یک طرفه به سایت خود تمرکز کنید (جایی که بدون پیوند مجدد یک لینک دریافت می کنید). شما می توانید این کار را با ارسال مقاله در دایرکتوری هایی با پیوند به سایت خود ، ارسال در انجمن ها و وبلاگ های بسیار معتبر انجام دهید. اگر یک سازنده فلز صنعتی باشید که در 300 وبلاگ پیاده روی سگ ارسال می کند ، Google به شما چیزی نمی دهد ، اما در صورت ارسال در انجمن های مربوط به ساخت و ساز ، اعتبار دریافت خواهید کرد.

پیوندهای وب سایت با کیفیت پایین

مشابه برنامه های به اشتراک گذاری لینک ، داشتن پیوندها از 30،000 سایت اکنون شما را مجرم می سازد ، به خصوص اگر این سایت ها سایتهای “ناخواسته” با کیفیت پایین مانند مزارع پیوند و وبلاگ های خودکار باشند. درعوض ، 30-300 پیوند از سایتهای صفحه با رتبه بالا به شما کمک می کنند با اطمینان بیشتر در بالای جستجوهای Google اعتماد کنید.

از استفاده از نرم افزار اتصال خودکار خودداری کنید ، به خصوص اگر پایه ای محکم برای پیوندهای با کیفیت بالا از سایت های برق ایجاد نکرده اید. هنگامی که با Google ثابت کردید که پیوندهایی از سایتهای دارای رتبه بالا به شما مراجعه می کنند ، می توانید به سایت های با کمترین کیفیت بروید و یک شبکه لینک ورودی بزرگ ایجاد کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که همیشه اول لینک های با کیفیت بالا تهیه می کنید.

پیوند ضعیف

برخی از شرکت ها گزارش داده اند که داشتن پیوندهای بهبود یافته زیادی در صفحات وب خود باعث شده است که رتبه آنها کاهش یابد. اگر نمایندگی اتومبیل را اداره می کنید و هرکدام از لینک های ورودی شما با کلمات “ماشین بعدی خود را در اینجا بخرید” همراه است ، سپس گوگل با این کار مشکوک رفتار می کند و شما را نظم می دهد. شرکت ها با استفاده از پیوندهای مترادف (“تخفیف های مربوط به فورد با این فروشنده”) و حتی پیوندهای ناخواسته “اینجا را کلیک کنید” موفقیت خود را بدست آورده اند زیرا متن ها رتبه خود را در گوگل بهبود می بخشند.

با احتیاط از این تکنیک استفاده کنید زیرا ایجاد لینک های اسپم زیادی باعث کاهش اهمیت شما در نگاه Google می شود ، اما اگر نمی توانید به صفحه اول برسید ، ممکن است بخواهید برخی از این پیوندها را در وب سایتهای مرتبط در نظر بگیرید.

محتوای جدیدی وجود ندارد

Google همیشه سایتهای قدیمی را مجازات می کند ، اما بسیاری از شرکت ها یک وب سایت عالی ایجاد می کنند اما هرگز محتوای روز را از روز اول به روز نمی کنند. نه تنها وب سایتهایی که مرتباً محتوای خود را به روز می کنند از بازگشت افراد جلوگیری می کنند بلکه Google نیز به دلیل عدم حفظ سایت یا تهیه مطالب به روز مجازات می شود.

به روزرسانی وب سایت خود آسان تر از آنچه ظاهر می شود است. داشتن وبلاگ در سایت خود که به طور مرتب منتشر می کنید به Google نشان می دهد که از سایت خود مراقبت خوبی می کنید و صفحات خود را بهینه می کنید تا بهترین پاسخ را از مشتریان بالقوه خود دریافت کنید به این معنی است که به هر حال صفحات خود را مرتباً به روز می کنید. برای پست های وبلاگ ، یک مقاله سریع با کیفیت بالا با 300 کلمه هر دو هفته ، حداقل حداقل نیاز است. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا شخصی را برای نوشتن مقاله برای شما استخدام کنید ، معمولاً به ازای هر مقاله 40 دلار.

هیچ مرجع اجتماعی نیست

آخرین نسخه Google برای نشان دادن محبوبیت و اهمیت وب سایت ، بر روی نشانک های اجتماعی تأکید زیادی کرده است. اگر کسی در مورد وب سایت شما صحبت نمی کند ، گوگل این اطلاعات را به عنوان راهنما در نظر می گیرد تا بگوید سایت شما به اندازه یک سایت با پوشش در شبکه های اجتماعی با ارزش نیست.

برای به دست آوردن پیوندهای بیشتر از رسانه های اجتماعی ، اطمینان حاصل کنید که می توانید پست ها و صفحات وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و صدای جیر جیر کنید و آنها را بوک مارک کنید ، زیرا این کار باعث ایجاد بک لینک با ارزش برای یک شبکه اجتماعی به صفحه شما می شود و همچنین سایت شما را در شبکه مخاطبین خود مشاهده می کند. ، و به احتمال زیاد شما مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت. داشتن نمایه رسانه های اجتماعی و یا صفحه ای در زمینه تجارت ، اکنون کمتر از اختیاری و ضروری تر برای هر مشاغل است و به شما امکان می دهد ترافیک رسانه ها و پیوندهایی به سایت خود ایجاد کنید.

هیچ فعالیتی وجود ندارد

بزرگترین تغییری که گوگل برای ارزیابی ارزش صفحات وب شما انجام داده است میزان فعالیت بازدید کنندگان در هر صفحه است. این شامل تعداد منحصر به فرد بازدید کنندگان به صفحه شما ، تعداد نظرات ، لایک ها و ارسال ها از مطالب شما و مدت زمانی است که بازدید کنندگان در هر یک از صفحات شما می گذرانند.

برای بهبود فعالیت در سایت خود ، باید به بازدید کنندگان خود به عنوان راه های مختلفی برای تعامل با شما در اختیار بگذارید ، به نظرات خود در وبلاگ خود اجازه دهید (اما نظرهای مربوط به هرزنامه را رصد کنید) و بازدید کنندگان خود را تشویق کنید تا مطالب خود را به اشتراک بگذارند. فیلم ها و فیلم های باکیفیت طولانی تر نیز روشی بسیار مناسب برای افزایش مدت زمانی است که افراد در وب سایت شما می گذرانند. تأثیر داشتن فرمهای تماس آنلاین آشکارتر است ، اما قطعاً به رتبه Google شما آسیب نمی رساند ، بنابراین اگر شغل شما یک سرویس نقل قول ارائه می دهد ، افزودن یک فرم تماس برای پر کردن بازدید کنندگان ممکن است فعالیت صفحه شما را نیز از نظر Google بهبود بخشد.

استفاده از اسرار تجاری فوق الذکر به شما کمک می کند با ارائه دقیقاً آنچه می خواهید ، بر سیستم بروزرسانی گوگل غلبه کنید ، و به آنها اجازه دهید تا ترتیب بیشتری برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود داشته باشید و در معرض دید بیشتر ، مشتریان بالقوه تر و مشتریان بیشتری قرار گیرند و به کسب و کار شما اجازه می دهند از سایت خود نهایت استفاده را ببرید. روز وب و روزهای بیرون.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا