طراحی و سئو وب سایت

7 راه اساسی برای بهینه سازی صفحات فرود PPC

یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین ، استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) برای افزایش فروش و ایجاد تبدیل بیشتر است. این تبلیغات با یک بار کلیک توسط بازاریابان به عنوان شخصی که روی تبلیغ کلیک می کند به صفحه مقصد می رسد استفاده می شود. سپس از این برای شروع فرد به سمت سرب استفاده می شود. این استراتژی می تواند یک کمپین بازاریابی موثر باشد. اگر ما در یک استراتژی بهینه سازی صفحه فرود مناسب نباشیم ، ممکن است PPC به نتایج مطلوب نرسد.

روش های زیر می تواند در توسعه چنین استراتژی برای بهبود نرخ تبدیل شما کمک کند:

  1. اول ، داشتن ثبات در صفحه فروش و ادعاهای تبلیغاتی خطی مهم است. در محتوای نسخه باید وضوح وجود داشته باشد و در مورد مفید بودن آن برای مخاطب تجزیه و تحلیل شود. تبلیغ و کپی باید به اندازه کافی دلگرم کننده باشد تا مشتریان بالقوه را تبدیل کند.

  2. USP محصول باید برجسته شود. مخاطبان هدف باید متقاعد شوند که بهترین معامله را انجام می دهند و این باعث می شود که یکی از رقبا بالاتر باشد.

  3. نزدیکترین مرحله برای تبدیل Lead ها ، چگونگی استفاده خوب آنها از دکمه های فراخوان به عمل (CTA) در صفحات فرود خود است. این می تواند کمک زیادی به بهبود صفحه شما کند. هرچه بهتر بتواند در نوآوری های CTA پیشنهاد دهد ، شانس افزایش تبدیل بیشتر است. این خدمات می توانند پیشنهادهایی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف ارائه دهند.

  4. 4- اعتماد سازی و اعتبار سنجی برند مهم است. افزودن پوشش رسانه های اجتماعی ، توصیفات ، بررسی مشتری و حتی نمایش پست های فیس بوک یا توییتر در شبکه های اجتماعی می تواند به اعتبار آن افزود

  5. کلید بهینه سازی صفحه شما ارائه محتوا ، یعنی ساختار و شکل ظاهری آن است. گاهی اوقات ارائه ساده و مختصر با تصاویر بصری جالبتر از نمایش اطلاعات و تصاویر زیادی است که ممکن است تصادفی بوده و ظاهری بدون سر و صدا داشته باشند.

  6. برای بهبود زمان بارگذاری صفحه باید تلاش کرد. این یک واقعیت ثابت شده است که صفحه ای که بارگیری آن چند ثانیه طول می کشد به راحتی بازدید کنندگان را از دست می دهد.

  7. اگر صفحه بهینه سازی شده خود را بهبود ندهد ، ممکن است از تبدیل ضعیف رنج ببرد. استفاده از کلمات کلیدی که شخص به احتمال زیاد آنها را جستجو می کند و به درستی آنها را در مطالب و عناوین قرار می دهد عاقلانه است. این صفحه همچنین باید جذاب باشد تا مورد توجه بازدید کننده قرار نگیرد. می توان نرخ تعامل صفحه فرود را با معیارهایی مانند نرخ پرش اندازه گیری کرد.

روش های فوق بدون شک ابزارهای بازاریابی بسیار مفیدی هستند و متخصصانی که خدمات بهینه سازی صفحه فرود را ارائه می دهند در میان فرایندهای استخدام شرکت جایی پیدا می کنند. از این رو ، همه می خواهند از این استراتژی مدرن بازاریابی نهایت استفاده را ببرند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا