دنیای وب

7 راه برای استفاده از ویدیو برای ارتباط بیشتر با اینستاگرام

در دنیای دیجیتال، رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی بازاریابی موثر تبدیل شده اند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره فرصت های زیادی را در اختیار برندها قرار می دهند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند. استفاده از این پلتفرم ها رایگان است و می توانید به طور مستقیم با چندین مخاطب به طور همزمان ارتباط برقرار کنید. لازم نیست پول زیادی را برای ساختن یک استراتژی بازاریابی که شامل ویدیوهای رسانه های اجتماعی باشد، خرج کنید. چه کسب و کار کوچک یا بزرگ داشته باشید، اکنون زمان آن است که بازاریابی شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید.

بر اساس آمار به اشتراک گذاشته شده توسط بازاریابی لایف، 93 درصد از ویدیوهای توییتر از تلفن های همراه به دست آمده است. مشاهده محتوای ویدیویی برند در یوتیوب در سه سال گذشته دو برابر شده است. علاوه بر این، ویدیوهای زنده فیس بوک 10 برابر بیشتر از ویدیوهای معمولی واکنش نشان می دهند. همه این آمارها نیاز به محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی را نشان می دهد. این به این دلیل است که هزاره ها بیشتر به ویدیو در رسانه های اجتماعی متصل هستند. شورای ویدیوی بازاریابی وب دریافته است که بیش از 60 درصد از برندها از ویدیوهای فعال رسانه های اجتماعی برای تبلیغ استفاده می کنند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که رقبای شما از قدرت ویدیوهای رسانه های اجتماعی برای گسترش دامنه خود استفاده کنند.

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار قدرتمند است که می توانید عکس ها و فیلم ها را در اینترنت به اشتراک بگذارید. Techcrunch از زمان آغاز به کار روندهای اینستاگرام را مطالعه کرده است. طبق تحلیل آنها، اینستاگرام در سال 2018 از آستانه 1 میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کرد. علاوه بر این، اینستاگرام در حال حاضر با نرخ 5 درصد – صدها نفر در هر سه ماهه رشد می کند که بالاترین میزان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. بنابراین، اینستاگرام باید اولین انتخاب شما برای نمایش محصولات و خدمات شما باشد. در این پست شما را با روش هایی آشنا می کنیم تا از ویدیوهای اینستاگرام برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

تبلیغات کوتاه

یک ویدیوی کوتاه و معنادار بسازید که برند شما را به نمایش بگذارد. شما می توانید از طریق این ویدئوها محصول خود را به صورت هنرمندانه ارائه دهید. تبلیغات می توانند الهام بخش، خنده دار یا تکان دهنده باشند. اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد ویدیوهای 60 ثانیه ای از برنامه خود را به اشتراک بگذارید. با چنین فیلم کوتاهی می توان به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین، ویدیوهای کوتاه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات واضح در مورد محصول شما بهترین هستند. می توانید تبلیغات خود را در استوری اینستاگرام، IGTV یا برنامه های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

مشخصات محصول

نمایه محصول یا یک ویدیوی «محصول کارآمد» را برای نشان دادن مهارت های خود نشان دهید. فقط روی ویژگی های مهم تمرکز کنید تا مخاطب را درگیر خود نگه دارید. برای اطلاعات بیشتر و بدون شرح ویدیو را ذخیره کنید. تمرکز بر جزئیات کلید ایجاد یک ویدیوی جذاب و جذاب است. شما می توانید ویدیوی به دست آمده را در جدول زمانی صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا مخاطبان شما در هر زمانی آن را ببینند. ساخت خودکار ویدیو توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ویدیو خودت انجامش بده

یک راه موثر برای استفاده از ویدیوهای اینستاگرام، ایجاد محتوای آموزشی است. «آن را انجام دهید» یا «چگونه» محصولات کاری خود را به اشتراک بگذارید. این به کاربر کمک می کند تا کاربرد محصول را درک کند. همچنین می‌توانید ویدیوهای حل مشکل مرتبط با مشکلاتی که مشتریان شما ممکن است با آن مواجه شوند ایجاد کنید. تا حدی، مخاطب می‌خواهد ویدیو هدف‌گذاری شود، زیرا اطلاعات مرتبط را در مدت زمان کوتاهی به دست می‌آورد. با اشتراک‌گذاری ویدیوهایی از این قبیل، می‌توانید با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنید.

فیلم پشت صحنه

مشتریان در انتخاب محصولات گزینشی شده اند، بنابراین برقراری ارتباط با آنها مهم است. شما می توانید ویدیوهایی از پشت صحنه ایجاد کنید که آنها را از نکات بی اهمیت مرتبط با محصول خود بگذرانید. حتی می توانید یک آموزش سریع در مورد نکات و ترفندهای مربوط به استفاده از محصول خود داشته باشید. ویدیوی سریعی که شریل کول در مورد کار خود به اشتراک گذاشته است، بینش هایی را ارائه می دهد. فقط باید خلاق و هوشمند باشید و لحظات مناسبی را با ویدیوهای اینستاگرام خود ثبت کنید.

استوری های ویدیویی اینستاگرام

اینستاگرام در آگوست 2016 یک حساب کاربری اینستا راه اندازی کرد. با استوری می توانید عکس ها یا ویدیوها را به مدت 24 ساعت با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. این مدت زمان کوتاه باعث ایجاد حس فوریت می شود و مردم با دیدن فردی فعال به داستان نگاه می کنند. می توانید از داستان ها برای تبلیغ کسب و کار خود به شرح زیر استفاده کنید:

  1. به اشتراک گذاری قرارداد کوتاه مدت یک راه عالی برای جذب افراد به محصولات و خدمات شما است. می‌توانید پیشنهاد را طوری تنظیم کنید که برای طول عمر داستان قابل بازخرید باشد. هنگامی که مردم از چنین معامله ای مطلع شوند، موارد بیشتری را ارائه خواهند کرد.

  2. اجازه دهید یک اینفلوئنسر اینستاگرام شما را تصاحب کند تا در مورد محصولات و پیشنهادهای تخفیف شما تعظیم به اشتراک بگذارد. فرمت آشنا مطمئناً مخاطبان بیشتری را جذب می کند.

لایو در اینستاگرام

بهترین ویژگی اینستاگرام این است که می توانید ویدیوها را مستقیماً در آن پست کنید. وقتی در اینستاگرام لایو می‌شوید، در خط مقدم جذب فالوورهای خود هستید. بنابراین، شانس خوبی برای فالوورهای شما برای تعامل با جریان زنده شما وجود دارد. آنها می توانند جریان شما را حتی زمانی که فعالیت بدنی ندارند، ببینند. بررسی محصول، انتشار محصول، زمان مصاحبه، موج آموزشی و غیره. راه هایی هستند که می توانید با مخاطبان خود در اینترنت ارتباط برقرار کنید. اگر رویداد شما از قبل برنامه ریزی شده است، می توانید آن را از طریق ایمیل و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

سازنده را بیاورید

با اطلاع رسانی به کارمندانی که محصولات و خدمات شما را ایجاد کرده اند، به داستان خود رنگ خاصی ببخشید. می توانید اعضای تیم را وادار کنید تا سفرهای خود را در توسعه محصول به اشتراک بگذارند. همچنین، می توانید به کارمندان خود اجازه دهید تا حساب اینستاگرام برند شما را برای یک روز مدیریت کنند. سپس آنها می توانند جزئیاتی در مورد عمر کار خود و کار سختی که برای تولید محصول انجام می دهند به اشتراک بگذارند. کارمندان می توانند جلسات پرسش و پاسخ را برای مخاطبان برگزار کنند تا آنها را در مورد محصول آموزش دهند. چنین جلساتی یک ارتباط عاطفی با مخاطب هدف شما ایجاد می کند و بینش بیشتری را در مورد حساب اینستاگرام شما ایجاد می کند.

نتیجه

اگر قدرت اینستاگرام را در کمپین های بازاریابی دیجیتال خود وارد نکنید، هیچ چیز عالی نمی بینید. پتانسیل اینستاگرام وقتی به درستی مورد بهره برداری قرار گیرد می تواند محصولات شما را به ارتفاعات جدیدی برساند. هیچ راه عالی برای استفاده از ویدیوهای اینستاگرام وجود ندارد، تکنیک های ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا با آن شروع کنید. حتی می‌توانید یک آژانس مدیریت رسانه‌های اجتماعی را استخدام کنید که به شما کمک می‌کند محصولاتتان را با ایجاد محتوای ویدیویی جذاب تبلیغ کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا