طراحی و سئو وب سایت

7 روش SEO که باید در سال 2018 امتحان کنید

سئو صنعت توسعه و نوآوری است. استراتژی ای که شش سال پیش کار کرده است و شاید امروز برای شما مفید نباشد. برخی از بهترین تکنیک ها چند سال پیش معرفی نشده اند. بنابراین ، خوب است که به مرور زمان برای موفقیت موفق باشید. اگر در بالای سر خود باقی بمانید ، به تحقیق ، یادگیری و کاوش در روش های جدید کار تشویق می شوید. یک واقعیت جالب در مورد بهینه سازی موتور جستجو گرایش به اشتراک اطلاعات با گروه ها است. این به شرکتها و کارشناسان جدید کمک می کند تا هر روز یاد بگیرند. به آنها امکان می دهد تکنیک های پیشرفته SEO را توسعه دهند. برای دستیابی به اهداف SEO خود ، این تکنیک ها را دنبال کنید: تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای سال 20181. SEO در عمق روش های بازاریابی با کیفیت بالا را پوشش می دهد و بسیار ارزشمند است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. بر تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، جستجوی برچسب و دانش Google تمرکز کنید. این تکنیک ها به گوگل امکان می دهد بدون توجه به اینکه از چه کلمات کلیدی استفاده می شود ، جستجو را درک کند. محتوای پیشرفته اگر شما یک وبلاگ نویس موفق هستید یا به طور منظم برای وب سایت خود محتوا ایجاد می کنید ، احتمالاً روی یک معدن طلای بسته نشسته اید. پس از انتشار مقاله ، خوانندگان آن را فراموش کرده و به مرحله بعدی می روند. آنها نمی فهمند چه چیزی در حال حاضر در وب سایت یا وبلاگ خود است. هر سال یا هر سال یک بازرسی داخلی از وب سایت خود انجام دهید. این باعث افزایش ترافیک می شود .3. تبلیغ و تبلیغ املاک و مستغلات قابل بارگیری بخشی از حسابی است که پیوندها را به وب سایت های دیگر جذب می کند. با دریافت بک لینک ، کارهای مرتبط با بهینه سازی موتور جستجو را ایجاد و بهینه کنید. این امر به ارتقا the دید بالای شرکت کمک می کند. محتوای مالی و سایر تکنیک های مورد استفاده برای بهبود پس از توسعه بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به اشتراک می گذارد. Redirect Management پس از تمیز کردن سایت قدیمی ، آدرس Word نیز تغییر می کند. به همین دلیل ، باید از دستور استفاده شود و باید به درستی استفاده شود. انتقال ، به ویژه 301 تبدیل ، پیوندهایی را از صفحات وب قدیمی یا وبلاگ ها به صفحات جدید می برد. بدون مدیریت تغییر مسیر ، ترافیک و رتبه بندی از بین می رود. احتیاط 5. سرعت بخشیدن به صفحات تلفن همراه خود را بیشتر بازدید کنندگان از تلفن های همراه برای پیمایش وب سایت و وبلاگ شما استفاده می کنند. صفحات سریع موبایل بنابراین یک سیستم منبع باز برای ایجاد صفحات سریع موبایل هستند. این یک صفحه ساده باشد یا یک مدل پیچیده یا یک سایت تجارت الکترونیکی ، AMP برای همه معجزه می کند. این تجربه تلفن همراه را افزایش می دهد. وب سایت های دارای رتبه بندی سریع مورد پسند موتورهای جستجو قرار می گیرند و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بالاتر نشان می دهند. بازاریابی فیس بوک از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ دارایی خود در ارتباط با تعاملات رسانه های اجتماعی استفاده کنید و اگر به صورت عمدی انجام شود بسیار موثر است. اگر می خواهید در کوتاه مدت تجارت خود را تبلیغ کنید ، باید در فیس بوک تبلیغ کنید. دکوراسیون داخلی صفحه کاربر هنگام ورود به صفحه اول Google ، عنصری از رتبه بندی SEO است.بهبود نرخ تبدیل (CR) فعالیتی است که ارزش بازاریابی را دارد. تأثیر آن در گروههای مختلف افراد متفاوت است. نرخ تبدیل در سایت به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با پیروی از این هفت تکنیک می توانید تجارت خود را رونق بخشیده و نتایج خوبی کسب کنید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا