7 مدیر عالی بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال – هرگز نباید در توییتر شرکت کنید

“صداقت لحظه انتخاب است. کیفیت زندگی به آنچه در فضای بین محرک و پاسخ اتفاق می افتد بستگی دارد” – دکتر استفان آر کووی

“کیفیت با هدف تعیین شده توسط مدیریت آغاز می شود. کیفیت به عهده همه است” – ادوارد دمینگ

“کیفیت هرگز اتفاقی نیست بلکه بیشتر کار تلاش هوشمندانه است” – جان راسکین

بنابراین ، تلاش برای بهترین بودن ضروری است و ما باید فرایندهای چاپ استاندارد و معیارهای استاندارد خود را در تمام تلاش های خود در یک سفر رهبری بازاریابی دیجیتال با چشم انداز بلند مدت برای موفقیت در آزادی مالی پیاده کنیم.

اهداف محک زدن عبارتند از:

(الف) هدف گذاری فرایند تعیین اهداف برای تسهیل مقایسه با بهترین ها.

(ب) ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه در کارکنان برای بهبود عملکرد و هدایت انرژی به سمت تمرکز واحد.

مزایای این موارد عبارتند از:

(I) این بهترین روش ها را در مشاغل اندازه گیری عملکرد امکان پذیر می کند

(2) برای انجام و اجرای نتایج محک زدن

(3) شناسایی پیشرفت های فن آوری مانند اتخاذ شیوه های بارکد در صنعت مواد غذایی.

(4) ارتباط معیار برای رشد حرفه ای آینده بسیار ارزشمند است.

(5) این امر در تأمین اثربخشی با نیازهای کاربر نهایی یا مشتری کمک می کند.

(6) به تعیین اندازه واقعی بهره وری و اثربخشی کمک می کند.

(vii) بدست آوردن موقعیت رقابتی.

(7) در مورد بهترین روشهای صنعت اطلاعات کسب کنید و در مورد آنها تحقیق کنید.

(8) برای دیدن خارج از جعبه و خلاقیت

روند معیار به شرح زیر است و می تواند در 5 مرحله توضیح داده شود:

دارم برنامه ریزی می کنم

برنامه ریزی شامل تحقیقات استاندارد با پرسیدن س 5الات 5W-1H است ، یعنی چه ، چه زمانی ، کجا ، چرا ، چه کسی و چگونه به طوری که ما درک کنیم:

(الف) چه چیزی قابل اندازه گیری است؟

(ب) با چه کسی یا چه چیزی را باید مقایسه کرد؟

© روش جمع آوری داده ها و جمع آوری داده ها را تعریف کنید

تحلیل دوم

تجزیه و تحلیل باید شامل درک دقیق روند فعلی باشد و برای تعریف GAP و سطح عملکرد آینده را می توان در دو مرحله انجام داد:

(الف) شناسایی عملکرد فعلی “شکاف”. فرآیند محک زدن یک تحلیل مقایسه ای است و یک شکاف یک اساس عینی برای کار برای پر کردن شکاف یا استفاده از یک یادداشت مثبت فراهم می کند.

(B) سطح آینده عملکرد پروژه: معیار گذاری باید یک فرایند مداوم باشد که به موجب آن عملکرد به طور مداوم برای اطمینان از برتری مجدداً کالیبره می شود.

سوم. ادغام فرآیند استفاده از نتایج استاندارد برای دستیابی به اهداف عملی برای تغییر است

(الف) ابلاغ نتایج استاندارد و کسب مقبولیت

برنامه تجاری طراحی شده باید مداوم باشد زیرا رقیب نیز استراتژی ها را به روز می کند. نتایج معیار باید برای پشتیبانی ، تعهد و مالکیت به تمام سطوح سازمانی گزارش شود.

(ب) تعیین اهداف شغلی:

بر اساس داده های منتقل شده و پذیرش تجزیه و تحلیل ، ما باید اهداف عملکردی را توسعه دهیم و روند معیار را تحقق بخشیم.

چهارم روش کار: پس از ادغام ، مرحله اقدام آغاز می شود:

(الف) اقدامات خاص را پیاده سازی و پیشرفت را کنترل کنید.

(ب) ارزیابی مجدد استانداردها: ممکن است به روزرسانی نیاز به کالیبراسیون مجدد داده های معیار رقابتی داشته باشد و باید منعکس کننده کاری باشد که رقیب شما انجام می دهد.

پنجم- بلوغ: زمانی می توان به آن دست یافت که بهترین روشهای صنعت در تمام فرآیندهای تجاری گنجانده شود ، بنابراین از برتری اطمینان حاصل می شود و این یک تأیید قوی از استاندارد می شود.

در نهایت ، استراتژی های اخلاقی و اخلاقی همراه با پشتکار ، فروتنی و یکپارچگی بالا پیروزی اخلاقی در صنایع تولیدی یا سازمان خدمات است.

این فرایندهای معیار گذاری باید در همه زمینه های رهبری بازاریابی دیجیتال و کسب درآمد یا بازدهی ثابت انجام شود ، بنابراین ما می توانیم از طریق یک فرایند یادگیری و آموزش مکرر و مستمر ، به آزادی مالی انتقال دهیم.

اکنون ، برای اینکه در رشته های درآمد دیجیتال مارکتینگ و موفقیت مالی خاص باشید ، باید به طور مداوم با سرعت خود آموزش دهید تا با هر طرح نوشتاری در چشم انداز یا مجله خود ، موارد زیر را تسلط داشته باشید:

(1) طرح تبلیغات متمرکز بر موبایل – اکثر بازدید کنندگان از طریق تلفن های همراه از وب سایت های شما بازدید می کنند.

(2) تسلط در بازاریابی شرکت های وابسته – به ویژه قرار گرفتن در معرض سایت های مختلف معتبر محصولات وابسته مانند Rakuten ، Shareasale ، CJ (کمیسیون اتصال) ، کلیک بانک و البته منحصر به فردترین بازاریابی تسلط بازاریابی وابسته آمازون است.

(3) آموزش حساب فروشنده FBA Amazon و نحوه تهیه آن برای آموزش و تسلط.

(4) تسلط بر نکات ، فنون ، اصول و استراتژی های SEO

(5) CMS (برنامه تسلط بر سیستم مدیریت محتوا) – یعنی به دست آوردن آموزش جامع و گسترده در مورد نحوه کار بستر ساخت نرم افزار وردپرس با هدف آگاهی از کلیه ابزارهای رایگان موجود در قسمت انتهایی (شما به عنوان کاربر اداری) و جلوی دستگاه کاربر ابزارها را یک به یک ، گام به گام با سرعت خود آماده می کند.

(6) طرح بازاریابی شبکه های اجتماعی: برنامه ای سالانه برای آنچه در هر یک از کانال های بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، Pinerest ، وبلاگ ها ، Quora ، LinkedIn و غیره ارسال کنید ، تنظیم کنید. شما باید کاملاً بفهمید که “چگونه” از همه این کانال ها به طور مناسب استفاده کنید و به طور جداگانه بر هر یک مسلط شوید.

(7) یک چشم انداز و مأموریت واضح داشته باشید که قبلاً در کتاب چشم انداز زندگی خود نوشته شده است.

(8) دروازه پرداخت یکی از روشهایی است که به عنوان یک امر مسلم پذیرفته می شود. هنگام انتخاب درگاه های پرداخت ، مطمئن شوید که این موارد شامل موارد زیر است:

(A) درگاه های پرداخت قابل اعتماد ، اصلی هستند و یکپارچگی را برای مشتریان و خود شما حفظ می کنند.

(ب) درگاه های پرداخت باید همیشه یک فرآیند تأیید دو طرفه داشته باشند.

© درگاه های پرداخت باید با یک رمز عبور یکبار مصرف و ترجیحاً در دستگاه همراه شما ساخته شوند.

(د) ما به ندرت دروازه های پرداخت را که دارای امنیت یک طرفه هستند تشویق می کنیم زیرا هر بار که معامله ای انجام می شود ، باید اطمینان حاصل کنیم که پول ما ایمن است و همچنین مشتریان ما نیز ایمن هستند ، بنابراین از تأیید دو طرفه با شناسه ایمیل و دستگاه تلفن همراه اطمینان حاصل می کنیم از طریق گذشت یک کلمه.

مراقب هکرهایی باشید که اطلاعات را می دزدند و مراقب مجرمان سایبری باشید. ما باید سفر آنلاین اجتناب ناپذیر دیجیتال خود را دنبال کنیم در حالی که همیشه 100٪ امنیت را برای خود ، مشتریان و مشتریان خود تضمین می کنیم.

عاقل تر و حیله گرتر باشید و بگذارید خدا بقیه کارها را هنگامی که نیت شما درست است انجام دهد.

(ه) درگاه های پرداخت باید دارای یک حساب استاندارد ایالات متحده یا حساب انگلستان در حساب داخلی موجود شما باشند تا بتوانید با استفاده از Master ، Visa Card یا معاملات آنلاین ، وجوه را به حساب محلی خود برداشت کنید. یکی از نکات قابل اعتماد قابل فکری برای مثال Payoneer است.

در عوض ، بانک های کشور خود را پیدا کنید که دارای بیشترین اطمینان هستند و می توانند از همکاری های مالی بین المللی و ایمنی مراقبت کنند.

یکی از بانک های با کیفیت که می توانم به آن افتخار کنم ، بانک دولتی هند است که من از آن پشتیبانی و پشتیبانی می کنم و به عنوان یکی از بهترین بانک ها در هند تأیید می کنم و به زودی به یکی از بهترین بانک های جهان تبدیل می شود زیرا SBI (بانک دولتی هند) ) هم بصورت آنلاین و هم آفلاین ادغام بسیار بالایی را با مشتری و مشتری تضمین می کند.

آنها امنیت هر مشتری را دقیقاً مانند نهال یا نوزادی پرورش می دهند و از آن محافظت می کنند.

من با بیانیه ای از استیون کووی نتیجه گیری می کنم:

“اعتماد چسب زندگی است. این ماده اصلی در برقراری ارتباط موثر است. این یک اصل اساسی است که همه روابط را حمل می کند.”

لطفا فیلم رابرت کمپ را در مورد روند معیار گذاری YouTube تماشا کنید.

(منبع: دکتر دکتر شارما (مدیریت کیفیت جامع – اصول ، روشها و موارد)

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا