7 نکته برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی

امروزه ، رقابت گسترده ای در بازارهای آنلاین وجود دارد. از این رو ، بهبود روند فروش آنلاین و ارائه تجربه کاربری بهتر بسیار مهم شده است. با این حال ، شما برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خود در کانال های رسانه های اجتماعی به نکات موثری نیاز خواهید داشت. با یک برنامه ریزی مناسب می توانید تجربه بازدید کنندگان وب سایت خود را بهبود بخشیده و فروش بیشتری داشته باشید.

در این پست ، هفت نکته برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از شبکه های اجتماعی را کشف خواهید کرد:

1. از خدمات پیام رسان برای پشتیبانی عالی از فروش استفاده کنید

شما باید بر ارائه پشتیبانی فروش با استفاده از گپ محلی در هر شبکه اجتماعی تمرکز کنید. با تجارت الکترونیکی گپ ، می توانید از خدمات پیام رسانی استفاده کنید که به شما کمک می کند ارتباطات خود را شخصی سازی ، خودکار کنید و شخصی سازی کنید. این برنامه های پیام رسان برای بسیاری از مشتریان به گزینه های عالی تبدیل شده اند. این به آنها کمک می کند تا مستقیماً با شرکتها تعامل داشته باشند زیرا این برنامه ها میزان تعامل و نگهداری را افزایش داده اند.

بنابراین ، اگر از برنامه های پیام رسان برای تأیید خودکار و فروش خود استفاده نمی کنید ، فرصت بزرگی را برای تجارت الکترونیکی اجتماعی از دست می دهید. با این حال ، هنگام استفاده از برنامه های گفتگوی ربات مانند Facebook Messenger Bots ، حتماً احتیاط کنید.

2. مکالمات مربوط به مارک و خدمات خود را تحلیل کنید

وقتی صحبت از مکالمه با رسانه های اجتماعی مشتری شما می شود ، موثرترین ابزار است. با این حال ، حمله مداوم توسط مشتریان ، مکان یابی اطلاعات مفید را دشوار می کند. از این رو ، نظارت بر فعالیت های آنلاین کاربران به شما کمک می کند تا موقعیت های گیج کننده را درک کنید. شما قادر خواهید بود تا منجر به تولید بیشتر و ایجاد استراتژی های موثر بازاریابی شوید.

گوش دادن به یک مارکیت مهارت توسعه بینش مهم با تجزیه و تحلیل مکالمات مشتریان در مورد خدمات ، نام تجاری و رقبا است. با این حال ، شما باید بیشتر از نظارت بر حساب های رسمی رسانه های اجتماعی خود تمرکز کنید.

3. کاربران را تشویق کنید تا تجربه شخصی خود را به اشتراک بگذارند

البته موفقیت همه رسانه های اجتماعی به میزان صحبت آنها در مورد خودشان بستگی ندارد. درعوض ، به این بستگی دارد که مشتریان چقدر در مورد خدمات و نام تجاری خود صحبت می کنند. بنابراین ، شما باید به مشتریان خود این گزینه را بدهید تا تجربه آنها را قبل ، هنگام خرید و بعد از خرید به اشتراک بگذارند.

شواهد اخیر نشان داد که از هر سه کاربر فیس بوک یک نفر قبل از خرید این محصول ابتدا آن را به اشتراک گذاشته ، پسندیده و درباره آن نظر داده است.

4. گزینه های خرید آسان و سریع را در کانال های اجتماعی خود فراهم کنید

این روزها می توانیم شاهد گسترش چشمگیر فروش خرده فروشی ناشی از کانال های اجتماعی باشیم. دکمه های خرید در این کانال ها نقش عمده ای در فروش بیشتر دارند. با کمک دکمه های خرید ، مشتریان شما می توانند از درون شبکه های اجتماعی خریدهای روان و ایمن انجام دهند. این امر نیاز به پیروی از یک فرآیند چند مرحله ای را کاهش می دهد و آن را به فروش یک کلیک محدود می کند.

5. ویژگی تولید شده توسط کاربر (UGC)

محتوای ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان ، پیروان و طرفداران در کانال های اجتماعی نیز محتوا ایجاد می کند – محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). آنها این کار را به صورت غریزی یا از طریق گزینه های دیگر مانند هدیه یا مسابقه انجام می دهند. سازماندهی م Uثر UGC برای شرکتهای تجارت الکترونیکی. به گزارش بیزینس اینسایدر ، افرادی که محتوای تولید شده توسط کاربر را مشاهده می کنند ، معمولاً 97٪ احتمال خرید خدمات شما را دارند.

محتوای ایجاد شده در قالب تصاویر توسط مشتریان نیز به طور م worksثر کار می کند. در حقیقت ، 77٪ از خریداران آنلاین هنگام انتخاب بین UGC (مانند عکس های ارسال شده در اینستاگرام) و عکس های حرفه ای (در صفحات توضیحات محصول) ، عکس های اینستاگرام را انتخاب می کنند. هنگامی که از تصاویر اصلی استفاده می کنید ، آنها به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کنند ، عملکرد تبلیغات شما را تقویت می کنند ، بازدید کنندگان با هدف از Instagram را به صفحات محصول جذب می کنند و نرخ تبدیل سایت را بهبود می بخشند.

6. توسعه محتوای فصلی و مرتبط با مشاغل

تقریباً همه شرکت های تجارت الکترونیکی در تقویم فصلی مشاغل کارآمد ایجاد می کنند. آنها در تولید فروش و ایجاد پیشنهادات ویژه ، مشوق ها و ایمیل ها عملکرد بسیار خوبی دارند. آنها همچنین در ذخیره کانال های اجتماعی خود با تبلیغاتی در مورد همه فعالیت های تجارت الکترونیکی فصلی تبحر دارند.

اما وقتی محتوای فصلی ایجاد می کنید که تبلیغاتی چندانی نداشته باشد ، اکثر فروشگاه ها کوتاهی می کنند. بنابراین ، بهتر است با یک بستر کارآمد ایجاد محتوا در کانال رسانه های اجتماعی خود سازمان یافته باشید.

7. تصاویر بصری جامعه پسند ایجاد کنید

تقریباً همه مشاغلی که از جریان های اجتماعی استفاده می کنند تحت فشار سنگینی برای ایجاد محتوای دوستانه اجتماعی قرار دارند. زیرا کاربران دانش بیشتری دارند و از تصاویر ذخیره شده عمومی پرهیز می کنند. طبق مطالعه روز Chute Digi ، بیش از 70٪ کاربران استفاده از عکس را حداقل دو برابر بیشتر از محتوای نوشته شده می دانند.

با این حال ، مشکل وقتی بوجود می آید که یک صاحب وب نمی تواند یک طراح حرفه ای استخدام کند. در این صورت ، می توانید از Buffer’s Pablo استفاده کنید که بیش از 600،000 تصویر بدون حق امتیاز را برای انتخاب فراهم می کند. از طرف دیگر ، اگر به تصاویر گرافیکی و گرافیکی نیاز دارید ، استفاده از Venn gage گزینه بسیار خوبی خواهد بود. صدها الگوی طراحی را برای ایجاد سریع عکس های دقیق فراهم می کند. این الگوها معمولاً به مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته طبقه بندی می شوند. بنابراین ، می توانید تصاویر را با توجه به سطح تجربه خود انتخاب کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا