7 نکته برای لیست وب سایت خود در صفحه اول یاهو

یاهو یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در اینترنت است. بنابراین ، اگر کمپین های شما یاهو را هدف قرار ندهند ، شما یک اشتباه بزرگ مرتکب می شوید. با بهینه سازی وب سایت خود برای موتور جستجوی یاهو ، می توانید ترافیک ارزشمند زیادی را بدست آورید. در اینجا 5 نکته برای بهبود سایت خود در یاهو آورده شده است.

اصول SEO را بیاموزید

SEO فرآیندی قدرتمند است که می تواند به شما در بهبود رتبه موتور جستجو در وبلاگ یا وب سایت کمک کند. در حقیقت ، سئو یک روش موثر ، ارزان و قابل اعتماد برای در دسترس قرار دادن وب سایت خود در اختیار بازدیدکنندگان بالقوه است.

امروزه محققان اینترنتی از طریق موتورهای جستجو اطلاعات مورد نیاز را جستجو می کنند. اگر در شبکه جهانی وب حضور نداشته باشید ، سود زیادی را از دست خواهید داد.

درباره جستجوی اشتراک اطلاعات کسب کنید

طبق آمار ، حدود 11/7 درصد آمریکایی ها از یاهو برای جستجوی اطلاعات یا محصولات مورد نظر استفاده می کنند.

در سال 2014 ، از طرف موزیلا و یاهو اعلام شد که موتور پیش فرض موزیلا یاهو خواهد بود.

اگرچه گوگل بیشترین سهم در جستجوی جستجو را دارد ، اما یاهو رقیب بزرگ بعدی است. بنابراین ، شما نمی خواهید رتبه خود را در این موتور جستجو نیز پایین بیاورید.

در اینجا چند نکته موثر آورده شده است که می تواند به شما در دستیابی به رتبه بالاتر در یاهو کمک کند.

آنچه شما باید در مورد یاهو بدانید! ابتدا سئو کنید

تا آنجا که به یاهو سئو مربوط می شود ، برای شما مهم است که برخی از تفاوتهای عمده بین تکنیکهای سئو به کار رفته در هر یک از موتورهای جستجو را بدانید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

رقابت کمتر است

در یاهو ، رقابت به شدت موتور جستجوی پیشرو نیست. به عنوان مثال ، اگر وب سایت در صفحه اول یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص باشد ، ممکن است در صفحه اول همان عبارت یا کلمه کلیدی در یاهو نباشد.

بنابراین ، اگر سعی کنید برای آن عبارت یا کلمه کلیدی در موتور دیگری رتبه بندی کنید ، ممکن است در مدت زمان کوتاهی با تلاش کم رتبه بهتری کسب کنید.

هی هو نسبتاً ساده تر

بدون شک ، کسب رتبه بالاتر در گوگل پیچیده تر از هر موتور جستجوگر دیگری است. بنابراین ، هنگام اجرای مبارزات بهینه سازی ، باید فاکتورهای کمتری را در نظر بگیرید.

طی چند سال گذشته ، موتور پیشگام تغییرات زیادی در الگوریتم ایجاد کرده است ، اما چنین چیزی توسط یاهو پیاده سازی نشده است.

تفاوت زیادی بین Yahoo! و پینگ

تا آنجا که به SEO مربوط می شود ، بینگ و یاهو کاملاً یکسان هستند. بنابراین ، یک استراتژی می تواند برای هر دو آنها مفید باشد. بنابراین ، نیازی نیست که کمپین های جداگانه داشته باشید.

یاهو به پیوندها اهمیت بیشتری می دهد

همانطور که به پیوندهای ورودی و پیوندهای داخلی مربوط می شود ، یاهو اهمیت بیشتری به آنها می دهد. به عبارت دیگر ، اگر لینک های ورودی زیادی داشته باشید ، یاهو در موتور جستجوی خود به شما رتبه بالاتری می دهد.

به طور خلاصه ، اینها برخی از کارهایی است که می توانید برای بهبود رتبه وب سایت یا وبلاگ خود در دومین موتور جستجوی بزرگ به نام Yahoo! اگر چند روش خوب را به روش صحیح دنبال کنید ، شانس شما برای کسب رتبه بهتر بیشتر است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا