[ad_1]
نحوه بهبود روند خرید وب سایت شما
از شرکت های کوچک تا بزرگ افزایش سود هدف 1 است.
به عنوان یک صاحب مشاغل این هدف اصلی شما و چیزی است که بیشتر انرژی خود را روی آن متمرکز می کنید. با این وجود می تواند چالش برانگیز باشد – به ویژه هنگامی که به برند خود بسیار نزدیک هستید – برای پیدا کردن آنچه وجود دارد و تغییرات لازم را ایجاد می کنید.
خوشبختانه کمبود روش هایی وجود ندارد که بتوانید خرید خود را بهبود بخشیده و نتایج را در آینده نزدیک مشاهده کنید.
این که آیا شما یک محصول یا خدمات مبتنی بر خدمات را اداره می کنید در اینجا 7 روش برای افزایش فروش آنلاین آورده شده است:
1. یک وب سایت با کاربرد آسان داشته باشید که مناسب به نظر برسد.
این ممکن است واضح به نظر برسد اما شما تعجب می کنید که چند صاحب مشاغل کوچک از حضور آنلاین خود غافل هستند حتی اگر یک فروشگاه آجر و ملات ندارند.
آنها بسیار متمرکز بر فروش و فراموش تجربه کاربر هستند. در نتیجه بازدید کنندگان ناامید می شوند که آنچه را که می یابند پیدا نمی کنند با صفحات سردرگم و محتوای قدیمی کشتی می گیرند و به جای دیگری می روند.
به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد از طریق تلفنهای خود فهرست و یا خرید می کنند بنابراین بر این اساس بهینه سازی کنید.
2. چیزی جز حقیقت نگو.
آنچه را که محصول شما می تواند انجام دهد یا بیش از حد خدمات خود را زیاده روی نکنید بیش از حد نکنید. این تنها به شهرت بلند مدت شما آسیب می رساند و مانع از وفاداری مشتریان و پیروان شما می شود.
ممکن است شما سود اولیه را بدست آورید اما مردم برنخواهند گشت آنها نظرات منفی را رها می کنند و به خانواده و دوستان می گویند.
البته شما می خواهید به طور موثر بازاریابی کنید اما ادعا نکنید که خدمات آموزشی شما قطعاً منجر به درآمد شش رقمی خواهد شد یا اینکه محصولات مراقبت از پوست شما باعث می شود هر کسی از 20 سال جوان تر ظاهر شود.
صادق و شفاف باشید در حالی که مزایای هر چیزی را که می فروشید به اشتراک بگذارید.
3. زمان خود را صرف سئو کنید.
شما می خواهید شغل خود را در Google پیدا کنید اما این تنها در صورتی انجام می شود که به دنبال رقابت خود باشید کلمات کلیدی مناسب (از جمله کلمات کلیدی طولانی) را انتخاب کرده و وب سایت خود را به درستی بهینه کنید.
به عنوان مثال یک برنامه ریز عروسی هنگام ایجاد کمپین هایی برای برنامه ریزی عروسی ونکوور با رقابت سختی روبرو خواهد شد.
او می تواند در مورد کلمات کلیدی مرتبط با برنامه ریزی عروسی محتوای هدفمند و طولانی ایجاد کند مانند ترتیب گل های پاییزی کیک های منحصر به فرد دکوراسیون عروسی بوهمیاک ظریف کوکتل های آن و غیره برای هر چیزی که بتواند در هنگام رقابت با آن ترافیک سایت را هدایت کند.
4- احساس اضطرار ایجاد کنید.
اگر کاربران فقط برای دیدن نمایشی از سال گذشته به سایت شما می آیند که هنوز هم در پیش رو و مرکز است این ناامید کننده است و باعث می شود مردم تعجب کنند که چقدر انرژی را وارد شغل خود می کنید یا اصلاً هنوز هم در کار هستید.
اگر می خواهید خرید خود را بهبود بخشید کمک به مشتریان است تا ارزش آنچه را ارائه می دهید چه یک پیشنهاد با زمان محدود یا فروش فصلی کمک کنند.
5. درک کنید که محتوا پادشاه است.
ما مدتهاست که این را می شنویم و هنوز هم بسیار راحت است! موتورهای جستجو محتوای جدید و مفید را پاداش می دهند. در اینجا برخی از ویژگی های یک وب سایت با کاربرد آسان:
• شرح دقیق محصول
• مقالات وبلاگ در مورد موضوعات جالب مربوط به محصول یا خدمات خود را
• صفحه سؤالات متداول جایی که به همه سؤالات مشتریان خود پاسخ می دهید
6. نظارت و پاسخگویی به بررسی ها.
طبق تحقیقات مرکز تحقیقات Spiegel 2017 تقریباً 95٪ از خریداران قبل از خرید نظرات آنلاین را می خوانند. اخیراً من در مورد اهمیت بررسی های آنلاین در نحوه رسیدگی به بررسی های منفی بدون آسیب رساندن به تجارت خود صحبت کرده ام.
از Google برای کسب و کار من تا Yelp شما می توانید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و بازخورد مشتری را منفی یا مثبت دریافت کنید.
7. بسیار اجتماعی باشید.
شما به حضور در رسانه های اجتماعی احتیاج دارید و وقت آن است که روی داستانهای بازاریابی محتوا تمرکز کنید کاربران نه تنها بررسی های آنلاین را مشاهده می کنند و شما چقدر واکنش نشان می دهید بلکه به دنبال این هستند که ببینند چه چیزی تبلیغ می کنید و چند بار فعال هستید.
شما باید برای سیستم عامل های اصلی که می دانید بازار هدف شما از جمله Facebook Twitter LinkedIn و Instagram استفاده می کند استراتژی داشته باشید.
از مخاطبان خود غافل نشوید و از شما غافل نشوند! برای دستیابی به نتایج عالی ارزش استفاده از انرژی را اکنون باید در استراتژیک قرار دهد.
صرف نظر از برند شما افزایش فروش آنلاین آگاهی از برند و وفاداری می تواند یک چالش بزرگ باشد.
[ad_2]