[ad_1]
وقتی در رسانه های اجتماعی هستید، می خواهید تعامل زیادی داشته باشید. گفته می شود، رانندگی می تواند گاهی اوقات یک کار خسته کننده باشد. اما اگر آنچه را که میخواهید به دست آورید، میتوانید با آمادهسازی برای آن، استفاده از سیستمهای مناسب برای اطمینان از وقوع آن، و سپس یادگیری از آن، مطمئن باشید که آن را بیشتر انجام دهید.
1. یک استراتژی بازاریابی محتوای یکپارچه ایجاد کنید
شما می خواهید محتوایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید در محتوایی که در وبلاگ و وب سایت، ایمیل و جاهای دیگر منتشر می کنید گنجانده شود. همه اینها باید هدف و هدف و هدفی در ذهن داشته باشد.
2. محتوای متمرکز بر اعضا را ایجاد و به اشتراک بگذارید
وقتی محتوای خلاقانه شما و آنچه دیگران ایجاد کردهاند بر روی آنچه مخاطب شما میخواهد بداند، باید بداند و به آن علاقه دارد متمرکز شود، باعث علاقهمندی مردم میشود. این باعث میشود که آنها بخواهند وبلاگ شما را بررسی کنند، ایمیل شما را باز کنند و بیشتر شرکت کنند، زیرا مربوط به آنهاست.
3. محتوای ویدیویی را با گروه خود به اشتراک بگذارید
استفاده از محتوای ویدیویی یک راه عالی برای جلب مشارکت بیشتر است. مردم اغلب در مورد ویدیوها نظر می دهند، ویدیوها را به اشتراک می گذارند و ویدیوهایی را با محتوای متنی تماشا می کنند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که ویدیو کوتاه و زنده باشد.
4. افراد دارای پیام را مخفی کنید
وقتی محتوایی را با افراد دیگر به اشتراک می گذارید، یا از شخصی در داخل نام می برید، یا فکر می کنید که شخصی به داخل علاقه مند است، او را تگ کنید تا نام او روی خودش و دیگران ظاهر شود (بسته به ساختار حریم خصوصی). این یک راه عالی برای تشویق دوستان شما نیز به تماشای آن است.
5. محتوای خود را در بهترین زمان ممکن آماده کنید
از دادهها استفاده کنید، ببینید بهترین زمان و روز برای اشتراکگذاری اخبار با آنها چه زمانی است، و از ویژگی زمانبندی برای اشتراکگذاری در زمانی استفاده کنید که افراد بیشتری میتوانند مقاله را ببینند.
6. برای جلب توجه، تیتر روزنامه بهتری بنویسید
عنوان شما بسیار مهم است زیرا اگر عنوان به خوبی نوشته نشده باشد، برخی افراد فقط از قسمت شما صرفنظر می کنند. شما نمیخواهید مردم را گمراه کنید، اما میخواهید توجه آنها را به خود جلب کنید، بنابراین خوب است که با در نظر گرفتن تأثیر سرفصلها بر نرخهای باز، به آن توجه کنید.
7. نظرات مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید
به یاد داشته باشید که دادهها مهم هستند، بنابراین دادههای خود را در هر پلتفرمی که استفاده میکنید مطالعه کنید تا بدانید محتوای مناسب برای اشتراکگذاری در زمان مناسب و نحوه تعامل بیشتر با مخاطبان خود در آن لحظه چیست.
[ad_2]