7 روند بازاریابی مشاغل کوچک برای جذب مشتری در سال 2021

شیوه کار بازاریابی اساساً روز به روز به دلیل تعداد زیاد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند و همچنین وابستگی به فناوری های جدید در حال تغییر است. با توجه به این موضوع، در اینجا می خواهم 7 شیوه جذاب بازاریابی را که باید در سال 2021 برای کسب و کار کوچک خود دنبال کنید، به اشتراک بگذارم.

آموزش | اینستاگرام

1. بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ایمیل همچنان یک کانال ارتباطی حیاتی برای تعامل با مشتریان است و همچنان یک استراتژی مهم است که هر کسب و کار کوچک باید آن را اجرا کند. هر ایمیلی که یک بازاریاب B2B ارسال می کند برای ایجاد ارتباط های واجد شرایط تر با مشتریان خود است که دارای هزینه مقرون به صرفه و بازدهی بالا باشد.

اگر از این بازاریابی به روش صحیح استفاده می کنید، پس می توانید به راحتی مشتریان یا مشتریان بالقوه ارزشمندی را به دست بیاورید و آگاهی از برند خود را گسترش دهید. اما اگر پیام های بازاریابی شما مرتبط نیست و به راحتی در دستگاه های تلفن همراه خوانده می شود، می توانید انتظار داشته باشید که مصرف کنندگان به جلو حرکت کنند. از آنجا که راز ایجاد با ارزش ترین کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل، ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان و همچنین راحت بودن تلفن همراه است.

نتایج بازاریابی خود را با استفاده از این تکنیک های ساده شرح داده شده در زیر افزایش دهید:

دوست موبایل باشید

اگر ایمیل های شما برای موبایل مناسب نیستند، ممکن است فرصت تعامل با مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را از دست داده و نتیجه بگیرید.

از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنید

با استفاده از هوش مصنوعی می توانید موثرترین روند بازاریابی از طریق ایمیل را پیاده سازی کرده و ایمیل های خود را شخصی تر و انسانی تر نشان دهید.

2. تبلیغات ویدئویی

مردم وقت ندارند که مطالب طولانی ارسال شده روی صفحه نمایش کوچک تلفن هوشمند را بخوانند. بنابراین امروزه افراد ویدئوها را در اینترنت تنظیم می کنند. از آنجا که آنها می توانند ویدئوها را در هر زمان و هر مکان تماشا کنند، شما همچنین می توانید از محتوای ویدئویی برای جذب مشتری جدید و افزایش تبدیل برای کاشت ویدیو در صفحه Lead یا Lead استفاده کنید.

برای حفظ بینش تازه، مشاغل کوچک باید به بازاریابی ویدئویی توجه داشته باشند و شما می توانید برای گسترش اعتبار برند خود و ایجاد آگهی های جدید، ویدئوها را در اینستاگرام و فیس بوک به همراه هشتگ به اشتراک بگذارید. این نرخ باز و همچنین نرخ کلیک را افزایش می دهد.

3 – وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان فرایند ایجاد محتوای آموزشی و انتشار آن در سایر سایت های معتبر است که پست های مهمان را می پذیرند. این به شما کمک می کند تا رتبه سایت خود را در سئو بسیار بهتر کنید و از نظر تجاری رتبه سئو خود را افزایش دهید. این سوخت برای نصب رشته های با کیفیت در خط لوله شما می شود.

اگر وبلاگ نویسی مهمان به درستی انجام شده باشد، می توانید از این مزایا بهره مند شوید که در زیر توضیح داده شده است:

  • به شما کمک می کند ترافیک خود را بدست آورید و برای مخاطبان خود برجسته باشید.
  • یک روش اساسی برای تأثیرگذاری بر دیگران، چه در رابطه با تجارت آنها.
  • شما تعداد زیادی بازدید کننده هدفمند را به وب سایت های شرکت خود خواهید فرستاد.

همچنین می توانید از وب سایت های باکیفیت بک لینک بگیرید.

  • آگاهی از برند را ایجاد کرده و در نهایت مخاطبان خود را افزایش دهید.
  • نتایج خود را به حداکثر برسانید.

از طریق وبلاگ نویسی مهمان، شما این فرصت را پیدا می کنید که با بسیاری از نویسندگان برتر محتوای وبلاگ و وبلاگ نویسان مرتبط با حوزه خود ارتباط برقرار کنید.

4. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

هر تجارت کوچک به مشتری نیاز دارد. بدون داشتن مشتریانی واجد شرایط، بقا در دراز مدت برای مشاغل کوچک دشوار خواهد بود. هنگامی که از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک استفاده می کنید، می توانید به راحتی به مشتریان هدف خود برسید و این قدرت را به شما می دهد تا درباره مشتریان و علایق آنها بیشتر بدانید و همچنین یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنید.

اکثر تبلیغات شبکه های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات سنتی ارزان نیستند، بنابراین مجبور نیستید برای ملاقات مخاطبان بیشتر و کمک به آنها برای رشد مشتری خود و کسب اعتبار بیشتر، دلار زیادی را هدر دهید.

اگر می خواهید کمپین کسب و کار کوچک خود را بهینه کنید، این روش های زیر را امتحان کنید:

  • اهداف و مقاصد را تعیین کنید
  • تلاش خود را بر روی شبکه های منتخب متمرکز کنید
  • استفاده از تبلیغات اجتماعی پولی
  • بازخورد مخاطبان را جمع آوری کنید

5. پخش زنده

پخش زنده ویدئو فرایند انتقال تصاویر زنده یا همان لایو از طریق اینترنت به مشتریان بالقوه یا مشتریان فعال است. پخش زنده ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شماست. Facebook Live و اینستاگرام برای اکثر مردم و بازاریابان در سراسر جهان برای جلب مخاطبان خود و رونق کسب و کارشان انتخابی است.

ظهور فیس بوک لایو و اینستاگرام فقط به معنی سرگرمی کاربران نیست. امروزه، این امر در حال تغییر شیوه بازاریابی کسب و کارهای کوچک در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با پیروان خود و یافتن مشاغل جدید است.

6. بازاریابی تأثیرگذار

بازاریابی تأثیرگذار یک روش بسیار موثر برای ایجاد اعتماد و تبلیغات برند شما از طریق تأثیرگذارهای خاص است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به شبکه های برخی از بیشترین افراد در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی اینفلوئنسر شامل استفاده از مدافعان اصلی برند برای انتقال پیام شما به بازار بزرگتر به روش ارگانیک و افزایش آگاهی از نام تجاری و یا محصولات شما است. در صورت نیاز به تبلیغ محصولات یا خدمات خود، بازاریابی اینفلوئنسر ممکن است بهترین گزینه برای مشاغل کوچک باشد.

7. هایپر مارکتینگ داخلی

بازاریابی محلی نوعی هدف گذاری بسیار بالا است و کلمه ای از بازاریابی است که بر روی یک شهر، محله یا منطقه خاص تمرکز دارد. این یک روش عالی برای افزایش حضور تجاری شما در زمینه بازاریابی تخصصی و به دست آوردن علاقه و تجارت آنها است.

می توانید از تبلیغات جستجوی اینترنتی برای جابجایی بازدید کنندگان محلی به محل کار خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات برای مشتریان محلی واقعاً بهینه شده است. برای تبلیغات آنلاین، فناوری تلفن همراه ابزاری قدرتمند است و شما می توانید با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی در شهر خود نیز تجربه و بررسی مشتریان خود را بدست آورید.

در پایان، اجرای این روند بازاریابی برای تجارت کوچک خود که به شما در یافتن مشتری و چشم انداز و همچنین رشد و بازگشت سرمایه کمک می کند، شروع کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تجارت شما حاوی این گرایش های ارزشمند بازاریابی است که می تواند اطمینان حاصل کند که شما کسب و کار خود را به سطح بالاتری می رسانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا