[ad_1]
من بسیاری از کارشناسان بازاریابی را شنیده ام که از همه می خواهند از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی تبلیغاتی خود استفاده کنند. اینترنت پر از اطلاعات مربوط به استفاده از فیس بوک توییتر و سایر سایت های اجتماعی است. مقالات زیادی در مورد چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت تصویر نام تجاری شما و چگونگی ایجاد ترافیک وب برای وب سایت اصلی کسب و کار شما نوشته شده است.
بخاطر داشته باشید که رسانه های اجتماعی ابزاری برای بازاریابی هستند و تنها در صورت استفاده صحیح برای تبلیغ تجارت شما م effectiveثر هستند.
س mainال اصلی این شرکت این است که چگونه رسانه های اجتماعی برای تولید درآمد و مشتری واقعی مهار می شوند؟ در جامعه متصل به دیجیتال امروز مشتریان شما صرف نظر از سن جنسیت و وضعیت اقتصادی در سایت های شبکه های اجتماعی فعال خواهند بود.
در اینجا برخی از جدیدترین آمارهای استفاده در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی آورده شده است که توجه تجاری شما را جلب می کند:
- 68٪ از مشاغل کوچک در سال آینده تلاش خود را برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی افزایش می دهند
- 56٪ از کاربران توییتر می گویند که از سایت میکروبلاگینگ برای اهداف تجاری یا مرتبط با کار استفاده می کنند
- بیش از 40٪ مردم در Facebook یا MySpace دوست یا دوست یک مارک / شرکت می شوند
- 20٪ از توییت ها مربوط به محصولات تجاری است
- 46٪ از کاربران فیس بوک می گویند که با محصولی در فیس بوک صحبت می کنند یا توصیه می کنند
- 44٪ از کاربران توییتر یک محصول را توصیه می کنند
- رسانه های اجتماعی نقش عمده ای در خرید در تعطیلات داشته اند – 28٪ از خریداران می گویند که شبکه های اجتماعی بر خرید آنها تأثیر گذاشته است
فقط در فیس بوک:
- بیش از 400 میلیون کاربر فعال
- 50٪ از کاربران فعال در هر روز وارد فیس بوک می شوند
- یک کاربر متوسط 130 دوست دارد
- مردم ماهانه بیش از 500 میلیارد دقیقه در فیس بوک می گذرانند
- بیش از 160 میلیون صفحه مجموعه و رویداد برای تعامل مردم وجود دارد
- یک کاربر متوسط به 60 صفحه گروه و رویداد متصل است
- یک کاربر متوسط هر ماه 70 قطعه محتوا ایجاد می کند
- مردان و زنان تقریباً به طور مساوی از سایت های اجتماعی استفاده می کنند (47٪ در مقابل 53٪)
- 61٪ از کاربران فیس بوک میانسال یا مسن تر هستند و میانگین سنی آنها 37 سال است
- افراد بین 18 تا 24 سال بر هیچ سایت شبکه اجتماعی خاصی تسلط ندارند. آنها همه جا هستند
- بیش از 25 میلیارد قطعه محتوا (پیوندهای وب اخبار پست های وبلاگ یادداشت ها آلبوم های عکس و غیره) هر ماه به اشتراک گذاشته می شود.
به اشتراک گذاشتن مشاغل شما در شبکه های اجتماعی باید بصری باشد با این حال بسیاری از شرکت ها به ایجاد سایت های رسانه های اجتماعی ادامه می دهند و هیچ تلاشی برای شرکت و مشارکت در گروه هایی که مشتریان بالقوه آنها استفاده می کنند نخواهند داشت.
برای موفقیت در شبکه های اجتماعی کسب و کار شما باید کشف کند که مشتریان بالقوه شما وقت خود را در این سایت ها می گذرانند تا بتوانید در جایی که آنها ترجیح می دهند با آنها تعامل داشته باشید و نه در مکان هایی که شما ترجیح می دهید یا با آنها احساس راحتی می کنید. اشتراک و تعامل با شبکه های اجتماعی آنها بستری را ایجاد می کند که از طریق آن می توان با جوامع مورد علاقه خود ارتباط برقرار کرد. این به نوبه خود کانالی برای جذب مشتری جدید با استفاده از قابلیت های اشتراک گذاری و موارد مشابه در دنیای شبکه های اجتماعی فراهم می کند. این به اشتراک گذاری معادل دهان به دهان در بازاریابی سنتی است.
در اینجا 7 نکته بازاریابی در توسعه تجارت برای استفاده از رسانه های اجتماعی آورده شده است:
1. به جایی بروید که مشتری هایتان هستند نه به جایی که احساس راحتی می کنید
برای یافتن مشتریان خود در شبکه های اجتماعی موارد زیر را در نظر بگیرید:
- نظرسنجی را بین مشتریان یا مشتریان بالقوه خود انجام دهید.
- تجزیه و تحلیل و نظارت بر ترافیک در سایت های اجتماعی برای کشف اینکه مشتری چگونه و از کجا اطلاعات کسب و کار شما و رقبا را به اشتراک می گذارد
- تحقیقات بازاریابی یا اطلاعات آماری در مورد استفاده های مختلف رسانه های اجتماعی و جمعیت شناسی را مرور کنید.
2. درگیر و تعامل کنید
مشارکت در شبکه های اجتماعی یک مکالمه است و مشارکت شما در گروه ها و جوامع شبکه های اجتماعی برای ایجاد روابط اساسی است. ارزش شما به عنوان یک شرکت کننده با ارزشی که برای کل جامعه فراهم می کنید قضاوت می شود. با به اشتراک گذاشتن آزادانه اطلاعات مفید مفید و مرتبط می توانید به این هدف برسید
3. فعالیت های رقبا را پیدا کنید
شما باید اطلاعات رقابتی را جمع آوری کنید که می تواند به تلاش شما کمک کند. تجزیه و تحلیل رقابتی در مورد استفاده از پنج رقبای برتر رسانه های اجتماعی خود برای:
- سایت های رسانه های اجتماعی که به طور فعال در آن شرکت می کنند
- نوع محتوایی که منتشر می کنند
- تعداد و نوع دنبال کنندگان طرفداران و بازدیدها
- محصولات برنامه ها یا رویدادهای تبلیغی
4. راه اندازی پیشنهادات و برنامه ها برای کانال های رسانه های اجتماعی خود
شما باید از طریق پیشنهادات انحصاری این کانال های تبلیغاتی به رسانه های اجتماعی خود اهمیت دهید. این مشتری های بالقوه را فریب می دهد تا پیشنهاد غیرقابل دسترس سایر کانال های بازاریابی را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.
به عنوان مثال یک پیشنهاد منحصر به فرد مانند کانال کوپن یا تخفیف به کانال رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید.
5- مشارکت در شبکه های اجتماعی به اعتبار و شفافیت نیاز دارد
از کلمات اصالت و شفافیت امروزه تا حدودی بیش از حد استفاده شده است و این سنگ بنای موفقیت در شبکه های اجتماعی است. در معاملات خود یک انسان واقعی باشید. این اساس اعتماد سازی و ارتباط با افراد واقعی در گروه ها و شبکه های رسانه های اجتماعی است.
6. از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال فرصت های ارزشمند فروش باشید
با ارائه موارد ارزشمند مربوط به پیروان خود از فرصت استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات و / یا خدمات خود استفاده کنید. خرید از این کانال های رسانه های اجتماعی را برای آنها آسان کنید.
7. همیشه بر اساس نتایج بدست آمده تست و پالایش کنید
نرم افزار رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال بازاریابی از آزمایش و بهبود پیام ها و پیشنهادات شما مستثنی نیست. قبل از شروع برنامه در کل کانال باید سعی کنید آزمایش جمع آوری نتایج و تجزیه و تحلیل نحوه بهبود آنها را انجام دهید.
این هفت نکته بازاریابی را برای استفاده از رسانه های اجتماعی به کار گیرید تا زمینه موفقیت در ایجاد و رشد تجارت خود را با استفاده از این کانال های ارتباطی فراهم کنید.
[ad_2]