7 نکته برای افزایش فروش با استفاده از شبکه های اجتماعی

[ad_1]

اینستاگرام | توییتر

رسانه های اجتماعی به یک نیروی فروش برای دنیای بازاریابی تبدیل شده اند و بازاریابان از آن سوء استفاده می کنند. مطالعات اخیر نشان می دهد که حدود 75 درصد از تصمیمات خرید و فروش با ارزیابی رسانه های اجتماعی به روشی انجام می شود. حتی نحوه انجام تجارت و حفظ روابط با مشتری در چند سال اخیر به لطف رسانه های اجتماعی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. رویکرد سنتی به بازاریابی آنلاین و آفلاین از بازاریابی ایمیلی، شبکه‌سازی، تماس‌های تلفنی و مکالمات چهره به چهره تا تقریباً کامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تکامل یافته است. این بدان معنا نیست که روش‌های بازاریابی سنتی دیگر خوب نیستند یا مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، اما بهتر است از آنها در ترکیبی از اطلاعات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تلاش برای افزایش فروش در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

افزایش فروش با استفاده از شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه ساده و در عین حال استراتژیک برای دستیابی به مخاطبان بر اساس آمار جمعیتی و در زمان مناسب از طریق منابعی است که ممکن است به محبوب ترین کانال های رسانه اجتماعی مورد استفاده توسط مخاطبان محلی یا جهانی در یک زمان خاص بستگی داشته باشد. با استفاده صحیح از شبکه لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی خود، می توانید به راحتی آینده را شناسایی کنید، سپس در مورد نیازهای مخاطبان خود، شما و چالش، بینشی کسب کنید و سپس آن دانش را به کار ببرید. این اطلاعات ارزشمند به شما این امکان را می دهد که با آنها در مکالماتی ارتباط برقرار کنید که به شما این امکان را می دهد که به آنها ایمیل بزنید، تماس بگیرید یا حضوری با آنها ملاقات کنید و خدمات خود را به آنها ارائه دهید. این جدید نیست، اما پتانسیل رسانه های اجتماعی به بازاریابان کمک می کند تا فرصت های فروش جدیدی ایجاد کنند و همچنین روابط تجاری موجود را توسعه دهند که آنها را به افزایش فروش از طریق رسانه های اجتماعی سوق می دهد.

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی، باید قبل از اینکه به موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی فکر کنید، به خوبی آماده شوید، یک استراتژی روشن را در نظر بگیرید، زمان را اختصاص دهید و سخت کار کنید. در زیر برخی از بهترین نکاتی که هر بازاریاب باید برای موفقیت در رسانه های اجتماعی رعایت کند، آورده شده است.

1. نام تجاری یا محصول/خدمت خود را توصیف کنید

قبل از اینکه بتوانید کاری را در رسانه های اجتماعی شروع کنید، به عنوان یک فرد یا گروه ابتدا باید برند، محصولات و خدمات خود را تعریف کنید. منظورم این است که چگونه می خواهید به عنوان یک برند دیده شوید؟ آیا بهترین محصول را با کمترین قیمت دارید یا خدمات سریع و کارآمد را در بازار خود ارائه می دهید. آیا می خواهید مخاطبان شما را به عنوان بهترین تیم یا گروه متخصص در یک زمینه ببینند؟ همه اینها ابتدا باید مشخص شود. با انجام این کار، تعیین خواهید کرد که چگونه می خواهید در چشمان مخاطبان خود دیده شوید و منابع مناسب رسانه های اجتماعی را که باید استفاده کنید، شناسایی می کنید.

2. نمایه خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد و پر کنید

هنگامی که برند خود را تعریف کردید و درک کاملی از نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی در بین مخاطبان و مشتریان بالقوه خود به دست آوردید، اقدام بعدی که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری جذاب در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. تنها چیزی که می توانید به دست آورید. . یا فیس بوک، توییتر، پینترست، اینستاگرام و ایجاد و به روز رسانی پروفایل لینکدین. وب سایت خود را به تمام سایت های اجتماعی لیست شده در بالا پیوند دهید و نه صفحه شرکت لینکدین خود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات قبلی در صفحاتی که به برند شما لطمه می زند و بین بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی شما ایجاد اختلاف می کند، ندارید. این صفحات رسانه های اجتماعی نشان دهنده برند، محصولات و خدمات شما به طور کلی هستند و فقط باید تمیز و پر از اطلاعات مورد علاقه مشتریان باشند.

3. مخاطبان هدف خود را بشناسید و آنها را دنبال کنید

امروزه راه های زیادی برای یافتن مخاطب هدف در شبکه های اجتماعی وجود دارد. شما به راحتی آنها را با آنچه دوست دارند، رزروهایشان، آنچه به اشتراک می گذارند و آنچه هر روز تماشا می کنند، می شناسید. راه دیگر برای یافتن مخاطبان از طریق لینکدین است. لینکدین یک ابزار عالی برای این کار است زیرا به شما امکان می دهد افراد را بر اساس جمعیت آنها جستجو کنید، به عنوان مثال بر اساس عنوان، منطقه، بخش خاص، شرکت، صنعت و بسیاری موارد دیگر. همین کار را می توان با توییتر انجام داد و اکنون با انتشار فیس بوک به روز شده تا مخاطب خاصی را برای افزایش تعامل هدف قرار دهد. شما همچنین می توانید مشتریان مناسب خود را از طریق صفحه رقیب خود بیابید و سعی کنید آنها را به روش هایی که در اینجا در مورد آنها صحبت نمی کنم تنظیم کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا ایمیل بزنید یا با ادمین این مقاله تماس بگیرید.

4. شبکه های اجتماعی را با مخاطبان هدف خود بسازید

هنگامی که متوجه شدید مخاطبان هدف شما در این شبکه های اجتماعی چه کسانی هستند، با دعوت از آنها برای لایک کردن و اشتراک گذاری صفحه خود، شروع به ساخت شبکه خود با افرادی که می شناسید کنید. به احتمال زیاد این افراد می‌دانند که می‌خواهید به چه کسی بفروشید و مطمئن شوند که همه افراد از محل کار گذشته و حال خود، خانواده و دوستان خود را شامل می‌شوید و آنها را تشویق می‌کنید تا پروفایل شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این قطعا صفحه شما را به سمت جذب اعضای جدید و ادامه رشد سوق می دهد. برای شروع این فرآیند از فیس بوک، توییتر، لینکدین و +Google به خوبی استفاده کنید.

5. پلتفرم های مورد استفاده مخاطبان خود را شناسایی کنید

دانستن پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی که در آن مخاطبان شما به طور منظم درگیر هستند، به شما کمک زیادی می‌کند تا آنها را هدف قرار دهید و آنها را به صفحه خود در همان کانال‌های شبکه اجتماعی بیاورید. شما باید درک کنید که مخاطبان شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند، در مورد چالش های خود بحث می کنند و اطلاعات مربوط به موضوعات مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند. هنگامی که این دامنه ها را شناختید، به گروه ها بپیوندید و در این دامنه ها ثبت نام کنید. این احتمال وجود دارد که در آنجا با مخاطبان هدف خود ملاقات کنید و آنها را به طرفداران و مشتریان خود تبدیل کنید. اگر زمان بیشتری را در پلتفرم‌های اجتماعی که مخاطبان شما بیشترین مصرف را دارند بگذرانید، وضعیت بهتری خواهید داشت. این منجر به مشتریان بیشتر و مشتریان بالقوه می شود که برای همیشه آنها را حفظ خواهید کرد.

6. افزایش فروش از طریق شبکه های اجتماعی

مشتریان بالقوه خود را در این پلتفرم های رسانه های اجتماعی بیاموزید و نظارت کنید

برخی از ابزارها مانند Tweetdeck، Hootsuite و Google Alerts نرم افزارهایی هستند که به خوبی طراحی شده اند که می توانند به شما کمک کنند در زمان واقعی آنچه را که مشتریانتان در اینترنت در مورد آن صحبت می کنند نظارت کنید و بتوانید به سرعت به آنها پاسخ دهید. به طور مداوم اخباری را در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین، توییتر، گوگل پلاس و بسیاری دیگر به اشتراک بگذارید که پیام هایی را به نیازها و خواسته های مخاطبان هدف شما ارسال می کنند. گاهی اوقات حتی به‌روزرسانی نمایه‌شان می‌تواند باعث شود که آنچه را که نیاز دارند یک بار برای همیشه مرور کنند. دانستن همه اینها به شما درک بهتری از آنچه ایجاد کنید و چگونه آنها را بر اساس رفتار آنها در رسانه های اجتماعی هدف قرار دهید، می دهد.

7. اهداف و محتوای ارزشمندی را ارائه دهید که مخاطب شما را تحت تأثیر قرار دهد و الهام بخشد

اکنون که نام تجاری خود را تعریف کرده اید، نمایه رسانه های اجتماعی خود را ایجاد و بهینه کرده اید، مخاطبان هدف خود و جایی که آنها بیشتر وقت خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی می گذرانند، می شناسید، شروع به ساخت شبکه های اجتماعی کرده اید و شروع به یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان هدف خود کرده اید، چالش بعدی این است که شروع به ارائه اخبار خوب در مورد محصولات، خدمات و نام تجاری خود کنید. این به شما کمک می کند اعتماد به نفس ایجاد کنید و خود را به عنوان یک متخصص در یک زمینه خاص معرفی کنید. امروزه، شما باید ایده‌های هدفمند ارزشمند را با مشتریان بالقوه خود در قالب محتوای خوب با استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف که استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید و همچنین مطمئن شوید که در زمان مناسب و از طریق منبع مناسب این محتواها برای آنها ارسال می‌شود. .

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا