[ad_1]
نام دامنه نقش بسیار مهمی در اجرای بازاریابی اینترنتی دارد. می توان گفت وجود این زمینه می تواند به یک هویت در کار تبدیل شود.
یک نام دامنه خوب می تواند یک تجارت تجاری را توسط شخص یا شرکت توصیف کند.
به همین دلیل انتخاب یک نام دامنه نمی تواند درسی باشد که ما انتخاب می کنیم به ویژه برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی باید دلایل قوی و واضحی برای انتخاب نام دامنه وجود داشته باشد.
در اینجا چند نکته در مورد انتخاب نام دامنه آورده شده است:
1. دامنه رایگان برای پرداخت
اگر واقعاً در مورد انجام بازاریابی اینترنتی جدی هستید انتخاب دامنه پرداخت شده ضروری است.
یاد آوردن! تجارت شما ارزش هزار یا حتی میلیون ها دلار دارد نه فقط به این دلیل که به یک نام دامنه رایگان اهمیت می دهد تجارت شما باید نابود شود.
بیایید بگوییم اگر از سایت دامنه ای استفاده می کنید که مشاغل شما را اداره کند چگونه می توانید از طریق ارتقاء مشاغل خود سدهای مطمئن ایجاد کنید؟ مردم فکر خواهند کرد که تجارت شما فقط برای موقت است.
آیا می توانید حدس بزنید که خوانندگان چه چیزی را در ذهن دارند؟ آنها ممکن است گفته اند:
چگونه این شخص به من می دهد (به من بیاموزد) چگونه می تواند در اینترنت درآمد کسب کند در حالی که هنوز قادر به استفاده از زمینه پرداخت نیست؟
متاسفم که اگر خوانندگان این وبلاگ از دامنه رایگان استفاده می کنند اما امیدوارم که در این مقاله متوجه شوید که حضور نام دامنه شما (پرداخت شده) علاوه بر تأثیراتی که در صورت استفاده از نام دامنه رایگان در اجرای بازاریابی اینترنتی وجود دارد چقدر مهم است.
علاوه بر این نام دامنه پرداخت شده از ترس از دست دادن هزینه نام دامنه خود انگیزه بیشتری برای کار سخت خواهید داشت. این معمولاً در مورد افرادی که تازه شروع به پریدن از این کار می کنند صدق می کند.
2. تجارت را سفارشی کنید
اگر شرکت شما در زمینه میزبانی وب فعالیت دارد از نام دامنه استفاده می کنید که حاوی چیزی در رابطه با کلمه host است مانند HostGator BlueHost HostMonster و غیره.
هنگامی که از دامنه مناسب برای فعالیت تجاری خود استفاده می کنید مردم وقتی نام دامنه شما را می بینند طاقچه تجاری شما را تشخیص می دهند.
3. مختصر روشن و آسان به خاطر سپردن
سعی کنید یک نام دامنه کوتاه روشن و به یاد ماندنی را در ذهن مردم انتخاب کنید. اگر نام دامنه شما به راحتی قابل یادآوری است معمولاً وقتی می خواهند به وب سایت شما مراجعه کنند مستقیماً در مرورگر می نویسند. اندازه استاندارد معمولاً کوتاه واضح و به راحتی قابل یادآوری است بین 2-3 کلمه. به عنوان مثال: تجارت آنلاین یادگیری وردپرس کتابخانه های آنلاین و غیره
4. از نام خود استفاده کنید
معمولاً افرادی که از نام خود به عنوان نام دامنه استفاده می کنند کارآفرینان مستقل یا مشاغل شخصی هستند. آنها از اسم مخصوصی به عنوان نام دامنه استفاده می کنند تا بتوانند تصویری از افرادی که بلافاصله با نام دامنه خود شناخته می شوند آسان تر کنند.
همانطور که می دانیم تجارت آنلاین نیازی به ما ندارد که چهره در چهره با یکدیگر برای معامله یا تجارت قرار بگیریم. به همین دلیل انتظار می رود که استفاده از نام دامنه باعث ایجاد اعتماد به نفس شود.
5- انگیزه و الهام
همچنین می توانید از نام دامنه ای استفاده کنید که می تواند انگیزه و الهام بخش باشد. زیرا گاهی اوقات هنگامی که از نامهای دامنه خاصی استفاده می کنیم منجر به ایده ایجاد محصول یا ادامه فعالیت تجاری ما در طول برنامه می شود.
6. بهینه سازی موتور جستجو دوستانه
اگر به Google AdSense ملحق شده اید حتماً کلمات کلیدی را انتخاب کنید بهینه سازی موتور جستجو دوستانه بسیار مهم است. این بدان دلیل است که ما برای رتبه بندی در بین بهترین موتورهای جستجو باید با دیگران رقابت کنیم.
7. منطقه هدف بازار را شخصی سازی کنید
برای آخرین مشاوره شما باید نام دامنه خود را بر اساس بازار هدف خود اصلاح کنید.
به دلایل تجاری شما با دامنه هایی به نام TLD (دامنه سطح بالا) مانند Com Net Org و غیره فاصله زیادی نخواهید داشت. اما به غیر از استفاده از آن گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید یعنی استفاده از نام دامنه بر اساس قلمرو کشور مورد نظر خود.
اگر بازار آنلاین مالزی را هدف قرار دهیم باید از آن استفاده شود. or.com.my من و همچنین بازار ایالات متحده آمریکا.
امیدوارم این مقاله به شما در تعریف نام دامنه برای تجارت خود کمک کند.
[ad_2]