7 گناه کشنده برای بازاریابی آنلاین … بعلاوه اسرار برای افزایش ترافیک وب سایت ، فروش گردش مالی و بازده سرمایه گذاری

[ad_1]

فروش

اگر به خوبی تنظیم شود ، بازاریابی اینترنتی می تواند به شما در رسیدن به درآمد منفی ثابت کمک کند. داستان های زیادی در مورد چگونگی کارآفرینان بار اول با فروش محصولات و خدمات خود از طریق بازاریابی اینترنتی وجود دارد. اما صدها ، اگر نه هزاران بار ، داستانهایی وجود دارد که نشان می دهد مردم بد چگونه شکست خورده اند. پول خود را سرمایه گذاری کنید و کمی از دست بدهید یا بازیابی کنید.

بازاریابی اینترنتی در مدل ساده خود سه مرحله دارد. در مرحله اول ، برای فعال کردن سیستم خود از ترافیک استفاده می کنید. در مرحله دوم ، هدایتهای توانمند خود را به مشتری تبدیل می کنید. سپس در مرحله سوم ، با ایجاد مجدد خرید از شما ، این مشتریان را حفظ می کنید.

با این حال ، هر یک از این مراحل دارای خطرات ذاتی است. اگر در بازاریابی اینترنتی فقط یک اشتباه کنید ، می تواند کل تجارت شما را از بین ببرد.

در اینجا 7 گناه کشنده برای بازاریابی آنلاین ارائه شده است. چرا باید از آن دوری کنید. به علاوه ، آنچه شما باید بجای آن انجام دهید تا موفق تر باشید.

خطای بازاریابی مهلک شماره 1: ارسال ترافیک به صفحه اصلی خود

پولی که در ترافیک سرمایه گذاری می کنید ، هزینه بالایی است. تنها راه برای بازپرداخت سرمایه شما فروش محصولات و خدمات است. بنابراین ، اگر می خواهید کسی را برای تبلیغ خود کلیک کند ، ممکن است بخواهید بهترین فرصت را برای فروش آن بدست آورید.

با این حال ، 92 درصد از مشتریانی که برای اولین بار به وب سایت یک برند مراجعه می کنند برای خرید ندارند. فقط 32 درصد از افرادی که به قصد خرید به سایت مراجعه کرده اند نادر بودند یا هرگز اقدام به خرید نکردند. این در مطالعه 1112 مصرف کنندگان آمریکایی توسط Episerver است.

به همین دلیل بسیار مهم است که ابتدا چشم انداز خود را بدست آورید و به شما اجازه ارسال پیام های ایمیل به آنها را بدهید. سپس می توانید با آنها رابطه برقرار کنید. علاوه بر این ، شما برای ایجاد اعتماد و اعتبار ، آنها را با اطلاعات آموزشی تغذیه می کنید. همه اینها می تواند منجر به تبدیل فروش شود.

بهترین مکان برای ارسال ترافیک به یک صفحه فرود ، صرفاً در فعال کردن بازدید کنندگان برای عضویت. اما صفحه اصلی مکان اشتباهی برای ارسال ترافیک است. دلیل این امر این است که اکثر صفحات اصلی حاوی لیست و اطلاعات زیادی برای منحرف کردن بازدیدکنندگان از اشتراک هستند ، حتی اگر یک فرم اشتراک را در اختیار شما قرار دهند.

خطای بازاریابی مهلک 2: ارسال ترافیک سرد به صفحه فروش شما

ارسال ترافیک جالب به صفحه فروش شما قبل از ثبت نام ممکن است بدتر از ارسال آن به صفحه اصلی شما باشد. کمتر از یک سوم مشتریان بالقوه که در غیر این صورت شما را خریداری کرده اند ، در اولین بازدید خود خریداری کرده اند.

با ارسال ترافیک به صفحه فروش خود ، با افشای قیمت خود ، بدون ایجاد رابطه با آنها در ابتدا ، آن را برای همیشه از دست خواهید داد. اگر آنها بدون خرید ترک کنند ، شما راهی برای ادامه راه ندارید. بنابراین سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود را هدر می دهید.

بازاریابی فانی گناه شماره 3: سرمایه گذاری در ترافیک قبل از سرمایه گذاری در سرکوب فروش شما

چرا در ترافیک وب سایت هزینه نمی کنید و نمی توانید به فروش تبدیل کنید. سبد را جلوی اسب قرار ندهید ، زیرا ممکن است به جایی که می خواهید بروید نرسید.

نکته اصلی در فروش ، بدست آوردن قیف فروش خوبی است. بنابراین می توانید انتقال فروش ایجاد کنید. یک مسیر فروش خوب شامل یک سری ایمیل است که به منظور ایجاد اعتماد و اعتبار به مطالب پیوند دارند. علاوه بر یک یا چند صفحه فرود با محتوای قانع کننده و ارائه قوی. و یک صفحه سفارش ، پیشنهاد را به روشی سریع و آسان برای تکمیل و ارسال خریداران تأیید می کند.

بازاریابی کشنده گناه شماره 4: عدم اطلاع از بازار هدف شما

بازاریابان اغلب داشتن یک مخاطب هدف بسیار گسترده را اشتباه می گیرند. با این وجود ، هدف قرار دادن مخاطبان گسترده نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت ، بلکه تبدیل فروش شما را نیز کاهش می دهد.

بهترین اولین قدم قبل از سرمایه گذاری در ترافیک ، انجام تحقیقات بازار است. یک بررسی عمیق برای کمک به شما در یافتن ویژگی های جمعیت شناختی و روانی و رفتارهای خرید در بازار هدف واقعی. نتایج می تواند به شما در تعیین مناسب ترین پیام بازاریابی کمک کند.

خطای بازاریابی کشنده شماره 5: مخاطبین خود را تقسیم نکنید

دوران یک پیام برای همه درگذشت. مزیت بازاریابی اینترنتی این است که می توانید مخاطبین خود را تقسیم کرده و به هرکدام یک تجربه شخصی بدهید.

دو روش متداول برای تقسیم مخاطبین شما با فیلدها و برچسب های سفارشی وجود دارد. سپس می توانید مخاطبین خود را مطابق با افرادی که داده های علامت مشخص یا سفارشی خاصی دارند ، گروه بندی کنید. می توانید پیام بازاریابی را بر اساس این استاندارد سفارشی کنید. این می تواند گردش مالی را افزایش داده و رضایت مشتری را افزایش دهد.

خطای بازاریابی مهلک شماره 6: سعی نکنید کمپین های خود را آزمایش کنید

تست اسپلیت به شما امکان مقایسه نتایج بین 2 تا 4 نسخه از صفحات فرود را می دهد. بنابراین می توانید نتایج خود را بهبود بخشید. نرخ اشتراک بالا. یا فروش بزرگتر را تبدیل کنید.

کلید تست تقسیم شده این است که فقط یک متغیر را به طور همزمان متمرکز کنید. این متغیر می تواند مقایسه عناوین ، قیمت گذاری ، پیشنهاد و یا حتی طراحی صفحه فرود باشد. به سادگی نسخه فعلی را به عنوان کنترل تنظیم کرده و درصد مشخصی از مخاطبین را در مسیر تبدیل به صفحه (های) آزمایش ارسال کنید. هنگامی که نتایج یک “صفحه آزمایشی” کنترل را ضرب و شتم می کند ، کنترل جدید می شود.

بازاریابی کشنده گناه شماره 7: سرمایه گذاری در کمپین داونسل

حداکثر 67٪ یا بیشتر ممکن است سبد خرید خود را رها کنند. با این حال ، شما می توانید بیش از یک چهارم از این فروش های از دست رفته را با یک کمپین فروش کم بازیابی کنید.

کمپین تخفیف شامل یک سری پیام به مخاطبینی است که سبد خرید را ترک می کنند. هر پیام حاوی یک پیام قانع کننده است که شامل پیوند به صفحه فرود سفارشی با یک پیشنهاد ویژه است. آنچه که یک بار فروش خود را از دست می داد ، اکنون افزایش فروش است.

به طور خلاصه ، انجام هر یک از گناهان بازاریابی آنلاین فوق الذکر می تواند تجارت شما را از بین ببرد. اما هنگامی که شما در عوض استراتژی های پیشنهادی را پیاده سازی می کنید ، می توانید به رشد شغلی کمک کنید. برای کمک به شما در دستیابی به نرخ اشتراک بالاتر ، تبدیل فروش را افزایش داده و بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا