دنیای وب

8 اشتباه در بازاریابی وابسته که می خواهید از آنها اجتناب کنید

بازاریابی وابسته یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی است، اما تنها در صورتی که آماده باشید و در مسیر درست حرکت کنید. در اینجا چند اشتباه وجود دارد که واقعاً می خواهید از آنها اجتناب کنید.

1. محصولات اشتباه را انتخاب کنید

هر محصولی که انتخاب می کنید باید راه حلی برای مشکلات مخاطبان شما ارائه دهد. ابتدا مخاطبان خود را انتخاب کنید، سپس راه حلی برای آنها بیابید. انجام این کار به روشی متفاوت ممکن است خطر نداشتن مخاطب برای این محصول را در وهله اول شامل شود.

2. دسترسی به شبکه های بیش از حد

اگر زیاد پخش کنید، نمی توانید درآمد خوبی از محصولات مرتبط به دست آورید. فقط دو شبکه را انتخاب کنید و مستقیماً با برخی از محصولات خوب و مدیران آنها کار کنید تا بهترین ترکیب از نیازهای مخاطبان خود را تضمین کنید.

3. سرمایه گذاری نکردن در منابع مفید

امروزه محصولات، خدمات و راه حل های بسیار مفیدی وجود دارد که می تواند زندگی شما را به عنوان یک بازاریاب وابسته آسان تر کند. بودجه تعیین کنید و در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید. شما نمی توانید بدون خرج کردن پول به دست آورید، اما می خواهید عاقلانه از آن استفاده کنید.

4. عدم استفاده کامل از تکنولوژی

فهرست‌های ایمیل، پاسخ‌دهی خودکار، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و غیره همگی در استفاده از فناوری نقش دارند. سعی کنید قبل از اضافه کردن فناوری های بعدی، تمام فناوری های جدیدی را که به کسب و کار خود معرفی می کنید، به طور کامل یاد بگیرید.

5. به رقبای خود نگاه نکنید

بسیاری از اوقات رقبای شما چیزهای خوبی را انجام می دهند که می توانید یاد بگیرید. اگر آنها موفق هستند، شما می خواهید آنها را تماشا کنید. برخی از محصولات را بخرید و در لیست ثبت نام کنید. به خوبی ها و بدی های آنها توجه کنید و برای بهبود آن برنامه ریزی کنید.

6. فکر کنید به سئو نیاز ندارید

بهینه سازی موتور جستجو مهم است، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید. می‌توانید هنگام پر کردن نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، بیوس وبلاگ مهمان و موارد دیگر از آن استفاده کنید. این به سادگی به این معنی است که شما موتورهای جستجو (و مخاطبان خود) را در هر کاری که انجام می دهید، چه در وب سایت خود یا خارج از وب سایت خود، زیر نظر دارید.

7. ندیدن جریان های متعدد درآمد

شما به محصولات زیادی نیاز ندارید، اما از یک طرف نمی خواهید تنها با یک مورد سروکار داشته باشید. باید درآمد خود را با اضافه کردن بیش از یک محصول تنظیم کنید. ترفند این است که مطمئن شوید همه محصولات با مناسب ترین مخاطبان مرتبط هستند.

8. صرف زمان بیش از حد برای ایجاد وثیقه تجاری

با اکثر محصولات، برنامه ای را انتخاب کنید که تمام ابزارهای بازاریابی را برای شما ایجاد کند. دلیلش این است که شما نباید استراتژی بازاریابی بیاورید، شرکت باید. اگر آنها نمی توانند برای ایجاد یک ابزار بازاریابی برای شما وقت بگذارند، ممکن است محصولی نباشد که می خواهید تبلیغ کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا