[ad_1]
هیچ انكاری وجود ندارد كه مصرف كنندگان با شركتهایی كه با آنها تجارت می كنند رابطه عمیق تری داشته باشند. به همین دلیل کافی نیست که این روزها یک وب سایت لوکس و لوگو داشته باشید تا بتوانید برند خود را تعریف کنید.
بنابراین ایجاد یک مارک شخصی با دقت بسیار مهم است که در واقع چه کسی هستید و چه کسانی در نظر دارید.
اگر این مارک برای مخاطبان شما جذاب نیست و یا اصیل نیست می تواند مشتریان را دفع کند. اما روند ایجاد برند می تواند برای برخی ترسناک باشد.
بنابراین چگونه می توان از اشتباهات ناخوشایند در برند جلوگیری کرد و نه اینکه به تجارت شما آسیب برساند؟
در اینجا بزرگترین اشتباهات برند شخصی برای جلوگیری از این موارد آورده شده است:
1. فکر اینکه به یک مارک شخصی احتیاج ندارید
خواه قصد ایجاد یک برند را داشته باشید یا نه هر تماس و تجربه ای که با مشتریان و مشتریان بالقوه دارید برند شما را تشکیل می دهد.
به همین دلیل ایجاد ارتباط مثبت با برند بسیار مهم است. اگر وقت خود را برای تعریف نام تجاری خود اختصاص ندهید پیام شما می تواند شکننده باشد. این عدم وضوح به تلاشهای بازاریابی شما آسیب می رساند.
2. استفاده از علائم تجاری تقلبی.
اغلب اوقات افراد شروع به کار می کنند و احساس می کنند ایده خوبی از تقلید از بهترین رقبا دارند. تقلید نکنید بلکه ایجاد کنید.
چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. خود را متمایز کنید. نشان دهید که چرا اختلافات شما را به انتخاب بهتری تبدیل می کند.
شما می توانید با ایجاد سیستم های امضایی محصولات و پیام هایی که شما را از هم جدا می کند این کار را انجام دهید.
3. اصل نباشید.
برخی افراد رویکردی هوشمندانه برای برندسازی قائل هستند. آنها احساس می کنند که برای جذب مشتری باید چیزی باشند که در آن نیستند.
اصالت در بازاریابی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. صداقت و شفافیت باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود.
مارک باید اصل باشد و همیشه پیام های مداوم مطابق با شخصیت و مارک شما را حفظ کند.
4- عدم قوام.
وعده و پیام شخصی شما باید در هر ارتباطی واضح باشد.
هرچه نام تجاری شما سازگارتر باشد قدرت جذب پیروان بیشتری خواهد داشت. بنابراین هنگام نوشتن پست های وبلاگ کتاب های الکترونیکی پست های رسانه های اجتماعی و غیره اطمینان حاصل کنید که ایده ها نظرات و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با مارک شخصی شما مطابقت دارند.
هر مخاطب باید شخصیت و ارزش های تجاری شما را منعکس کند.
5- ننوشتن چیزهای خودتان.
بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا در زمینه خود رهبری ایجاد کنید. طرفداران شما می خواهند از شما بشنوند – همان چیز قدیمی نیست که دیگران می نویسند.
هر بار که می نویسید این ارتباطی است که با پیروان شما رابطه برقرار می کند. آنها شخصیت و صدای شما را آزمایش می کنند. برای نوشتن نکات لیست های چک و راهنماهای رایگان برای تلاش های بازاریابی محتوا خود وقت بگذارید.
نوشتن مقالات منحصر به فرد همچنین باعث افزایش وب سایت سئو شما می شود.
6. تعیین موقعیت شما نیست.
هیچ شغلی نمی تواند همه چیز برای همه باشد. تعریف بازار هدف بسیار مهم است. فاصله
هرچه بهتر بتوانید بازار هدف خود را تعریف کنید بهتر است. در غیر این صورت شما را دچار سردرگمی مشتریان خود می کنید و جذب نوع مناسب مشتری مورد نظر برای خدمت به شما دشوار خواهد شد.
7. دوست داشتن قبیله خود نیست.
قبیله شما گروهی از افراد است که عشق و ارتباط بی قید و شرط در آن وجود دارد.
طرفداران هذیان به جهان خواهند گفت که چقدر شگفت انگیز هستید. به همین دلیل مهم است که به طایفه خود درمان خاصی بدهید.
قبیله خود را پیدا کنید. من خیلی دوستشون دارم. پیشنهادات ویژه ای به آنها بدهید. بگذارید پشت قله های صحنه باشد. در مورد مواردی که لوله ها خاموش می شوند اعلامیه پیشرفته را به اشتراک بگذارید
8- کیفیت و حرفه ای بودن را فراموش کنید.
اینترنت همه چیز را می داند اگر اشتباه کنید کسی آن را می گیرد.
هنگامی که شما یک خبرنامه را با اشتباهات اشتباه یا پیوندهای شکسته ارسال می کنید تأثیر منفی بر برند شما دارد. وقتی مشتری شما مشکلی داشته باشد و به خدمات مشتری فراخوانی کند می خواهد مشکل خود را حل کند.
به ظاهر خود توجه ویژه ای داشته باشید. زبانی را که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید تماشا کنید. رفتار شما باید فروتن باشد نه متکبر. رفتارهای اخلاقی را هنگام شرکت در رویدادهای عمومی نشان دهید. تلفن را به صورت حرفه ای پاسخ دهید.
از این درس ها استفاده کرده و آنها را در قلب استراتژی برند شخصی خود نگه دارید. حتی اگر از تلاش های برندسازی خود راضی هستید هوشمندانه است که قدم بگذارید و به استراتژی فعلی خود نگاه کنید و تلاش های خود را برای محافظت از برند شخصی خود مضاعف کنید.
[ad_2]