[ad_1]
در این مقاله ما به کانالهای اصلی بازاریابی اینترنتی اشاره خواهیم کرد هرکدام با قوانین و ابزارهای خاص خود. به طور خلاصه می بینیم که بازاریابی اینترنتی به 8 کانال اصلی تقسیم می شود اگر در هنگام استفاده از بازاریابی آفلاین برای تبلیغ تجارت آنلاین ما آنها را شامل کنید 9 کانال.
1. بازاریابی موتور جستجو (SEM): هدف اصلی بازاریابی موتور جستجو یا بازاریابی موتور جستجو افزایش دید نتایج جستجو از موتورهای جستجو با درج آگهی هایی است که هنگام کلیک کاربر پرداخت می شود (پرداخت به ازای هر کلیک یا هزینه برای هر کلیک). موتورهای جستجوی بزرگ حتی با تغییر کشور سیستم عامل های خاص خود را برای مدیریت تبلیغات دارند. سیستم عامل های اصلی Google AdWords SEM Yahoo Search Marketing (YSM) Microsoft Advertising و Ask با AdWords و YSM در اسپانیا هستند.
2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): هدف SEO بهبود موقعیت صفحات ما است که در نتایج طبیعی نمایش داده می شوند و جستجوهای خاص جستجوگران را نشان می دهد. در این حالت کاربران با کلیک بر روی نتایج به معنای هزینه ای برای شرکت ها نیستند اما به معنای رایگان بودن آن نیست زیرا در بازار رقابتی برای دستیابی به موقعیت های خوب نیاز به استخدام متخصصان جستجوگرها دارید.
مهمتر از همه ما فقط تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی برتر را نشان می دهیم در حالی که در تبلیغات ما تبلیغات خود را بر روی ده ها هزار کلمه کلیدی نشان می دهیم و آنها فقط پس از ماه ها کار سخت در SEO جستجو کردند بنابراین اگر به نتایج سریع نیاز دارید همیشه با استفاده از SEM توصیه می شود که هر دو استراتژی را برای جلوگیری از از دست دادن سهم بازار در جستجوی محصولات ما ترکیب کنید.
3. تبلیغات تبلیغاتی یا رسانه های ثروتمند: در اینجا می توانید تمام تبلیغاتی را که در رسانه های آنلاین مشاهده می کنیم جمع آوری کنید اگرچه به عنوان مثال شبکه Google AdWords شامل نمایش در اکثر رسانه های مدیریت شده از داخل Google AdWords است. این تبلیغ شامل انواع قالب هایی است که به عنوان آگهی شناخته می شوند (تصاویر ثابت یا پویا flah تبلیغات ویدیویی تبلیغات تعاملی و …)
4. ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل استراتژی ای است که ایمیل را به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی بدل می کند زیرا مدیریت خوب امکان تقسیم بندی بسیار پیشرفته را فراهم می کند. مهم این است که بازاریابی الکترونیکی خوب (یک استراتژی ارتباطی دوره ای با هدف ارسال پیشنهادات شخصی شده توسط کاربران که واقعاً علاقه مند هستند) را از هرزنامه ایمیل گسترده که ممکن است در بسیاری از موارد خراشیده یا آزار دهنده باشد متمایز کنید زیرا ممکن است محصولاتی را به مشتریان ما ارائه دهد که علاقه ندارند یا قیمت بالاتری نسبت به آن را بخرید که تعریف خوبی از ضد بازاریابی است.
5. شرکا و حامیان مالی: برنامه های وابسته رویای هرگونه فروش هستند این امکان را می دهد که یک شبکه تجاری گسترده (وب سایت هایی با تمام توانایی های خود) فقط در صورت دستیابی به اهداف تعیین شده (مثلاً از طریق فروش یا ایجاد لیست های سرب) پرداخت شود. در مورد حمایت مالی این یک ابزار عالی برای ایجاد یک تصویر از نام تجاری است به خصوص پس از مطالعه تجزیه و تحلیل وب ما می بینیم که بهترین مکان ها برای حمایت از یک سرویس وب خاص چیست.
6. دایرکتوری ها: دایرکتوری های تخصصی اما به طور کلی به استثنای چند مورد دارای میزان بازدید کم هستند برای سخنرانی در صنعت در صنعت مورد علاقه ما بسیار عالی است. دایرکتوری ها انواع مختلفی دارند و در محصول یا خدمات ماست که باید ترکیبی را که بیشتر به ما علاقه مند است (راهنماهای موضوعی جستجوی محلی مقایسه قیمت و غیره) شناسایی کنیم.
7. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM): از بدو تولد یوتیوب توییتر و فیس بوک در حال رونق است اما فقط در این سیستم عامل ها منحصر به فرد نیست زیرا ده ها ابزار وجود دارد که باید برای یک SMM موفق (وبلاگ ها انجمن ها تجمع محتوا و غیره) مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این فرصت های تبلیغاتی و ابزارهای تبلیغاتی برای برجسته کردن حضور ما و محصولات ما در این شبکه های اجتماعی وجود دارد.
8. بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO): این بهینه سازی در شبکه های اجتماعی آنلاین یا موقعیت یابی در رسانه های اجتماعی آنلاین با شرکت در مکالمات ایجاد نمایه افزودن محتوا به آنها و غیره است.
9. رسانه آفلاین: در اینجا همه مشارکت ها در رسانه های سنتی (از چاپ رادیو تلویزیون یا رویدادها … حتی کارت های بازرگانی و غیره …) را که برای تبلیغ و راه اندازی تلاش های بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنیم جمع آوری می کنیم.
[ad_2]