نحوه ترسیم حواصیل

[ad_1]

ترس | علم

حواصیل از خانواده Ardeidae گروهی با حداکثر 64 گونه مختلف است که از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی دارند. اگرچه به طور گسترده در سراسر جهان توزیع شده است ، اما در شرایط شدید آب و هوایی نمی تواند زنده بماند. بنابراین ، این ماده در مناطق یخ زده و کوه ها و همچنین در بیابان های گرمسیری یافت نمی شود. حواصیل پرنده ای در حال ولگرد است که در آب کم عمق راه می رود و در جستجوی غذا پراکنده می شود. برای این منظور ، آنها پاهایی بلند و نازک و بدن متوسط ​​دارند. قسمت گردن حواصیل دارای ویژگی منحصر به فرد “عقب کشیدن” است. پرندگان می توانند گردن های بلند خود را به سمت داخل بکشند ، مانند یک فنر فشرده. به نظر می رسد گردن کوچک شده تقریباً وجود ندارد. زیبایی شناسی اغلب بزرگترین منبع الهام برای تفریحات هنری حواصیل است.

مراحل ترسیم یک حواصیل: راهنمای زیر برای کمک به شما در ترسیم حواصیل طراحی شده است:

الگوی طراحی: قبل از انتخاب تصویر مرجع ، تحقیق خود را انجام دهید. همانطور که در بالا ذکر شد ، شکل ظاهری گونه ها می تواند مورد توجه باشد. اینترنت بهترین منبع برای مشاهده است. با این حال ، رسانه های آفلاین بالقوه ای نیز وجود دارند ، مانند مجلات علمی ، کتاب ها ، نشریات دوره ای ، روزنامه ها و غیره.

• نقاشی مرجع: به حفظ نسبت ، اندازه و ساختار تصویر اصلی کمک می کند. در این مورد کار ساده ای است. با یک دایره کوچک برای سر شروع کنید و یک منحنی “S” را به ناحیه گردن وصل کنید. گونه هایی مانند Yellow Bittern و Lava Heron گردن های تیز و کوچکی دارند. بنابراین ، این اختلافات باید در بخشهای مختلف مورد توجه قرار گیرند. شکل بیضی شکل ، قسمت مرکزی بدن را نشان می دهد. اندازه بین زیرگونه متفاوت خواهد بود. پاهای حواصیل بلند و مرتب است. آنها بهتر است با خطوط مستقیم یا منحنی با دایره هایی در انتها (برای پنجه ها) نشان داده شوند.

• پیکربندی اسکلت: منقار حواصیل بلندتر و نوک تیزتر از پرنده معمولی است. ابتدا منقار را بکشید و قسمت سر را بر اساس آن شکل دهید. خطوط گردن را در دو طرف خط مرجع رسم کنید. ضخامت باید مطابق با اندازه سر باشد. پرهای خارجی بر شکل نهایی بدنه مرکزی تأثیر می گذارد. مگر اینکه با مداد کار کنید ، در این مرحله جلوه های دقیق سایه زدن را اضافه نکنید. هنگام کشیدن پاها ، به مفاصل در معرض و الگوهای دندانه دار توجه کنید. شاخکهای یک حواصیل دارای چهار انگشت است. سه تا از آنها در جلو واقع شده اند ، که یکی در عقب تعادل دارد.

• رنگ و سایه. ترسیم رنگی برای یک حواصیل مناسب تر است زیرا به برجسته سازی ویژگی های گونه های انتخاب شده کمک می کند. به عنوان مثال ، حواصیل سیاه رنگ خاکستری سیاه است ، در حالی که حواصیل سفید شرقی گونه سفید خالص است. از طرف دیگر ، حواصیل آبی گونه زیبایی با سایه های شیب آبی و منقار نارنجی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا