8 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوا

8 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوا

سرمایه گذاری | لوازم خانگی

آیا به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا خوب هستید؟ در این صورت ، پیشنهاد می کنیم دلایل زیر را برای داشتن دلیل در خانه یا محل کار خود بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

1) آلاینده های هوا

اول از همه ، ما آلاینده های موجود در هوا را داریم که می تواند بر سلامتی ما تأثیر منفی بگذارد. آنها ممکن است شامل آرسنیک ، سرب و سیگار باشند. بنابراین ، نصب دستگاه تصفیه هوا به همان اندازه خوردن غذای سالم و نوشیدن آب تمیز مهم است.

2) فضای بسته

دیوارهای اطراف خانه ما را از بسیاری از عناصر غیر بهداشتی محافظت می کند. با این حال ، نکته منفی این است که آنها می توانند ذرات معلق در هوا ، بوها ، گازها و مواد شیمیایی را نیز جذب کنند. براساس آژانس حفاظت از محیط زیست ، هوای خانه ها و آپارتمان های ما می تواند تا 100 برابر هوای بیرون کثیف باشد.

3) بچه دار شدن

اگر کودک دارید مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید. به گفته چندین محقق ، بیماری یک روند مداوم است که ممکن است سالها طول بکشد تا علائم ظاهر شود. بنابراین ، شما باید جنین یا نوزاد خود را در طی چند ماه اول در برابر آلاینده های هوا محافظت کنید.

4) فرزند دارید

مهم است که بخاطر داشته باشیم حساسیت نوزادان بیشتر است. آنها متابولیسم نابالغی دارند و برخلاف بزرگسالان ممکن است قادر به دفع مواد شیمیایی نباشند. در نتیجه ، در برابر آلودگی هوا آسیب پذیرتر هستند.

علاوه بر این ، بسیاری از کودکان از آسم و آلرژی رنج می برند که اگر در معرض مواد شیمیایی و ذرات معلق در هوا قرار بگیرند ، می تواند بدتر شود.

5) بیش از شصت سال سن

هنگامی که شما بیش از 60 سال دارید ، بدن شما کارایی خود را از دست می دهد. اگر می خواهید سبک زندگی فعال و سالمی داشته باشید ، تنفس هوای تازه در این سن بسیار مهم است.

6) امکانات مدرن

مشکل این است که بسیاری از محصولاتی که داریم سلامتی ما را خراب می کنند. به عنوان مثال ، لوازم خانگی ، محصولات بهداشتی ، محصولات تمیزکننده ، سموم دفع آفات ، سطوح غیر چسبنده ، بازدارنده های شعله ، پلاستیک ها و تمیز کردن خشک گرد و غبار سمی را به هوا می افزایند. بنابراین ، نگه داشتن یک دستگاه تصفیه هوا مناسب در اتاق ها ایده خوبی است.

7) حساسیت

اگر از آلرژی رنج می برید ، ممکن است توسط ذرات موجود در هوا مانند پرز ، گرده و گرد و غبار بدتر شود. به غیر از این ، می تواند توسط بسیاری از عناصر دیگر ، مانند مواد شیمیایی موجود در هوا ، تشدید شود.

تنها راه نجات تهیه دستگاه تصفیه هوا با فیلتر HEPA است که حداقل 99.97٪ ذرات را از بین می برد.

8) آسم یا سایر مشکلات تنفسی

در سنین بالا ، سیستم های تنفسی به خطر می افتند. بنابراین ، داشتن یک تمیز کننده هوا برای سالم ماندن ضروری است. فیلتر HEPA می تواند در از بین بردن 99.97٪ آلرژن ها کار بزرگی انجام دهد. از طرف دیگر ، فیلتر کربن لایه عمیق می تواند بوها ، گازها و مواد شیمیایی موجود در هوا را از بین ببرد.

به طور خلاصه ، اینها برخی از دلایلی است که شما می خواهید در یک دستگاه تصفیه هوا خوب سرمایه گذاری کنید. اگر واقعاً قصد خرید آن را دارید ، پیشنهاد می کنیم توصیه های این مقاله را به خاطر بسپارید. با این کار بهترین محصول تمیز کننده هوا را در خانه یا محل کار خود تضمین می کنید. امیدوارم این کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا