دنیای وب

نظر شما در مورد بازاریابی اینترنتی چیست؟

ابتدا باید بدانیم که بازاریابی اینترنتی فقط راهی برای تجارت با افراد دیگری است که ما را می شناسند ، دوست دارند و به ما اعتماد دارند. مهم نیست که ما چگونه تجارت می کنیم ، چه آنلاین و چه آفلاین ، تجارت در درجه اول ایجاد روابط خوب است.

به نظر می رسد همه تعجب می کنند که بازاریابی اینترنتی چیست و برای بیشتر مردم آمریکا واقعاً به چه معناست. آیا این همان کاری است که مردم هنگام گفتگوی تلفنی با دوستان خود در مورد یک محصول یا خدمات جدید انجام می دهند؟ آیا همه در تلاش برای ایجاد یک خط پایین ، برای مثال ، در مورد پیدا کردن بزرگترین محصول و ثروت فراتر از اندازه ، به دوستان خود می گویند.

ما قبول داریم ، بیشتر ما گیج شده ایم. هرچه بیشتر درباره بازاریابی اینترنتی می شنویم ، گیج کننده تر می شود. چرا اینطور است؟ هر کسی سعی می کند جزئیات را توضیح دهد در حالی که هیچ ایده ای درباره چه چیزی ندارد. حداقل در بعضی موارد توافق داریم.

شاید بتوانیم توافق کنیم که بازاریابی اینترنتی معمولاً شامل وب سایتی است که از آن به عنوان صفحه “فشار” یاد می شود و در آن پیام رسان فوری سعی می کند بازدید کنندگان را با استفاده از نام و آدرس ایمیل خود به ثبت نام وادار کند. معمولاً به هرکسی که ثبت نام می کند هدیه رایگان داده می شود و سپس ما برای پیگیری پیام ها از ایمیل استفاده می کنیم.

در حقیقت ، داشتن وب سایت ضروری نیست اما به نظر می رسد برای اکثر افرادی که وقت خود را با استفاده از یک صفحه بازاریابی اینترنتی می گذرانند ، یک قیمت استاندارد و روش معمول است. بعدا می توانید این تصمیم را بگیرید اما ما عاشق ارتباط ایمیل با مشترکان هستیم.

متأسفانه ، برخی از افراد ثبت نام می کنند ، نام و آدرس ایمیل خود را می گذارند و پس از آن تقریباً فوراً فراموش می کنند که اتصال را تا زمانی که نامه الکترونیکی در صندوق ورودی آنها نشان داده نشود ، فراهم کردند. بلافاصله ، آنها SPAM را فریاد می زنند بدون اینکه با فرستنده منصفانه رفتار کنند.

بیشتر سیستم های پاسخگویی خودکار ، مانند Aweber ، Contact و سایر سیستم ها ، قبل از شروع مشترک دریافت پیام ، نیاز به تأیید دارند. حتی با این مرحله اضافی ، هنوز شکایاتی وجود دارد که افراد ثبت نام را فراموش کرده اند. هیچ سیستمی حتی هنگام افزودن مراحل اضافی در تلاش برای جلوگیری از مشکلات یا شکایات ایمیل ، کامل نیست.

اتوماسیون برای بازاریاب اینترنتی امروز مفید است زیرا هر ایمیل با یک کلیک دکمه لغو اشتراک را به گیرنده می دهد. آسان است که خود را از هر لیستی حذف کنید که شکایات مشترکان را از بین ببرد.

بسیار مهم است که به افرادی که به محصولات یا پیام های شما که به اشتراک می گذارید علاقه مند شوند از طریق ایمیل برای آنها ارسال کنید وگرنه آنها بدون فکر فکر می کنند سریعاً اشتراک خود را ترک می کنند ، اشتراکتان را لغو می کنند یا اینکه به راحتی خسته شده اند یا علاقه شما را از دست داده اند.

در حقیقت ، بهتر است بازاریاب اینترنتی باشید وقتی که مردم اشتراک خود را صرفاً به این دلیل که به “چیزهای” شما یا گفته های شما اهمیتی نمی دهند اشتراک را لغو می کنند. سوارکاران هارلی برای همیشه دوام ندارند ، طرفداران اسب تغییر می کنند ، خوانندگان پیر می شوند و …

گسترش دیگری از دسترسی به بازاریابی اینترنتی که شما را به رسانه های اجتماعی و صفحات طرفداران در فیس بوک و LinkedIn متصل می کند ، هر کجا که مردم روی کره زمین باشند ، Internet Marketer را پیدا خواهید کرد.

ایجاد لیست مشترک خود برای یک بازاریاب اینترنتی با داشتن یک طرح تجاری نهایی یک هدف عالی و اولویت است. با این حال ، اجازه ندهید عجله و تلاش برای فشار دادن روند کار دیگران را ناراحت یا عصبانی کند. شما می خواهید با همه مشترکین خود رابطه دانش ، تحسین و اعتماد ایجاد کنید تا در دراز مدت در کسب و کار خود به موفقیت برسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا