کریس مینتور مای – آیا واقعاً به آن احتیاج دارید؟

[ad_1]

آیا درباره کریس مینتور می شنیده اید؟ خوب این یک دوره بازاریابی آنلاین است که مفاهیم اساسی تجارت بازاریابی اینترنتی را آموزش می دهد. در واقع افزایش روز افزون کاربران اینترنت باعث شده است دنیایی کاملاً جدید برای مشاغل کوچک باز شود. تعداد فزاینده ای از این پروژه ها به منظور تمرکز بر جذب مشتریان جدید به صورت آنلاین از چشم پوشی از روش های بازاریابی موقت شروع شده است.

همانطور که کریس فارل دارنده دوره کریس منتور گفت منافع اصلی بازاریابی اینترنتی این واقعیت است که می توان به مخاطبان زیادی از مشتریان جدید بالقوه رسید. این بدان معناست که با کمی تلاش و در مدت زمان کوتاه می توان هزاران مشتری حتی میلیون ها مشتری را نیز فرا گرفت. روشهای معمول بازاریابی مشاغل کوچک شامل آگهی های تبلیغاتی یا روزنامه ها خواهد بود و تعداد مشتریان بالقوه تا حدودی محدود است.

اگر صورت مالی اجازه دهد ممکن است فرصتی برای تبلیغات در رادیو یا تلویزیون منطقه ای برای دستیابی به مشتریان بیشتر وجود داشته باشد. با این حال این ممکن است برای یک شرکت کوچک غیر معمول باشد. با این حال هنگام استفاده از تکنیک های موثر بازاریابی آنلاین مشاغل می توانند تعداد واقعی مشتریان جدید را هدف قرار دهند.

این روند ثابت و بی پایان است؛ کمپین های بازاریابی منظم فقط گاه و بیگاه اتفاق می افتند و در طول و بودجه نیز محدود خواهند بود. از طرف دیگر بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی ویروسی و بازاریابی ویدیویی می توانند روزانه اجرا شوند و تأثیرات آنها برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. نوعی تنظیم و فراموش شده است. کریس فارل برنامه جدید مربیگری خود یعنی Chris Mentor Me را ارائه داده است تا هم مبتدیان و هم بازاریابان باتجربه توصیه های لازم را برای شروع کار آنلاین خود به روش صحیح ارائه دهد.

فصل های بسیاری وجود دارد که مشاغل کوچک می توانند از آنها پیروی کنند تا جایگاه خود را در بازار جهانی آنلاین بهبود بخشند. این به تفصیل با نرم افزار Chris Mentor Me نشان داده شده است همچنین برخی از نکات و ترفندهایی که مانند کلید های میانبر کار می کنند برای دستیابی سریع به ترتیب. این مورد توجه دیگری را به بازاریابی اینترنتی جلب می کند این است که نسبت به روش های قدیمی مقرون به صرفه است.

در هنگام خرید و فروش با بازاریابی اینترنتی بسیاری از موارد قابل دسترسی بدون هیچ هزینه ای مانند بازاریابی ایمیل بازاریابی مقاله و سئو انجام می شود. پرداخت هر کلیک همچنین با عنوان PPC شناخته می شود معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. فقط شرکت های بزرگ و شرکت های سطح بالا از آنها استفاده می کنند زیرا محصولات ارزشمند خود را می فروشند و از بودجه انعطاف پذیر خلاص می شوند. این شرکت ها PPC را به عنوان یک فناوری بازاریابی با قیمت پایین برای تعداد زیادی از مردم می بینند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا