3 مزایای استفاده از خبرنامه بازاریابی مشاغل کوچک شما

[ad_1]

تجارت کوچک شما می تواند مزایای بسیاری از داشتن خبرنامه برای ارائه به مشتریان فعلی یا بالقوه شما داشته باشد. سه دلیل مهم که چرا ezine (یک مجله آنلاین) باید مشترکین لیست پستی را فراهم کند بیاموزید تا به حداکثر رساندن سود شما کمک کرده و از این شکل مؤثر در بازاریابی مشاغل کوچک بهره مند شوند.

ارتباط مداوم

بدون مشتری خود هیچ مشکلی نخواهید داشت. برقراری ارتباط با مشتریان به شما امکان می دهد رابطه خود را با آنها ادامه دهید. شما همچنین می توانید تخفیف های ویژه کوپن و فروش را به راحتی فقط به مشترکان ارائه دهید محصولات یا خدمات جدیدی را ارائه داده و مراجعه کنید.

برنده شدن مشتریان جدید

استفاده از ezine می تواند به تبدیل یک بازدید کننده یک بار به وب سایت شما کمک کند یا آن را برای یک مشتری ثابت ذخیره کند. مردم تمایل دارند قبل از خرید شرکت ها محصولات یا خدمات را خریداری و مقایسه کنند. اگر همین افراد به شما می دهند که یک خبرنامه رایگان ارائه می دهید به آنها فرصتی می دهید تا اطلاعات تکمیلی در مورد شغل محصولات یا خدمات خود کسب کنند. هنگامی که به آنها نشان دهید شرکت شما چقدر شگفت انگیز است آنها به آن متصل می شوند.

تخصص خود را نشان دهید

شما تجارت خود را در داخل و خارج می شناسید. هیچ کس بیش از شما در این مورد نمی داند. شما متخصص هستید. با نشان دادن اینکه پاسخی درمورد مشکلات آنها دارید ارتباط خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و با به اشتراک گذاشتن برخی از دانش خود و پتانسیل برنده شوید.

اجرای شغل شما وقت زیادی را برای تکنیک بازاریابی اضافی باقی نمی گذارد. با این حال ارائه الکترونیکی الکترونیکی به مشترکان می تواند بسیار سودآور باشد. فقط نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • آن را کوتاه نگه دارید – یک یا دو نکته برخی از اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات را درج کنید و یک کوپن یا تخفیف ارائه دهید.
  • ارسال آن هفتگی دو هفته یا ماهانه. این اغلب به بدتر شدن پایه مشترکین گرایش پیدا می کند و ممکن است منجر به فسخ آنها شود.
  • چندین ایمیل را در یک انتها بنویسید و تنظیم کنید تا آنها را به طور خودکار در تاریخ های مورد نظر ارسال کنید. شما حتی می توانید در هر زمان برابر یک سال بنویسید.
  • فرم ثبت نام آسان را در وب سایت مشترکین خود نمایش دهید.

استفاده از این تکنیک قدرتمند بازاریابی را برای مشاغل کوچک شروع کنید و به سود بالقوه رو به رشدی که ممکن است بدست آورید بشناسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا