معرفی سئو: سئو چیست؟

[ad_1]

یک سوال سخت سئو چیست؟ مانند تمام اصطلاحات مفاهیم و مفاهیم مربوط به اینترنت تا حد زیادی اصطلاح SEO تعریف منحصر به فردی ندارد و مفهومی مه آلود در ذهن اکثر مردم است.

هنوز هم SEO چیست؟ از آنجا که هیچ تعریف قطعی و کاملاً قابل فهمی از سئو وجود ندارد تنها راه این است که نگاهی به بسیاری از تعاریف بیندازیم و سعی کنیم آنها را ترکیب کنیم تا دیدگاهی درست بدست آوریم.

ویکی پدیا: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مجموعه ای از روش ها با هدف بهبود قابلیت مشاهده یک وب سایت در لیست موتورهای جستجو است. این اصطلاح همچنین به مشاوران صنعتی گفته می شود که از طرف سایت های مشتری پروژه های بهینه سازی را انجام می دهند.

Fakezilla: تغییراتی که در محتوا و کد یک وب سایت ایجاد شده است تا بتواند رتبه بندی آن را در صفحات و دایرکتوری های نتایج موتور جستجو افزایش دهد. این تغییرات ممکن است شامل بازنویسی کپی متن تغییر عنوان یا برچسب های متا حذف فریم ها یا محتوای Flash و جستجو برای پیوندهای ورودی.

کارگاه جستجوی وب: اصطلاحی که برای توصیف سبک بازاریابی در راه اندازی یک وب سایت به کار می رود تا شانس آن را برای رتبه بندی در بالای نتایج برای یک موتور جستجو پس از انجام یک جستجوی مربوطه افزایش دهد. تعدادی از عوامل مهم هستند هنگام بهینه سازی یک وب سایت از جمله محتوا و ساختار کپی و طرح صفحه وب سایت برچسب های متا HTML و روند ارسال.

ساعت 6 صبح: فرایند بهینه سازی صفحات وب به گونه ای که در موتور جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند رتبه بالاتری داشته باشند و هدف نهایی آنها درآمدزایی بیشتر از وب سایت باشد. تکنیک های جستجوگره زیادی وجود دارد. به طور کلی این فناوری ها را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد: – بهینه سازی صفحه بهینه سازی در محل و بهینه سازی خارج از سایت. همچنین دو مدرسه سئو وجود دارد: SEO کلاه سفید و SEO کلاه سیاه. SEO کلاه سفید یکی است که طبق قانون بازی می کند (در واقع دستورالعمل های ارائه شده توسط جستجو آنها موتورهایی هستند که محدودیت جستجوگرها را جستجو می کنند و از برخی فن آوری های مشکوک یا ممنوع استفاده می کنند (طبق دستورالعمل ها). این تکنیک های کلاه سیاه SEO همچنین به عنوان هرزنامه شناخته می شوند.

وب سایت NOVA: خلاصه شده برای بهینه سازی موتور جستجو. این فرایند ایجاد یک وب سایت دوستانه برای وب سایت است. بهینه سازی موتور جستجو عمدتا برای افزایش رتبه بندی در SERP استفاده می شود و سئو موثر می تواند پتانسیل وب سایت شما را افزایش داده و بازدید بیشتری را به همراه داشته باشد.

هزاران تعریف اضافی در دسترس است تقریباً مانند بسیاری از مربیان سئو که در اینترنت پیدا خواهید کرد (مشکل معلم در واقع عنوان مقاله دیگری است که به زودی منتشر خواهد شد).

همانطور که می بینید هیچ تعریفی مانند تعریف دیگر نیست اما همه آنها به یک درک مشترک خاص متمایل هستند.

تکنیک ها و ابزارهای مختلفی برای دستیابی به اهداف سئو استفاده می شود و نباید در تعریف گنجانده شود.

از آنجا که تعریف یک مفهوم با ابزار آن درست نیست در اینجا یکی از مفاهیم ارائه شده پس از تأمل طولانی است. پیشنهاد این است که SEO را به صورت زیر تعریف کنید:

SEO = مخفف Search Engine Optimization که فرآیند بهینه سازی و تنظیم وب سایت و کسب آگاهی آنلاین از آن است به منظور ارائه بازدید کنندگان هدفمند و اطمینان از نرخ تبدیل بالا.

هنگامی که به درستی انجام شد فعالیت های SEO شما باید:

– موتورهای جستجو را در وب سایت خود جستجو کنید.

– از موتورهای جستجو استفاده کنید تا وب سایت خود را فهرست بندی کنند.

– اطمینان از رتبه بندی بالا در میان SERP ها (صفحات نتیجه موتور جستجو) برای کلمات کلیدی خاص ؛

– دستیابی به یک رتبه بندی بالا

– رانندگی هدفمند ترافیک ؛

دستیابی به نرخ تبدیل بالا در بین بازدید کنندگان وب سایت.

از آنجا که در دنیای سئو هیچ چیز قطعی و قطعی وجود ندارد من دوست دارم نظرات و نظرات شما را دریافت کنم: TeaWithEdge.com راهی برای تماس با من و صحبت در مورد نگرانی های بازاریابی شماست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا