راز بازاریابی اینترنتی با میلیونها دلار که تقریباً 100 سال پیش کشف شده است

[ad_1]

دلار

اگر در حال تولید محصولی برای فروش آنلاین هستید ، اطلاعات موجود در این مقاله می تواند به شما کمک کند حتی قبل از شروع فروش آن ، فروش خود را دو برابر کنید.

بگذار توضیح بدهم:

اکثر مردم این را نمی دانند ، اما هنگامی که ناپلئون هیل اختراع کرد ، “فکر کن و رشد کن” (کتاب افسانه ای برای پول درآوردن و دستیابی به موفقیت در کسب و کار) به سراغ ناشر آن رفت و عنوان اصلی آن با عنوان “چگونه می توان از ماکارونی خود استفاده کرد تا بیل بسازد” بود.

حال ، بگذارید چیزی از شما بپرسم: آیا شما صادقانه اعتقاد دارید که کتاب او تاکنون منتشر شده است – چه رسد به اینکه تبدیل به یک فرقه کلاسیک موفقیت در دنیای تجارت شود – در صورت اجازه داشتن آن عنوان را حفظ می کردند؟

من هم فکر نمی کنم

در واقع ، من شرط می بندم که این کتاب به قدری بد بود که پس از انتشار ، روی انگور می میرد.

اما او مرد. درعوض ، اینک یکی از پرفروش ترین کتاب ها در زمینه کسب درآمد و ایجاد موفقیت است.

در این صورت، نفعش برای من چیه؟ این ارتباط با محصولی که ایجاد می کنید برای فروش آنلاین چیست؟

این: عنوان برای فروش کل شما بسیار مهم است. در حقیقت ، كتابهای كامل و مطالعات دقیق درباره اهمیت عناوین در رابطه با فروش نوشته شده است. یک عنوان خوب گاهی می تواند یک کتاب یا محصولی که به طرز وحشتناکی نوشته شده است را بفروشد ، حتی اگر تبلیغ کثیف باشد و بازاریابی ناقص باشد.

همانطور که دوست دارد در آخرین لحظه چیزی برای تصمیم گیری وجود ندارد. همچنین ، هیچ کس جز شما یا کارکنان بازاریابی نباید پس از فکر کردن و مطالعه زیاد تصمیم بگیرید.

در حین تولید محصول خود ، فکر بسیاری را در این عنوان قرار دهید. انجام این کار بدون توجه به آنچه شما می فروشید و می فروشید ، می تواند تفاوت زیادی در کل فروش و سود شما ایجاد کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا