9 نکته برای کشف یک ایده عالی برای محصول اطلاعات زیر

[ad_1]

بنابراین ، شما از ایده های بعدی برای مکان بعدی خود استفاده نکرده اید. شما نمی دانید هدف بعدی را دنبال کنید یا چه کاری را برای محصول بعدی خود انجام دهید. شاید مکان مناسبی پیدا کرده باشید و برای ایجاد محصولی برای این مکان مناسب ، به ایده های خاصی نیاز دارید. در اینجا 9 نکته وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها استفاده کنید.

1. در مورد شغل یا حرفه خود فکر کنید؟ شاید دانش خاصی درباره چیزی که مردم برای یادگیری آن مایل به پرداخت آن هستند ، داشته باشید؟ در مورد مهارت ها و دستاوردهای خود فکر کنید و جستجو کنید تا ببینید آیا بازار برای آنها وجود دارد یا خیر.

2. آموزش نحوه انجام کاری. این یکی از بهترین راهها برای یادگیری چیزی است. شما می توانید در هر چیزی یک بار متخصص شوید که کافی است آن را درک کنید تا واقعاً آن را برای دیگران توضیح دهید. این کار به راحتی بصورت آنلاین و در قالب های مختلف و در بخش هایی که به راحتی قابل هضم هستند انجام می شود.

3. به عنوان یک گزینه جایگزین برای تدریس ، برخی از دوره ها را به تنهایی انجام دهید. دوره هایی را در زمینه علاقه یا علاقه خود پیدا کنید و در نتیجه محصولات خود را ایجاد کنید.

4. تجربیات زندگی خود را می توان برای کمک به شما در ایجاد محصولات خود استفاده می شود. هر کس تجربه های مشابه والدین ، ​​ورزش ، سرگرمی ، تناسب اندام و غیره را تجربه می کند. مثلاً آیا شما یک کارآفرین موفق هستید؟ آیا ساختمان عضلانی موفقی دارید یا فرمول تمرین کاهش وزن؟

ایجاد یک محصول از تجربیات فردی خود آسان است زیرا شما قبلاً آن را یاد گرفته اید و آموخته اید.

5- آیا برای انجام کاری راه خاصی پیدا کرده اید؟ اگر چنین است ، آنچه را دقیقاً انجام داده اید مستند کنید تا دیگران بتوانند آن را کپی کنند. به این ترتیب می توانید یک طرح ایجاد کنید که قابل کپی کردن باشد و از اشتباهات اولیه خود جلوگیری کنید. مانند کاهش وزن یا به دست آوردن مشترکان در لیست پستی.

6. در مورد سرگرمی های شما چطور؟ مردم سرگرمی های مختلفی دارند ، اما بسیاری از آنها سرگرمی های مشابه دارند. مهم نیست که سرگرمی شما چیست ، دیگران نیز آن را به اشتراک می گذارند. راهی پیدا کنید که به فرد دیگری کمک کند تا از دانش و تجربه شما بیاموزد.

7. دریابید که مردم چه می خواهند و سپس به آنها کمک کنید. تحقیق را انجام دهید و مستقیماً یا در نظرسنجی از آنها سؤال کنید. همیشه هوشیار باشید. به تالار گفتمان یا تابلوهای بحث و گفتگو مراجعه کرده و در مورد مشکلاتی که افراد با سؤالاتی که اغلب مطرح می شود ، با آنها روبرو شوید. سپس او محصولی را تولید کرد که به آنها کمک کرد جواب ها را بگیرند.

8- اگر قبلاً یکی از آنها را بر روی طاقچه خود متمرکز کنید. شاید رقابت خیلی زیاد باشد. آیا به هیچ وجه قادر به محدود کردن آن هستید؟ سعی کنید منحصر به فرد و متفاوت از دیگران باشید. اگر شما در حال پخت و پز هستید ، برای مثال کمتر از 20 سال یا بیشتر از 60 سال محصولی تهیه کنید. انجام این کار به جای رویکرد تفنگ پراکنده ، بازار هدف را به دقت جذب می کند.

9. سرانجام ، همیشه در هر کجا که باشید ، مراقب محیط اطراف خود باشید و پاسخگو باشید. با هدف یادگیری بیشتر درباره موضوعات یا مشکلاتی که ممکن است افراد با آن روبرو شوند ، یک ذهنیت کنجکاو ایجاد کرده و تعامل آنلاین و آفلاین را مشاهده کنید. همیشه با هدف ایجاد ایده های جدید برای تعامل مشترک هوشیار باشید و از طیف گسترده ای از محصولاتی که می توانید ارائه کنید شگفت زده خواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا