آیا توییتر کتاب می فروشد؟ بله

[ad_1]

توییتر

با هیجان و هیجان زیاد توییتر ، تصمیم گرفتم نمونه های مشخصی از موفقیت رسانه های اجتماعی در انتشار کتاب ها را پیدا کنم. من با ناشران مختلفی آشنا شده ام تا بدانم که چگونه آنها از به اشتراک گذاری در توییتر سود برده اند.

توییتر به سرمایه گذاری زمان و منابع نیاز دارد ، بنابراین اولین و بارزترین سوال این است که آیا این کار می کند؟ آیا کتاب می فروشید؟ مایکل تیکنز ، مدیر تبلیغات کتاب های Algonquin Books ، گفت: “بله ، قطعاً.” من هم قبول دارم در FSB ، ما آزمایش هایی را انجام می دهیم تا درباره تأثیر چتر توییتر بر فروش و تصویر غیرقابل انکار قضاوت کنیم: توییتر منجر به فروش (بیشتر در مورد آن در ماه آینده).

کتاب های Algonquinbooks در مقاله اخیر هافینگتون پست منتشر شده اند 12 بهترین ناشر توییتر. ناشر دیگر این فهرست آلفرد آ. ناپف ، و من از مری باكلی و پاملا كورتلند سؤال كردم كه آیا آنها احساس می كنند كه تلاش هایشان برای مدیریت فیدهای توییتر در حال فروش كتاب است. آنها همچنین گفتند بله. دوتایی پویا کمی بیش از یک سال پیش برای Knopf (aaknopf) توییت کرد. اگرچه آنها به این نقش واگذار نشده اند ، اما به نظر می رسد در آن طبیعی است. ابتدا صفحه فیس بوک و بعداً فید توییتر را در اختیار گرفتند. کورتلند گفت: “آوریل 2009 ، ما تصمیم گرفتیم تا حضور فعال تری ایجاد کنیم.” من و من مسئولیت های توئیتر را با هم به اشتراک گذاشتیم زیرا ما به توانایی توییتر در تعامل با خوانندگان علاقه مند بودیم. “

رشد پیروان برای هر دو Algonquin و Knopf قابل توجه بود. در سال 2009 ، Knopf 1،581 دنبال کننده داشت و امروز بیش از 32،000 دنبال کننده دارد. از آنها درباره راز موفقیت آنها سؤال کردم و اگر رشد پایدار باشد ، گفت: “رشد ما در رونق افزایش می یابد که در طی چند روز با پنجاه دنبال کننده و سپس دویست نفر بعدی افزایش می یابیم. به طور متوسط ​​روزانه حدود صد دنبال کننده کسب می کنیم. آن رایس و نیکلاس کریستوف) پستهایی را به اشتراک گذاشتند که برای آنها اهمیت داشت. علاوه بر این ، می بینیم که توییت های ما درباره اخبار ادبی عمومی مانند جشنواره کتاب در سراسر کشور یا بحث هایی از دنیای کتاب امروز برای مخاطبان گسترده جذاب شده است. ” Algonquin همچنین تعداد بیش از 26000 دنبال کننده دارد.

ترفند موفقیت آنها ممکن است ساختن اجتماع باشد که برای توییتر بسیار مهم است. تاکینز برنامه سه نکته ای خود را برای به اشتراک گذاشتن توضیح می دهد: “اول ، در تعامل با دیگران طرفدار باشید ؛ شما باید در گفتگوها مشغول شوید ، نه فقط ارسال به عنوان اینکه مخاطب اسیر باشید. دوم ، حس شخصیت خود را به نمایش بگذارید ؛ از هوش ، طنز ، خلاقیت و سرگرمی استفاده کنید. مباحثی که شما می شناسید و به آنها اهمیت می دهید – نه فقط ادبیات و نشر بلکه همه مباحث در گفتگوی فرهنگی. “

ایجاد جوامع و پیروان وفادار یک تلاش وقت گیر است ، به خصوص که هیچ یک از فیدهای توییتر توسط مدیران تخصصی انجمن مدیریت نمی شوند. Taeckens وظیفه خواستار مدیر تبلیغات را دارد و این پاییز او به سمت مدیر جدید بازاریابی آنلاین و شومیز به سمت جدید خود حرکت می کند ، در حالی که مری باکلی دستیار مدیر تبلیغات و تبلیغات و پاملا کورتلند دستیار مدیر بازاریابی است. چگونه آنها چنین فیدهای موفقی را در توییتر مدیریت کردند؟ از ابتدا ، ما به طور متناوب سیستمی از “روزهای توییتر” را ایجاد کردیم ، بنابراین از تلاش برای یافتن چیزهای جالب برای گفتن جلوگیری نمی کنیم. Hootsuite به ما امکان می دهد تا بارگیری روزانه توییت های خود را در یک بخش کوچک از زمان صبح ترتیب دهیم .ما همیشه اخبار جالب درباره کتاب ها را می شنویم – در وبلاگ نویسی ، وب سایت های صنعت ، روزنامه ها ، و توییتر خود – بنابراین جمع آوری مقاله برای توییتر کار دشواری نبود. علاوه بر این ، اکنون که باکلی گفته است: “همكاران از توانایی توئیتر در دستیابی به مخاطبان زیادی از خوانندگان ، فروشندگان كتاب و مقصد آگاه هستند. ارتباط رسانه ای ، آنها با بررسی های عالی و وقایع نویسندگان از ما تغذیه کردند.

برای Taeckens ، به نظر می رسد که توییتر یک کار طبیعی است: “این بستگی به این دارد که شما چند وظیفه را انجام داده اید. من به یکباره چندین کار را انجام داده ام و پیشرفت می کنم. فکر می کنم این یک مهارت است که مردم برای تشویق به دست می آورند ، زیرا توییتر و سایر اشکال رسانه های اجتماعی بیشتر می شوند. از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شخصی به خصوص در کارهای مختلف مهارت خاصی نداشته باشد ، همیشه می توانید دوره های زمانی مشخصی را در طول روز برای ورود به سیستم و درگیر شدن در توییتر کنار بگذارید. “

در یک سؤال ساده ، دو شرکت پاسخهای الهام بخش را ارائه دادند. به نظر شما بیشترین فایده توییتر برای نویسندگان و ناشران چیست؟ “خوشحالیم که شرکت ما به طور مستقیم با خوانندگان ، نویسندگان و فروشندگان کتاب ارتباط برقرار می کند. توییتر به ناشران مانند ما می تواند شنونده و همچنین ارائه دهندگان محتوا باشد. حضور در یک اتاق مجازی با میلیون ها خواننده باعث می شود ما از آنچه مردم از ما ، نویسندگان و ادبیات می خواهیم آگاه شویم. ، کورتاند و باکلی را توضیح داد. Tikens با فصاحت افزود: “فرصتی برای برقراری ارتباط هویت شخصی و منحصر به فرد خود در زمان واقعی.”

در هر صورت ، مدیران توییتر مکانی پیدا کرده اند تا اشتیاق خود را نسبت به کتاب ها ، نویسندگان و صنعتشان ابراز کنند. آنها شروع به ساختن تعداد زیادی از پیروان نکردند. آنها تقریباً شروع به آزمایش با جامعه کردند و آن را سرگرم کننده و بسیار موفق دانستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا