بررسی هاروی سگال در دنیای بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

هاروی سگال ممکن است به خاطر محصول و کتاب الکترونیکی Guru Magic خود مشهور باشد. با این حال ، او یک معلم شناخته شده در سبک بازاریابی تخصصی است. هاروی سگال همچنین صاحب چندین پورتال برای تبلیغ محصولات خود است. سایت های اصلی آن سایت های ردیابی آگهی و Supertip است.

درباره سایت های هاروی سیگال

هاروی از طریق تجارت آنلاین و فرصتی برای افرادی که به دنبال کار در خانه هستند ، فرصتی را فراهم می کند تا بتوانند آنها را وارد دنیای تجارت سایبر کنند. برای انجام این کار ، وی دو وب سایت ایجاد کرد و به افراد این فرصت را داد که به عنوان وابسته برنامه های مختلف بپیوندند. Supertips همچنین برخی استراتژی های عالی در زمینه بازاریابی آنلاین دارد که می تواند متناسب با کلیه محصولات و خدمات تجاری اینترنتی تنظیم شود. تبلیغات ردیابی سایتی است که به شرکت های وابسته امکان می دهد تبلیغات خود را بصورت آنلاین ردیابی کرده و برنامه های انتشار خود را انجام دهند.

اگر در مورد برخی از دستاوردهای او تحقیق کرده باشید ، دوره بازاریابی آنلاین 101 دوره ای را برای هاروی سگال پیدا خواهید کرد. به محض ورود به وب فروخته شد. کار طولانی در کار در تجارت اینترنتی در خانه بسیار طولانی شده است. وی برنامه هایی را برای افرادی که می خواهند پول زیادی از طریق اینترنت داشته باشند ایجاد کرده است.

کتاب الکترونیکی آقای سیگال آخرین پروژه وی است. این مجموعه غنی از استراتژی ها و فرآیندهای بازاریابی آنلاین برای بسیاری از کارآفرینان موفق و شناخته شده بازاریابی اینترنتی است. قبل از آن ، او کتاب الکترونیکی با عنوان “کتاب نکات فوق العاده در بازاریابی اینترنتی” نوشت و منتشر کرد. این کتاب دیگری بود که قفسه های فروشگاه های آنلاین مانند کیک های داغ را به فروش می رساند.

اگر از Clickbank شنیده اید ، باید بدانید که یکی از بزرگترین متخصصان این زمینه است. این وب سایت دارای Clickbankguide است که همه چیز را در مورد Click Bank می گوید. این بالاترین سطح موفقیتی است که وی به دست آورده است.به جای اینکه به سایت رسمی مراجعه کنند ، افراد به انجمن Clickbank موسوم به clickbanksuccessforum هجوم می آورند تا برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین با clickbank اطلاعات جدیدی کسب کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا