الن رید اسمیت: قاتل الهام بخش من در بازاریابی آنلاین!

[ad_1]

ایلین رد اسمیت از سال گذشته توجه كابویها را به من جلب كرد و در كتاب فوق العاده الهام بخش ، كاوی دختر ، Smarts ، How Rope the Life of a Ass Kick.

این کتاب در یک سفر انتظار و کمپینگ به من یک دوست گاوچران داد. ما در آتش اردوگاه نشسته بودیم و در حالی که گفتگوی طولانی خود راجع به فراز و نشیب ها و بیرون آمدن از زندگی ما انجام دادیم ، به تماشای ذغال سنگ آتش می پردازیم.

من در یک تقاطع در زندگی ام قرار داشتم و به چیزی یا شخصی احتیاج داشتم که چیزی را به من بدهد تا بتوانم به آن بپردازم. شما به الهام نیاز دارید ، اما از همه مهمتر ، باید روشن باشید.

دوست من گفت ، آن را در رختخواب بخوان ، از خواب بیدار می شود: “این یک کتاب مناسب برای مسیر شماست. تو گاوچران را به من دادید ، چگونه می توانم طناب زندگی را طناب بکشم. خب من بیشتر از این که من را بیدار کنم انجام دادم و آن را با سرعت بالا لرزاند.

از لحظه ای که این کتاب را برداشتم ، می دانستم که زندگی من به یک لحظه محوری رسیده است. دیوار جریکو در اطرافم افتاد. تمام پاسخ های من در کف دستان من به رنگ سیاه و سفید با کلمات نوشته شده الن رد اسمیت بود. من آن را از روی جلد تا پوشش می خوانم. نمی خواستم کتاب تمام شود. می خواستم بیشتر و بیشتر بخوانم.

برای الهام و راهنمایی من در طول زندگی ، کتابهایی از کتابهای کمک به خود ، الهام بخش و انگیزشی را از درخشان ترین ذهنهای زمان خود خوانده ام. او بسیاری از این کتاب ها را بدست آورده است ، اما آنها هرگز به تقلب مانند Cowgirl Smarts ، How to Rope a Kick Ass Life دست نیافتند.

این کتاب نه تنها درخشان می نویسد بلکه جذاب ، مبتکرانه ، انگیزشی ، الهام بخش و صادقانه است.

الن رید اسمیت در مورد گروهی از کابوی های مجرد فردی می نویسد که علی رغم همه شانس ها ، با هوشمندی چوپان خود ، موانع را شکستند و در ماموریت های خود موفق شدند. آنها فقط عصبانیت ، اشتیاق و تمایل خود را برای تحمل طوفان های فراوان در دورانی که زنان از هیچ حقوقی برخوردار نبودند و در معرض کابوی ها قرار می گرفتند.

سپس الین در مورد دروس آموخته شده از هر چوپان روستایی به تفصیل می پردازد تا بتوانیم همان اصول را بفهمیم و به کار خود ادامه دهیم.

این زنان پیشگام ، به اسم معدودی ، برای اهداف اقرار و قرار دادن اسامیشان قبل از اینها عبارتند از: الیزابت جانسون ویلیامز ، برتا کایبرنیک بلانشت ، ویلهمینیا متیز ، آدل فون آلر پارکر ، فانی سیابرد ، پریری رز هندرسون ، دورا رودز و پاتس ، لوسیل مالت ، فاکس هاستون .

چرا آنها مانند من تأثیر گذاشتند؟ من فکر می کنم دلیل این است که آنها عمل کردند و مسیر خود را از طرف ما گذشتند. آنها غیر ممکن را ممکن کردند. آنها موفق شده اند ، بنابراین ما هیچ مانعی نداریم.

حال سوال اینجاست که چه کسی درباره ما خواهد نوشت؟ با گفتن این موضوع ، چه کسی جای ما را می گیرد؟ ما بیشتر از آنچه که هر یک از این کابوی ها تصور می کردند در اختیار ما است. آنها در این سن به بالای موج سوار خواهند شد و مجدداً بین دندانهایشان باز می شوند.

اگر الن رید اسمیت درباره ما می نوشت ، چه می نوشتی؟ آیا ما به اندازه کافی مواد خود را برای قرار دادن آن در کتاب برای نادیده گرفتن زنان آینده داریم؟ هدف ما چیست؟ با شدت خدایی که داریم چه خواهیم کرد؟

شاید ما باید روی این ماده کار کنیم و انتظار داریم که نامهای ما در قرن بعد ادامه یابد تا اینکه یک گاوچران دیگر با ترک آتش سوزی ، آن را انتخاب کند.

الن رید اسمیت ، با تحقیق و به اشتراک گذاشتن داستان های کابوی های پیشرو در غرب وحشی ، بیش از آنچه تصور می کردم به من داده است. او به من فکر کرد که چطور متوقف نشود. با تشکر از الن ، من یکی را مدیون هستم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا