ستون فقرات میزبانی شما کجاست؟

[ad_1]

کامپیوتر | ماشین

ستون فقرات شرکت میزبان شما برای بازاریابان اینترنتی امروزی که به سرعت نیاز دارند بسیار مهم است. نه ، این بدان معنا نیست که میزبان شما باید صاف بایستد و شانه های خود را به عقب بیندازد و در جایی بزرگنمایی کند یا با یک ماشین داغ مقداری شهامت به نوجوان نشان دهد!

ستون فقرات شرکت میزبان شما زنجیره ای از اتصالات پرسرعت است که به یک خط اصلی در شبکه شما تبدیل می شود. عملکرد اصلی شبکه بهتر تعیین می کند که وب سایت های در حال اجرا بر روی سرورهای خود با بارگذاری مشتریان روی پیوند شما به چه سرعت بارگیری می شوند.

ستون فقرات یک شبکه می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، ساده ترین آنها دستگاه های متصل شده توسط یک کابل طولانی است ، مانند کتابخانه یا دفتر کوچک. یک شبکه ساده می تواند با چندین کامپیوتر ایجاد شود ، همه از طریق اتصالات کابل به یک سرور یا پایگاه داده متصل می شوند.

شکل پیچیده تر ستون فقرات شبکه شامل هاب یا سوئیچ است. هاب ، رایانه ای است که چندین کامپیوتر دیگر را به یکدیگر متصل می کند. آداپتورهای شبکه قادر به بازبینی بسته های داده هنگام دریافت ، شناسایی منبع و مقصد برای آن بسته و ارسال مناسب آن هستند.

وقتی دستگاه ها روترهای LAN یا Wide Area Network (WAN) هستند ، شما ستون فقرات بسیار بزرگی دارید. روتر وسیله ای است که مقصد بسته دریافتی خود را استخراج می کند ، بهترین مسیر را برای آن مقصد تعیین می کند و بسته های داده را در طول آن مسیر به دستگاه بعدی هدایت می کند. آنها شبکه ها را به هم متصل می کنند. به عنوان مثال LAN به WAN ، برای دسترسی به اینترنت.

یک شبکه محلی منطقه کوچکی مانند ساختمان ، گروهی از ساختمانها ، دفتر کار یا خانه مجرد را تحت پوشش قرار می دهد. ویژگی بارز آن سرعت انتقال داده بسیار بالاتر از WAN است.

برخی از نمونه های شبکه گسترده می توانند به عنوان ستون فقرات یک دانشگاه عمل کنند و چندین دانشگاه را برای دسترسی به دانشجویان ، اساتید و دانش آموختگان یا دفاتر اصلی شرکت که دفاتر خود را در سراسر کشور یا سایر کشورها خدمت می کنند ، پیوند دهد. مشهورترین WAN اینترنت است که از طریق روترها و شبکه ها تمام دنیا را به هم متصل می کند.

شبکه های دیگری که روی ستون فقرات با اندازه های مختلف کار می کنند PANS (شبکه های منطقه شخصی) ، CANS (شبکه دانشگاه) ، MANS (شبکه های شهری) هستند.

همه این شبکه های مختلف از طریق یک سری هاب ها ، سوئیچ ها یا روترهایی که ستون فقرات شبکه را تشکیل می دهند ، به یک منطقه خاص ، بزرگ یا کوچک خدمت می کنند و سرعت انتقال ، جهت و تحویل داده ها را کنترل می کنند. برخی بسته داده را به یک کامپیوتر خاص ، دیگران در ابتدای کار به یک شبکه خاص تحویل می دهند ، در این قسمت روتر در انتها آن را به ایستگاه بعدی می فرستد تا به مقصد نهایی برسد.

موفقیت پروژه های بازاریابی آنلاین به قابلیت اطمینان ارائه دهندگان خدمات میزبانی و میزان رضایت مشتری از بارگذاری صفحه ، پردازش اطلاعات و تحویل محصول در سایت شما بستگی دارد. و همه این مراحل به قدرت ، قابلیت اطمینان و سرعت ستون فقرات ارائه دهنده میزبانی شما بستگی دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا