Rich Jerk – مطالعه در مبارزه با بازاریابی

[ad_1]

مبارزه

من همیشه مجذوب “ضد بازاریابی” شده ام و چقدر قدرتمند است که اگر به درستی اجرا شود ، کار می کند ، به همین دلیل وقتی در فروش The Rich Jerk گیر افتادم ، فوراً مجذوب شدم.

اعتراف خواهم کرد ، من یکی از آن دسته از افرادی هستم که وقتی به خرید چیزی فکر می کنم هرگز یک خبرنامه را نخوانده ام (من هنگام تحقیق در مورد فناوری آن را می خوانم ، اما این داستان دیگری است) ، اما از لحظه ای که عنوان “Rich Jerk” را خواندم ، نتوانستم همه چیز را متوقف کنم . مطمئناً در پشت مغزم ، به خودم می گفتم كه فقط از منظر تحقیقاتم آن را می خوانم ، و قصد نداشتم در واقع كتاب بخرم. با این حال ، در حالی که من در نیمه کار نامه فروش بودم ، قطعاً مجبور شدم کتاب الکترونیکی را بخرم. حتی اگر آن موارد مشابه قدیمی بود ، این پسر فقط برای تحصیلات (و سرگرمی!) که از نامه او دریافت کردم ، مستحق پول من بود. نکته من در اینجا این است که ضد بازاریابی اگر به درستی اجرا شود بسیار خوب عمل می کند و ریچ جرک این کار را به درستی انجام داده است

با این حال ، پس از خواندن کتاب ، من از لذت تعجب می کنم! Rich Jerk قبلاً حاوی اطلاعاتی است که به شما کمک می کند تا پول بیشتری به صورت آنلاین کسب کنید …

اگر مدت کوتاهی در اینترنت باشید ، به راحتی قابل درک است ، اما کاملاً قابل درک نیست برای مبتدیان کامل (به عنوان مثال ، با ثبت نام دامنه یا گرفتن وب میزبانی وب ، شما را قدم به قدم بر نمی دارد) – اگر احساس می کنید به اندازه گیری نیاز دارید با نگه داشتن دست ، این کتاب الکترونیکی برای شما نیست.

در فصل اول با عنوان “ایجاد یک وب سایت وابسته که باعث فروش دیوانه مانند” می شود ، ساختمان وب سایت های وابسته را در بر می گیرد تا بتوانید کمیسیون فروش محصولات دیگران را بدست آورید. این کار با لیست 13 زیر مجموعه شروع می شود و طبقه بندی می شود “باید بپیوندید” ، “احتمالاً بپیوندید” و “اگر در صورت پیوستن به آنها بپیوندید” [you are] بی حوصله. “هنگامی که محصولی را برای فروش انتخاب می کنید ، شش راهکار خاص نوشتن را برای استفاده در سایت شریک زندگی خود انجام می دهد تا خواننده را به خود جلب کند و آنها را به کلیک روی پیوند شریک زندگی خود برساند. سپس نمونه کاملی از” فروش نامه “(مانند یک مقاله) را با تمام استراتژی های تجاری خود به شما می دهد.

بخش سوم فصل 1 در مورد ارائه تخفیف به مشتریان خود بحث می کند ، اما این فقط “خرید از من نیست و بخشی از هزینه های وابستگی من را به شما می دهم”. Rich Jerk برای ایجاد بازپرداختهایی که سود خالص شما را افزایش می دهد به جای ارائه تخفیف ، به روشهای خاصی پرداخته است.

در آخرین بخش از فصل اول ، ریچ گرک در مورد ایجاد سایت های پرداخت به ازای هر مشتری می نویسد ، جایی که شما برای هر شخصی که اطلاعات خود را در اختیار شما قرار می دهد 10 دلار یا چیزی دریافت می کنید (که بعد به شرکتی منتقل می شوید که سرب را برای شما پرداخت می کند). این بخش را کمی روشن کردم به مطالب ، اگرچه برای اثبات دیدگاه وی کافی است. من فکر می کنم این یک فناوری است که توسط هیچ یک از کانال های اصلی بازاریابی اینترنتی مورد تحقیق و تفحص واقع نشده است ، و این یک فناوری است که به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا