[ad_1]
سامسونگ برندی که منحصراً چشم انداز بازار جهانی تلفن های هوشمند را تغییر می دهد. از هر متخصص موبایل در مورد بازار بدون سامسونگ س Askال کنید و یک نگاه جامع پیدا خواهید کرد. صادقانه بگویم تولیدکننده کره جنوبی با مجبور کردن آنها به تفکر و تجدید نظر در مورد استراتژی ها و موقعیت محصولات خود تأثیر گسترده ای نه تنها در بازیکنان حاشیه ای بلکه در مارک های بزرگ نیز داشته است.
انتشار بازاریابی سامسونگ و هواپیمارباش کریگ چند سال پیش همه را متعجب کرد. قبل از اینکه بسیاری متوجه این موضوع شوند سامسونگ قدرت خود را در بازار گوشی های هوشمند محکم کرده بود. اگر بسیاری از گزارش های صنعت قابل اعتقاد و پیگیری باشد اپل در حال جنگ سختی بر سر سامسونگ است زیرا HTC سونی نوکیا و حتی Blackberry قدرتمند سعی در رسیدن به برخی از نکات کلیدی را دارد که سامسونگ از دست داده است.
جدیدترین نسخه از سامسونگ Samsung Galaxy S4 یک پیشنهاد جالب است. اگرچه بسیاری از آنها تشخیص Galaxy S3 و S4 را دشوار می دانند S4 قطعاً یک نسخه پیشرفته از S3 است و چیزهای زیادی برای ارائه به مشتری های رو به رشد خود دارد. تنها تغییر و ناامیدی که بیشتر مردم انتظار داشتند بدنه گلکسی S4 بود. ظاهر پلاستیکی گلکسی S3 شبیه نام تجاری جدید آن با گلکسی S4 است.
نمایشگر AMOLED Full HD به سرعت در حال تبدیل شدن به علامت تجاری Galaxy S4 است. Galaxy S4 با ظاهر بهتر و وضوح صفحه نمایش برای مصرف کننده کار می کند. بدنه در مقایسه با Galaxy S3 کوچکتر و لاغرتر است. در 5 اینچ گوشی قطعاً از صفحه نمایش طولانی تری نسبت به رقبای خود مانند HTC One و Sony Xperia Z برخوردار است. به لطف زاویه دید کلی دستگاه وضوح تصویر به سختی تحریف می شود.
پردازنده 1.6 گیگاهرتزی همراه با 2 گیگابایت رم ترکیبی مناسب است. اگرچه HTC One و Sony Xperia Z پردازنده های بهتری دارند پردازنده Galaxy S4 کار Android OS Jelly bean را انجام می دهد. سامسونگ در بسته بندی نوآوری های کوچک که تأثیر زیادی روی کاربران دارد تبحر دارد. با Galaxy S4 فناوری جدید Smart Stay ادعا می کند که حس بصری به تجربه کاربر می بخشد. حرکت کره چشم کاربر را ردیابی می کند و فیلم ها را هنگام خیره شدن متوقف می کند.
تجربه مرور اینترنت به سطح کاملا جدیدی رسیده است. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی که Galaxy S4 را به خوبی تأمین می کند از دستگاه پشتیبانی می کند. دوربین نادر 13 مگاپاسکال به نفع خود عمل می کند اما دوربین جلوی آن ناامید کننده است. حافظه داخلی و خارجی در هیچ یک از تلفن های هوشمند سطح بالا نگران کننده نیست و گلکسی اس 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سامسونگ سرمایه گذاری زیادی در کمپین های بازاریابی کرده و استراتژی بازاریابی پارتیزانی را در اکثر موارد راه اندازی خود ترجیح داده است. با ایجاد یک استاندارد بسیار بالا در Galaxy S3 تبلیغات تبلیغاتی قبل از راه اندازی Galaxy S4 انتظارات زیادی را در مورد این گوشی به ظاهر غنی از ویژگی ایجاد کرده است. اما آنچه در پایان مشخص شد نمایشگر تاریک (نسبتاً) یک گوشی بود که انقلابی در بازار تلفن های هوشمند ایجاد کرده و عناصر حاشیه ای سونی ال جی و HTC را از رقابت خارج کرده است. در عوض گلکسی S4 به آنها فرصتی داد تا با تأثیر بر سهم بازار سامسونگ بازگردند و ضربه سختی به آن وارد کنند.
سامسونگ به سرعت از اشتباهات خود می آموزد. او قطعاً پس از راه اندازی Galaxy S4 حال و هوایی داشت. با توجه به اینکه HTC One و Sony Xperia Z در خانه های خود را به سختی می کوبند بلک بری با Z10 و Q10 درگیر می شود سرمایه گذاری سامسونگ در زمینه تحقیق و توسعه باید افزایش یابد و با ویژگی های محصول هوشمند تکمیل شود. یک شکایت طولانی مدت در مورد احساس پلاستیکی سری Samsung Galaxy باید در نسخه بعدی آن رسیدگی شود. به خصوص که رقبا از آن بهتر عمل می کنند.
[ad_2]