5 دقیقه با گری واینرچوک

[ad_1]

گری واینرچوک معروف به Sommelier Social Media و برای فیلم هایی که در چهره شما ظاهر می شود مجری تلویزیون Wine Library و مدیر عملیات در Wine Library در Springfield نیوجرسی است. کتاب جدید او 101 شراب تضمین شده برای الهام بخشیدن لذت بردن و آوردن تندر به دنیای شما تمام انرژی و علاقه او به شراب را چاپ می کند. گری همچنین سخنران اصلی کنفرانس هم اندیشی 2009 در لاس وگاس خواهد بود.

شاون: به نظر شما مهمترین سایت شبکه اجتماعی چیست؟

گری: من می گویم این گردن و گردن بین توییتر و فیس بوک است بسته به نحوه استفاده از چیزها. من فکر می کنم فیس بوک قدرتمندتر است و واقعاً می تواند توییتر را دنبال کند و با ایجاد چیزی مانند فیس بوک در تلفن همراه که شباهت زیادی به آن دارد آن را حذف کند.

اما توییتر یا چیزی مثل توییتر. اگر توییتر قادر به مقیاس گذاری نباشد FriendFeed Pownce یا مواردی باشد که اکنون نمی دانیم این آینده خواهد بود زیرا تلفن همراه آینده است.

شاون: نظر شما در مورد FriendFeed چیست؟

گری: من به اندازه کافی برای پاسخگویی درگیر آن نبوده ام اما می دانم بسیاری از افراد در آنجا از مکالمات رشته ای لذت می برند. FriendFeed یک فرصت کاملاً قانونی برای تصاحب بازار دارد. من فکر می کنم آنها یکی از مکان ها خواهند بود.

مردم می فهمند که توییتر دارای مقیاس پذیری است و ممکن است FriendFeed در تلاش باشد تا هنگام گفتگو با آنها رقابت کند.

شاون: چرا به جای نسخه Revision3 از Viddler برای درج در تلویزیون Wine Library استفاده می شود؟

گری: فیدلر واقعاً برای من خوب بود. ما دو سال با هم رابطه داشتیم. هنگامی که شرکت من دو سال پیش به جای YouTube شروع به استفاده از آن کرد این یک حرکت پر خطر بود زیرا موارد زیادی وجود داشت که از نظر تئوریک با YouTube می توان به دست آورد.

اما آنها برای من عالی بودند خدمات بزرگی انجام دادند و من به مردان خارج از کشور اعتقاد دارم بنابراین می خواهم از آنها حمایت کنم.

شاون: آیا داستانهای خوبی برای گفتن از تور کتاب خود دارید؟

گری: آن روز روی سینه یک مرد افتادم. اگر او جوجه باشد خوب است اما شما آنچه می توانید بگیرید را می گیرید. هیچ چیز دیوانه واری وجود ندارد اما اینکه دیدن صد نفر در امضای کتاب شما در سیاتل مریلند و پورتلند بسیار فروتنانه است.

شاون: من در حالی که در بوستون بودم قسمت تلویزیونی کتابخانه شراب را تماشا کردم. آیا کار با سطل میهن پرستان دشوار بود؟

گری: به همین دلیل من آن را تف نکردم. بنابراین مجبور شدم شراب بنوشم. همین مسئله آن را دشوار کرده است. اوقات واقعا سرگرم کننده ای بود.

شاون: از آنجا که در مورد اهمیت ساخت یک برند شخصی صحبت می کنید فکر می کنید کدام بازیکن از بورس ساک نیویورک (خط دفاعی نیویورک جت در اوایل دهه 1980) بهترین مارک شخصی را ایجاد کرده است؟

گری: هیچ چیز مانع مارک گاستینو نمی شود. وقتی به خارج از نیویورک می روید بسیاری از مردم جاستینو را می شناسند. البته من جزئیات خوب یک بازیکن سرسخت مانند Klecko را دوست داشتم اما واقعیت این است که Gastineau توانست بزرگترین مارک شخصی را ایجاد کند.

شاون: آیا توصیه ای برای افرادی دارید که از طریق شبکه های اجتماعی سعی در ایجاد یک برند شخصی دارند؟

گری: اصالت عزیزم. موش صحرایی باشید. واقع بین اصیل و شفاف باشید. و بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. این به معنای حرفه ای بودن شماست.

بنابراین اگر فکر می کنید که چیزهای زیادی در مورد بسکتبال می دانید اما می دانید که در مورد موشک های هوستون اطلاعات بیشتری دارید این کار را انجام دهید. و اگر در مورد حکیم الیوان بیشتر از موشک های هوستون می دانید می توانید یک وبلاگ توسط حکیم الیوان یا وبلاگ حکیم الیوان ایجاد کنید.

من فکر می کنم مردم باید قهرمان زیر دامنه خود باشند و فکر می کنم مردم برای تحقق این امر باید به کمترین مخرج مشترک بروند.

شاون: آخرین نکته … بعد از پایان زندگی شراب در آینده خود چه می بینید؟

گری: آن وقت عمر هواپیماها خواهد بود. من می خواهم هواپیما بخرم. اینجاست که می خواهم بروم. احتمالاً یک توقف بین آنها وجود خواهد داشت. من فقط نمی دانم این چیست اما نمی دانم که یک شراب می تواند 2 میلیارد دلار که برای خرید جت نیاز دارم را بدست آورد اما من اینجا می روم.

شاون: در ضمن آیا جعبه ای در زمین خواهید گرفت؟

گری: بله شاید. نمی دانم. من بسیار تمرکز کرده ام که در این راه هیچ هزینه ای را هدر ندهم بنابراین احساس می کنم صدها هزار نفر می توانند هزینه این هزینه را برای من داشته باشند.

سازمان دیده بان گری در http://tv.winelibrary.com/ و http://garyvaynerchuk.com/.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا