نقد و بررسی کتاب: پرده از اسرار برنامه کسب و کار

[ad_1]

نکته اصلی برای شروع کار با موفقیت یک برنامه تجاری خوب است. مایک در کتاب الکترونیکی خود Business Plan Secrets Revealed مایک گام به گام شما را از طریق روند برنامه کسب و کار طی می کند: از جمع آوری راهنماهایی که برای ساختن برنامه خود استفاده می کنید تا طرح خود را برای ارائه برنامه خود به سرمایه گذاران واجد شرایط برسانید.

کتاب او اطلاعات اساسی مورد نیاز برای نوشتن یک برنامه تجاری را ارائه می دهد. اما تمرکز واقعی آن آشکار ساختن نحوه ارائه برنامه خود به سرمایه گذاران و متقاعد کردن آنها است که تجارت شما بهترین انتخاب سرمایه گذاری است.

هنگامی که من برای اولین بار آن را باز کردم اسرار برنامه کسب و کار را نشان داد قلبم فرو رفت. همانطور که می بینید من به مایک قول دادم که قبل از نوشتن یک بررسی تمام کتاب او را بخوانم. اسرار برنامه کسب و کار فاش شده یک کتاب الکترونیکی معمولی با پاراگراف های یک جمله ای خطوط بزرگ و حاشیه های عظیم نیست. پر از اطلاعات است!

اما وقتی شروع به خواندن کردم با خوشحالی تعجب کردم. سبک نوشتاری مایک سرگرم کننده و کاربردی است و تعابیر وی مفاهیم دشوار را ساده تر می کند. در طول کتاب احساس می کردم که دوستی با من در ایوان پشتی نشسته است و او در واقع توضیح می دهد که دقیقاً چگونه کاری را انجام دهد. این یک نوع کاربرد عملی ساده است که شما فقط می توانید در هنگام درک کامل یک موضوع به آن دست پیدا کنید.

درک واضح مایک از مفاهیم برنامه ریزی تجاری از بیش از 20 سال تجربه ناشی می شود. مایک به صاحبان مشاغل کمک می کند تا مشاغل خود را خریداری فروش و تأمین مالی کنند. وی نظارت بر مکان های تولید و فروش را در بیش از نه کشور انجام داده است. وی یک حسابدار دارای مجوز دارای مدرک MBA است و مقام رئیس مالی را برای دو شرکت با مالکیت عمومی در اختیار دارد.

اسرار برنامه باز کار با نکاتی درباره جمع آوری و سازماندهی اطلاعات موردنیاز شما آغاز می شود. از همان ابتدا مایك روی غلبه بر بزرگترین چالش – پل زدن به فاصله اطمینان سرمایه گذار – تمرکز دارد. در فصل اعداد را به من نشان بده مایك توضیحاتی در مورد صورتهای مالی كاری كه قبلاً خوانده اید ارائه می دهد اگر مفاهیمی مانند سهام صاحبان سهام یا اظهارات جریان پول چشمان شما را درخشان كنند و نجات شما رسیده است.

فصل های بعدی رازهای برنامه کسب و کار واقعاً فاش شده قول مایك را برای كمك به شما در برقراری ارتباط برنامه تجاری خود به طور مؤثر نشان داد. دستورالعمل کامل در مورد نوشتن برنامه کسب و کار شما وجود دارد از جمله نحوه باز کردن و خواندن برنامه شما و همچنین جلوگیری از نه اشتباه در نوشتار مشترک. این توضیح می دهد که چگونه انتخاب یک طرح مناسب می تواند خواندن برنامه کسب و کار شما را آسان تر کند. مایک با گفتن چگونگی آماده شدن برای یک زمان بحرانی سر به سر با سرمایه گذاران از جمله ایجاد یک لحن کلامی 60 ثانیه ای برای تجارت شما امور را به پایان می رساند. نکاتی برای یافتن سرمایه گذاران و بخش منابع کتاب را تکمیل می کند.

باید اعتراف کنم که وقتی چندین بار مشغول خواندن بودم از خودم می پرسیدم: آیا واقعاً به این برنامه کاری احتیاج دارم؟ این راه حلی برای برنامه اقدام به پر کردن پرینت و پرینت نیست. اما بعد فهمیدم – اگر شما در مورد موفقیت جدی هستید در ابتدا لازم است تا حد امکان در مورد شغل خود بدانم. قبل از شروع هزینه کردن قبل از اینکه خودم را روی خط بگذارم در بازار.

به هر حال من در کل کتاب موفق شده ام. وی تأکید کرد که مایک آنچه را که در صفحه عنوان وعده داده شده است ارائه می دهد: او به شما می آموزد که چگونه سریع شواهد را جمع کنید مسئله ای را برای تجارت خود ایجاد کنید یک برنامه قابل خواندن بنویسید که سرمایه گذاران را به خود جلب کند و تجارت شما را به جذاب ترین گزینه سرمایه گذاری تبدیل کند. حتی اگر شما از قبل منابع برنامه ریزی شغلی دیگری دارید من اکیداً توصیه می کنم که برنامه کسب و کار را فاش کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا