دو مورد که نویسندگان خودشان باید چاپ کنند

به آخرین باری که در یک کتابخانه بودید فکر کنید. چطور کتابی را برای خواندن انتخاب کردید؟ شما قطعاً بخش های موردعلاقه خود را دارید اما احتمالاً به جلد و جلد پشتی و (در صورت نوع جهانی بودن) نگاه کرده اید. اگر به اطراف فروشگاه نگاه کنید خواهید دید که همه کتاب ها را به همان روش انتخاب می کنند. کل روند دو تا پنج ثانیه طول می کشد.

اگر خود نشر دارید ممکن است وسوسه شوید که در بعضی از قسمتهای فرآیند چاپ کتاب خود تبخیر شود. روشی که مردم کتاب خواندن را در یک کتابفروشی انتخاب می کنند به ناشران خود چیزهای بسیار مهم می آموزد. دو بخش از انتشارات خود وجود دارد که برای حداقل قیمت نمی پردازند. عکس و عنوان را پوشش دهید.

مدتی را جستجو کنید تا بتوانید نقاش مناسب کتاب خود را پیدا کنید. اگر یک جستجوی آنلاین برای طراحی جلد کتاب انجام دهید گروهی از وب سایت ها و مترجمان آزاد را ارائه می دهند که خدمات طراحی جلد حرفه ای را ارائه می دهند. مدتی را صرف تماشای نمایشگاه های آنها و کارهای قبلی که منتشر کرده اید. پس از انتخاب افرادی که می خواهید با آنها کار کنید اطلاعات تماس آنها را از وب سایت خود جستجو کنید و در دسترس را از آنها بخواهید. از هرگونه شرکت خود نشر ای که طراحی جلد را به عنوان بخشی از بسته معرفی می کند خودداری کنید. بسیاری از این مدل ها به قالب های از پیش طراحی شده متکی هستند. شما قلب و روح خود را در این تجارت قرار می دهید. شما و کتابتان سزاوار بهتر هستید.

اگر می خواهید کتاب شما از نظر تجاری مناسب باشد عنوان شما باید از نظر تجاری مناسب باشد. بسیاری از کتابهای شناخته شده و بسیار موفق با عناوین دیگر آغاز شد.

به گفته دن پونتر پدر خود نشر:

• فردا روز دیگری است که با باد رفته است.

• زهره و زهره محل پیتون شده اند.

• کتاب رنگین کمان برای کودکان رایگان است.

کتاب کدو حلوایی به کتاب کدو سبز تبدیل شده است.

جان توماس و لیدی جین عاشق لیدی چاترلی شدند.

• Trimalchio در West Egg به گتسبی بزرگ فیتزجرالد بدل شد.

• آنچه اتفاق افتاده استینبك موش و مرد شد.

جلب 18 گیر 22

به عنوان یک ناشر خود ممکن است این منابع را ندارید که از آزمایش بازار استفاده کنید که ناشران اصلی برای به دست آوردن عناوین خود اقدام کنند. بنابراین برای اینکه در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید آزمون بازار را تحمل کنید در اینجا چند نکته آورده شده است:

کوتاه تر بهتر. عناوین بسیار کمی پیچیده. آیا متوجه شده اید که عنوانهای فوق از چهار کلمه یا کمتر استفاده می کنند؟

عنوان باید گوش را لطف کند. آیا توجه کرده اید که چگونه چهار عنوان بالا از گرانش استفاده می کنند؟

جعبه های فوق همچنین به شما کمک می کند تا یک تصویر ذهنی یا روحیه ایجاد کنید.

ممکن است شما کتابی داشته باشید که درخشان باشد اما اگر کسی آن را نخواند چیزی معنی نمی دهد. کتاب خود را با هر یک از هنرمندان با عنوان جالب هر فرصت خرید را ارائه دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا