اخلاق بازاریابی در شبکه های اجتماعی

[ad_1]
شیوه های کثیف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کاهش یافته است. بد مانند هر زمان بندی مناسب در هر بازاریابی اعتماد فقط جواب می دهد. حتی اگر بیشتر رسانه های اجتماعی خود را نداشته باشید جنبه های بسیاری وجود دارد که می توانید کنترل کنید و از صندلی داغ خود خارج نشوید. اولین چیزی که همیشه باید هنگام شروع یک کمپین رسانه های اجتماعی به یاد داشته باشید عضویت در یک انجمن است. مانند هر جامعه ای یک شرکت جایگاه خود را دارد اما حق ندارد به حریم خصوصی افراد حمله کند. به نظر شما بازاریابی هرزنامه برای نجات شما عجله ای ندارد بلکه هدف اصلی شماست. بیشتر بازاریاب های شبکه های اجتماعی از سایت هایی مانند Facebook و MySpace برای هدایت بازدید به وب سایت های دیگر استفاده می کنند. در حالی که استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای ارسال پیام به افراد علاقه مند کاملاً اخلاقی است بسیاری از افراد این سیستم را با دوستان خود بازی می کنند و برنامه ها و پیام ها و گلوله های غیر ضروری را اضافه می کنند. باز هم هیچ چیز بی هدف نیست و هرزنامه به اعتبار شما می افزاید. خوشبختانه سایت های شبکه های اجتماعی با این رفتارها کارها را عاقلانه انجام می دهند و رفتارهای مثر را از بین می برند و رفتارهای بد را ممنوع می کنند. اعضای انجمن خود را. به گروه های منطقه خود بپیوندید گپ بزنید با یکدیگر گپ بزنید و دوستانی را پیدا کنید که واقعاً علاقه مند به صحبت شما و آنچه می فروشید. با شروع ارسال مطالب بیشتر به این سایت ها سعی کنید از نرم افزار مستقیم بازاریابی خودداری کنید. برای موفقیت محتوا باید دقیق و مربوط به سایر کاربران باشد. خود را با مشتریان بالقوه گول نزنید. اگر می خواهید بازدیدکنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید خیلی دیر نیست اما در وبلاگ خود پست نگذارید و وانمود کنید که مشتریان شما تأمین کننده وب سایت شما هستند یا محصول شما این کار را از قبل انجام می دهد. توضیح اینکه این محصول یا وب سایت متعلق به شماست و به چه موضوعی مرتبط است. در نهایت افراد از طریق روش های اشتباه بازاریابی به این موضوع پی خواهند برد حتی اگر بلافاصله این کار را نکنند. و یک اشتباه می تواند اعتبار شما را از بین ببرد. همچنین هنگام استفاده از یک سایت شبکه اجتماعی از آن به عنوان فرصتی برای انتقاد ناعادلانه از رقبا یا محصولات آنها استفاده نکنید. به نقص اشاره نکنید. به ما بگویید چه چیزی شما را متفاوت می کند. از آنجا که بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند نوعی چاپ باشد از مسئله حق چاپ اینترنتی آگاه باشید. اصول قانون رسانه را بخوانید و از خطرات احتمالی افترا دسترسی به حریم خصوصی و مالکیت معنوی و نقض حق چاپ آگاه باشید. هیچ قانون سختگیرانه و سریعی برای رفتار اخلاقی بازاریابی در رسانه های اجتماعی وجود ندارد. بیشتر افراد جامعه تحت کنترل او هستند. اقدامات خود را با دقت دنبال کنید تا مشکلی نداشته باشید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا