اسرار بازاریابی وب 2.0 در مورد چگونگی کسب پول رایگان

[ad_1]

بازار | بازاریابی

موارد مختلفی در وب 2.0 وجود دارد که باید انتخاب کنید و تمام اسرار بازاریابی آنلاین را به صورت رایگان برای شما بازگو خواهم کرد. مقالات ، انتشارات مطبوعاتی ، فیلم ها ، وبلاگ ها و اسکیدو وجود دارد. اینها مناطق تبلیغاتی مهمی برای بازاریابی اینترنتی در تجارت است.

قبل از انتشار اسرار ، بگذارید کمی در مورد خودم بگویم. من پنج سال یک نماینده املاک و مستغلات بودم تا زمان فروپاشی بازار. شما باید سریع درآمد کسب کنید. البته از آنجا که ناامید شدم ، از وعده های بی شماری آنلاین نادیده گرفته شدم تا به من کمک کنند تا درآمد کسب کنم. در شرکت های بهینه سازی موتور جستجو ، حدود 25000 دلار هزینه کنید ، چگونه می توانید شرکت های وب سایت خود را ایجاد کنید ، چگونه به شرکت های وب سایت خود پیوند دهید و غیره. من به تازگی شرکتی را پیدا کردم که همه چیز را خودکار می کند و به من یاد می داد که چگونه به صورت آنلاین می توانم به صورت آنلاین بازار شوم. (بازاریابی وب 2.0). این عالی است زیرا من پیش از این که بیشتر درآمدم از طریق تبلیغات بدست آورم ، درآمد کسب می کردم. اکنون با کمیسیون های 200 تا 10 هزار دلاری می توانم آن را حفظ کنم!

خوب ، با یادگیری اسرار استراتژی بازاریابی اینترنتی 2.0 ، تصمیم گرفتم به دیگران که فکر می کنم هدف من در زندگی هستند ، کمک کنم نه تنها به خانواده ام کمک کنم تا از مسابقه موش ، بلکه دیگران نیز خارج شوند. استراتژیهای تبلیغاتی در زمینه بازاریابی آنلاین تا زمانی که کسی مایل است راه را به شما نشان دهد آسان است.

از این رو: استراتژی های تبلیغاتی در زمینه بازاریابی اینترنتی!

مقالات برتر – EzineArticles.com ، Amazines.com ، Go Article.com ، مقاله BetterNetworker.com ، ArticleDashboard.com چیزی فراتر از نظر شما نیست. برخی این کار را برای سرگرمی مانند سرگرمی های خود انجام می دهند ، برخی دیگر درباره همه چیزهایی که در وب سایت خود می فروشند می نویسند تا مردم بتوانند به وب سایت خود مراجعه کنند. اگر نمی دانید چه چیزی بنویسید ، به ezingarticles.com بروید ، موضوع خود را بنویسید و ببینید آنچه دیگران برای ایده ها نوشتند.

وبلاگ های برتر – Wordpress.com و Blogger.com. وبلاگ ها بسیار شبیه به مقاله ها هستند به جز این که بلافاصله پس از شروع یک بلاگ ، آنها در کنار هم قرار می گیرند ، آنها واقعاً وب سایت شما هستند ، بنابراین حتماً به همان موضوع بچسبانید تا زمانی که سریعتر به بالای گوگل برسید.

فیلم ها – Youtube.com به طور مستقیم تحت google.com و yahoo.com ، حتی محبوب ترین وب سایت ها قرار دارد. یک فیلم کوتاه ایجاد کنید و آن را در youtube.com بارگذاری کنید.

سایت های اجتماعی فقط مختص نوجوانان نیست ، اطلاعات خود را در مورد خود ، آثار ، مقالات و فیلم ها در سایت های اجتماعی مانند squidoo.com ، facebook.com و myspace.com قرار دهید.

اطلاعیه های مطبوعاتی – راه دیگری برای انتشار وب سایت شما. برخی از محبوب ترین ها Prweb.com ، 24-7pressrelease.com ، webwire ، com ، I-newswire.com هستند. Prweb 80 دلار و وب 19 دلار هزینه دارد.

من به هیچیک از اینها وابسته نیستم ، فقط سعی می کنم در آنجا به شخصی کمک کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا