استراتژی ها و مارک های رسانه های اجتماعی – مارک خیانت چیست و چرا مهم است؟

[ad_1]
در شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های اجتماعی باید خودنمایی کند. وقتی این کار انجام شد یک برند قدرتمند ساخته می شود. مارک های تکراری مشتریانی هستند که با نام تجاری خاص خود برند ایجاد می کنند. این مهم برای ساختن یک برند قدرتمند مهم است. یکی از اصول اساسی بازاریابی اجتماعی جلب مشتری و نام تجاری در هر رابطه است. یک آمار عالی بازاریابی این است که 97٪ از کل خریدهای مارک از مشاوره یک دوست حاصل می شود. 10٪ از کل خریدها برای رسانه های سنتی و قدیمی انجام می شود. داشتن دوستان و داشتن دوستان برای توصیه محصولات ما یک مهارت عالی در بازاریابی است. اکنون زمان زیادی را صرف ایجاد نام های تجاری می کنیم که دوستی با مشتری ایجاد می کند. در تحقیقاتم پیشرفتهای جالبی داشته ام. این پیشرفت همان چیزی است که من آن را مارک چرخان می نامم. این زمانی است که مشتری با برند ارتباط برقرار می کند. سپس نام تجاری ارتباط ویژه ای با مشتری دارد که وجود مارک را تأیید می کند. موردی در زمینه جمع آوری کمک در دانشگاه وجود دارد. آنها موفقیت کمی در جمع آوری پول برای دانشگاه برای گرفتن بورسیه دیده اند. مدیران این گروه از سرمایه گذاران ایده ای داشتند. در این تلاش گروهی او یک جلسه کلاس 5 دقیقه ای با دانشجویان بورسیه ترتیب داد. اینها دانش آموزانی هستند که بدون تلاش برای جمع آوری کمکهای مالی توسط این گروهها هرگز نمی توانستند وارد مدرسه شوند. اینها کودکانی هستند که روده آنها قانع کننده است. اینها بچه های طبقه متوسط ​​هستند. آنها والدینی سخت کوش دارند که بدون تلاش این گروه نمی توانند هزینه فرزندان خود را برای دانشگاه بپردازند. این صرافی ها بازی را برای این گروه جمع آوری کمک مالی تغییر می دهد. این گفتگو کار آنها را گرفت – – مارک —. این دانشجویان با پشتیبانی مالی مارک هایی را ایجاد کردند. آنها نام دارند چهره دارند و اکنون در مقایسه با دانشجویان سایر دانشگاه ها در آنجا هستند. این بحث تفاوت مکان و مارک تجاری شدیدی ایجاد کرده است. این بحث یک مارک معکوس ایجاد کرده است. دانش آموزان یک مارک منحصر به فرد ایجاد کردند و آن را بر اساس مارک خود ساختند. کاربران نهایی یک مارک تجاری با این نام تجاری ایجاد کرده اند. در این گروه خاص جمع آوری کمک مالی پس از مصاحبه با دانشجویان نتایج هفتگی جمع آوری کمک مالی 400٪ افزایش یافته است. این بدان دلیل است که دانشجویان امروز مارکی هستند که در ذهن جمع کنندگان سرمایه نوشته شده است. این مارک منحصر به فرد است. سه چیز باعث ایجاد یک مارک معکوس می شود. مشتری ها حس تجاری ایجاد می کنند. کارمندان شخصاً می بینند که کار آنها به نفع دیگران است. دو علامت بالا عشق ایجاد می کند. کارمندان از نظر کارفرمای نهایی احساس ارزش می کنند. در حالی که کارمندان می دانند که مشارکت آنها خود مشهود است اما قدردانی کاربر نهایی یادآوری قدرتمندی در مورد ارزش بهبود کیفیت و نوآوری مداوم است. آنها چهار مارک معکوس ایجاد می کنند. کارمندان درک عمیق تری از مشکلات و نیازهای کاربران نهایی دارند و بنابراین بیشتر به کمک به آنها متعهد هستند. محققان دریافته اند که وقتی تیم های تبلیغاتی محصول با مشتری تعامل داشته باشند احتمالاً پیشنهادات بیشتری از حد انتظار در فروش و سهم بازار ارائه می دهند.دین همبلتون dnhambleton@gmail.com
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا