صاحبان خانه و صاحبان خانه از کجا می توانند محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را پیدا کنند؟

[ad_1]
صبح روز دوشنبه است هنگامی که می خواهید به مدت یک هفته یک پست در رسانه های اجتماعی بنویسید خالی به صفحه رایانه خود خیره شده اید. چه چیزی باید بپوشید؟ میم از؟ کلمات الهام بخش دیگر؟ آیا به لیست های MLS وابسته هستید؟ پیام بازاریابی باید مربوط به همه کانال ها باشد. بنابراین به جای برجسته سازی مطالب جدید در رسانه های اجتماعی فقط به بازاریابی که قبلاً انجام داده اید نگاه کنید و راهی آسان برای بهبود آن در رسانه های اجتماعی پیدا کنید. آیا فقط یک کمپین ایمیل مستقیم ارسال کرده اید؟ آیا هر هفته مجله ای ارائه می دهید؟ آیا از مقاله های محلی الهام می گیرید؟ همه این عناصر بازاریابی می توانند ابزاری عالی برای شبکه های اجتماعی فراهم کنند. با ثابت نگه داشتن پیام خود در همه کانال ها در کار تفاوتی ایجاد می کنید که به ایجاد آگاهی و اعتماد به نفس کمک می کند. در زیر برخی از نسخه های خطی و چاپی استفاده شده توسط کارگران خانگی و خانه سازان منظم آورده شده است. و پیشنهاداتی در مورد نحوه قرار دادن آنها به عنوان عناصر در کانال دیجیتال وجود دارد. از Bazaz Home دعوت کنید از طریق صفحه فیس بوک خود یک رویداد ایجاد کنید تا پیروان خود را به Baz Bazan دعوت کنید. سپس پیوندی به این رویداد را در توییتر Google+ و LinkedIn ارسال کنید. در Open House فراموش نکنید که مردم را تشویق کنید تا شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند. برای ایجاد پست وبلاگ با استفاده از تصاویر و پیام های مشابه کارت پستال فقط از کارت پستال یا لیست خرید استفاده کنید. سپس لینک این وبلاگ را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. از پیروان خود بپرسید که اتاق مورد علاقه آنها چیست یا از آنها بخواهید که هزینه خانه را بفهمند. یکی یا دو مورد از بهترین تبلیغات ملک را از میان تبلیغات انتخاب کنید و آنها را به اینستاگرام ارسال کنید. یک توضیح کوتاه (2-3 جمله) و چند هشتگ بگنجانید تا افرادی که شما را دنبال نمی کنند به راحتی عکس های شما را ببینند. همچنین می توانید با مشتریان گذشته خود در ارتباط باشید و از آنها بخواهید به شما اجازه دهند نظرات را مستقیماً در LinkedIn ویرایش کنید. بروشور Agent Trifold تقریباً هر سایت شبکه اجتماعی دارای یک قسمت بیو یا درباره من است. یک بیوگرافی جدید برای همه ننویسید آن را در کتاب یا لیست پستی خود قرار دهید و آن را برای همه شبکه های اجتماعی تغییر دهید. هنگام تلاش برای ایجاد محتوای واقعی برای هر بازاریابی خودکشی نکنید. یک پیام اساسی بگیرید و آن را با هر کانال تغییر دهید. نه تنها در وقت صرفه جویی می کنید بلکه توانایی تفکر بازتولید و تکرار نام تجاری مخاطبان شما را به اقدام برمی انگیزد.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا