چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای جذب مشتری بیشتر در آمازون پیدا کنیم

[ad_1]

آمازون

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای لیست محصولات شما بخش مهمی از Amazon SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است. برخی از کلمات کلیدی برای لیست خود را در آمازون پیدا کنید. عباراتی را تصور کنید که ممکن است مشتریانتان برای جستجوی محصولات یا خدمات ارائه شده خود ، در موتور جستجوی آمازون تایپ کنند. همچنین ، لیستی از کلمات کلیدی ممکن ایجاد کنید.

ایده هایی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

به صورت آنلاین بروید و در آمازون مرور کنید. به کلمات کلیدی مورد استفاده توجه کنید. به محصولات مربوط به مشاغل خود نگاه کنید ، یا اگر به دنبال محصولات برای تبلیغ هستید ، چه رسانه های جدید را تعیین کنید. به کلماتی که برای عنوان و توضیحات محصول خود استفاده می کنند توجه کنید. در جستجوی ایده ها؛ آن را بنویسید و هر چیزی که در ذهن شما شکسته است.

همیشه سعی کنید محبوب ترین کلمات کلیدی کم رقابتی را انتخاب کنید. برای افزودن مطالب بیشتر و اطلاعات مربوط به محصول ، به طور مکرر تلاش کنید تا بتوانید به کلمات کلیدی بیشتری که مناسب شما هستند برسید.

کلمات کلیدی مرتبط شما یکی از مهمترین عواملی است که می تواند کمپین بازاریابی آنلاین شما را موفق کند. انتخاب نادرست کلمه کلیدی می تواند منجر به از دست رفتن پول در تبلیغ محصول خود به صورت آنلاین شود. بر این اساس ، یافتن بهترین کلمات کلیدی یک عامل حیاتی است که در ادامه باید مورد توجه قرار گیرد.

در اینجا چند ابزار وجود دارد که به شما در یافتن بهترین کلید واژه ها کمک می کند:

ابزار کلید واژه Google AdWords: این که آیا شما از این ابزار برای تبلیغات Google AdWords یا برنامه PPC خود استفاده می کنید ، این ابزار می تواند در تأیید کلمات کلیدی که حجم بالایی از جستجوها دارند مفید باشد. بر این اساس ، این ابزار شما را نیز برای آزمایش رقابت در کلمات کلیدی سفارشی می کند.

چرخ شگفت انگیز Google: این همچنین ابزاری دیگر است که می توانید از آن برای بررسی کلمات کلیدی مرتبط و همچنین سایر موضوعات محبوب استفاده کنید. این ابزار اصطلاحات مرتبط با جستجو را نشان می دهد که می توانید برای شناخت کلمات کلیدی مرتبط با لیست آمازون خود اعمال کنید.

ردیاب کلمهاین همچنین ابزاری دیگر است که می توانید برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای لیست آمازون خود استفاده کنید. Word Tracker واقعاً به جستجوی کلمات کلیدی اختصاص داده شده است و می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید.

کلمه جاسوسیاین ابزار دیگری است که می توانید از آن بصورت آنلاین استفاده کنید تا بهترین لیست های کلیدی را برای لیست محصولات خود بدست آورید. این ابزار همچنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند کارزار بازاریابی آنلاین خود را از رقیبان خود موفق تر کند.

در پایان ، سئو آمازون این می تواند به شما کمک کند مرتبط ترین کلمات کلیدی را در لیست محصولات آمازون خود وارد کنید. مطمئناً می توانید به یک رتبه بالاتر برسید ، به دنبال آن افزایش مشتری هدفمند و فروش گسترده در آمازون.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا