چگونه می توانید با فروش یک آمازون درآمد کسب کنید

[ad_1]

آمازون | فروش

فروش محصولات در هر سایت تجاری کار ساده ای نیست. بنابراین ، اگر به دنبال درآمد ثانویه هستید ، از درآمد مناسب شروع کنید. اگر قصد فروش آن را در آمازون دارید ، در مورد مشکلات عادی که بسیاری از فروشندگان با آن روبرو هستند و چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید ، مطلع شوید. برای موفقیت و فروشندگی برتر ، بیاموزید که چگونه از فروش در آمازون درآمد کسب کنید.

اطلاعاتی را که برای تبدیل شدن به یک فروشنده حق بیمه در آمازون لازم است ، پیدا کنید

به عنوان یک بازرگان آمازون ، دیگر برای فروش محصولات تلاش نخواهید کرد. با بازخورد خوب ، فقط چند ماه طول می کشد تا در اینجا علامت گذاری شود. معمولاً ، اگرچه آمازون به شما نشان نمی دهد که چگونه یک فروشنده بازرگان باشید ، شما یک نوع صحیح از حساب فروشنده ، فروش مداوم و بررسی های خوب دارید.

از خدمات تحویل صحیح استفاده کنید

این یک عامل مهم در نحوه کسب درآمد از فروش آمازون است. بگذارید آمازون محصولی را برای شما انجام دهد. شما می توانید وسایل را به صورت عمده حمل کنید ، اما برای سفارشات فردی ، آنها را برای انجام برجای بگذارید. به این ترتیب شما می توانید برای رشد شغلی و افزایش فروش وقت داشته باشید.

محصولات مناسب را برای اندازه تجارت و فضای موجود انتخاب کنید

محصولاتی را بفروشید که به راحتی می توانید آنها را مدیریت کنید. برای شروع ، می توانید محصولاتی را بفروشید که به کار زیادی نیاز ندارند و هرچه پیشرفت بیشتری پیدا کنید ، اکنون می توانید به محصولات بزرگتری سرمایه گذاری کنید.

با استراتژی قیمت گذاری و تبلیغات انعطاف پذیر باشید

بیشتر فروشندگان آمازون تمایل دارند که قیمت محصولات را پایین بیاورند تا خریداران بیشتری جذب کنند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به رقابت خود نگاه کنید و سپس محصولات غیر رقابتی را بفروشید. سپس در صورت تمایل به فروش بیشتر می توانید قیمت را پایین بیاورید یا آن را 3٪ یا کمتر کنید تا سود بیشتری کسب کنید.

حاشیه های خود را مشخص کنید

این هم یک عامل مهم در چگونگی کسب درآمد از فروش آمازون است زیرا هنگام خرید کالایی برای فروش ، باید هزینه محصول را تأمین کنید. بنابراین اگر قیمت پایین تعیین کنید ، حتی ممکن است در پرداخت هزینه های فروش شارژ شده توسط آمازون کوتاهی کنید. بنابراین ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصول و هزینه های درج شده و هزینه های حمل و نقل نیز پیدا کنید و کالای مناسب را بفروشید که به نفع شما باشد.

از فرصت های ساده بازاریابی در آمازون استفاده کنید

آمازون همیشه ابزارهای جدیدی را که می توانید برای افزایش فروش خود و افزایش درآمد خود استفاده کنید ، آزمایش می کند. با این حال ، نتایج عالی به محصولی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

برای تعطیلات آماده شوید

فروش تعطیلات معمولاً بیشتر از حد متوسط ​​است. این می تواند زمان خوبی برای شما به عنوان یک فروشنده آمازون باشد مگر اینکه سهام موجود تمام شود. بنابراین ، بدانید که چگونه انتظار سفارش را دارید به خصوص اگر در حال فروش محصولات فصلی هستید. این یک روش عالی برای شماست که بتوانید از فروش در آمازون درآمد کسب کنید و هیچ فروشی را که درآمد شما را افزایش می دهد از دست نخواهید داد.

از گزارشات مرکزی فروشنده استفاده کنید

همچنین می توانید ابزار و گزارش های خوبی در حساب فروشنده آمازون خود که به عنوان فروشنده مرکزی آمازون نیز شناخته می شود ، پیدا کنید. در اینجا می توانید فروش ، تبلیغات خود را نیز بررسی کنید ، موجودی خود ، علل بازده و بازپرداخت را نیز بررسی کنید. این اطلاعات به شما در پیش بینی فروش آینده و افزایش درآمد کمک می کند.

از همه مهمتر ، به یاد داشته باشید که هنگام فروش ، از قوانین و دستورالعمل های آمازون پیروی کنید. ممنوعیت پس از تلاش زیاد برای ساخت و ارتقاء خود به عنوان فروشنده بسیار ناامید کننده است. این همچنین جنبه اصلی در مورد چگونگی کسب درآمد از فروش آمازون است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا