اخبار: 3 روند بازاریابی آنلاین که هر کارآفرین موفق باید انجام دهد (قبل از اینکه خیلی دیر شود)

[ad_1]
س: بزرگترین روند صنعت بازاریابی آنلاین در سال 2012 کدامند؟ مثل همیشه ارزان پول در بیاورید. یا ایده های جدیدی وجود دارد که باید برای حفظ همان سطح موفقیت اجرا شود؟ پاسخ: این یک سوال بسیار متداول است که از طریق مقالات پست های وبلاگ و حتی خوانندگان جدید ارائه می شود. واقعیت این است که شما یک حرفه ای یا یک کارآفرین آنلاین هستید که در زمینه نام تجاری وبلاگ نویسی یا بازاریابی فعالیت می کنید باید بدانید که در حال حاضر چه خبر است. و چه اتفاقی نمی افتد من می خواهم سه روند اصلی را که برای تجارت من بسیار مهم است با شما در میان بگذارم و معتقدم که هر صاحب مشاغل موفق (یا خدمات آنلاین) باید آن را در اسرع وقت انجام دهند یا ممکن است شما را فریب دهد. پایمال شده و آنها این اجازه را می دهند .1 – انتقاد از وب سایت سایر وب سایت ها هیچ وبلاگ ساده ای نمی تواند شما را از وب سایت شما متمایز کند. شما باید ابتدا به جامعه فكر كنید و زیرساخت ها را ایجاد كنید تا یك محیط متصل ایجاد كنید كه در آن كاربران بتوانند وبلاگ وبلاگ و كل مارك و تجارت شما ایجاد كنند. خبر خوب این است که مدل بازاریابی فیس بوک را می توان هر وبلاگی که از WordPress (پرکاربردترین پلتفرم وبلاگ نویسی جهان) استفاده می کند به همراه افزونه های رایگان که می توانند وبلاگ شما را سفارشی کنند استفاده کند. تشکیل یک گروه مشترک حدود یک ساعت طول می کشد. (اگر سرعتتان کند است!) 2. یک محیط آزمایش پویای قدیمی فروشندگان فکر نمی کردند آن را طراحی کنند. زیرا پاسخ مستقیم به مانترا فرم نیست. (یک صفحه قدیمی در مورد بازاریابی سنگین پیدا کنید که هنوز هم توسط برخی از معلمان هنوز در سال 2012 استفاده می شود.) واقعیت این است که در شرکت خودم کار طراحی و دسترسی زیادی به ابزارهای آنلاین را در یک جامعه در حال تغییر پیدا کردم. مانند تبدیل. طبق آخرین آمار تقریبا نیمی از 900 میلیون کاربر فیس بوک بخش قابل توجهی از وقت خود را برای دسترسی به سایت از طریق تلفن همراه یا iPad (یا خواننده مشابه) صرف می کنند. اگر یک محیط پاسخگو یا متعادل ایجاد نکنید که تعامل کاربر شما را افزایش دهد به سرعت نرخ تبدیل خود را افزایش می دهید خوانندگان خود را از دست می دهید و البته از دیدگاه SEO رنج می برید. (از آنجا که ترافیک درون صفحه ای در تعیین اهمیت صفحه شما برای موتورهای جستجوگر که برای شما ترافیک ارسال می کنند مهم است) 3-مهارت های بازاریابی خود را در کوتاه مدت تسلط دهید یک وبلاگ و وب سایت سنتی است که رسانه های اجتماعی ایجاد می کند و نام تجاری در شبکه های اجتماعی پیش بینی می شود رسانه ها. حقیقت این است که این یک اشتباه بزرگ است به نظر می رسد شما بر محتوایی که ایجاد کرده اید کنترل ندارید و ممکن است به دلیل نیازهای یک برنامه یا شرکت دیگر همه از بین برود. مثلا؟ من فهمیدم که افراد زیادی در فیس بوک هستند که یک شبه آنجا را ترک می کنند. وقتی FB تصمیم گرفت صفحه آنها را حذف کند. چه کسی یک شرکت در اطراف سایتی مانند Squidoo یا HubPages یا حتی لیستی از مقالات ایجاد کرده است. وقتی می بینید که این سایت ها چه موقع هک یا جریمه می شوند شما هم رنج می برید. وقتی شما بر آنچه خلق می کنید کنترل داشته باشید و مکانی برای انجام آن داشته باشید می توانید این کار را به دلایلی خارج از توان خود انجام دهید. نشان دهید توانایی کار خود را از دست داده اید.تبحر در استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی اضافی. اما استفاده از آن به عنوان یک استراتژی واحد کاملا احمقانه است. و توقف های کوتاه وجود دارد.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا