نحوه فروش کتابهای الکترونیکی در آمازون و سایر سیستم عامل های دیجیتال

[ad_1]

آمازون | فروش

بهتر است قبل از دانستن نحوه فروش کتاب ، دلیل فروش کتاب الکترونیکی را بدانید. از آنجا که همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود ، چرا کالای فروخته و خریداری نمی کنیم؟ بله ، شما این حق را داشتید. ما اکنون در نسل بعدی هستیم که فروش یک کالای آن در مقایسه با زمان قدیم دشوار نیست و با نزدیک شدن به یک شخص یا شرکت یا توزیع آن به صورت آفلاین از طریق گالری ها یا فروشگاه های مختلف همه چیز به صورت دستی فروخته می شود.

نوشتن کتاب یک کار هولناک است و بر این اساس باید پرداخت شود. نویسندگان و ناشران عادت دارند که هزینه زیادی را صرف چاپ ، انتشار و بازاریابی مطالب خود کنند. ارسال کتاب به قفسه های مختلف کتابخانه‌ها و کتابخانه‌های محبوب به منظور فروش هر چه سریعتر نوشته‌های آنها و به دست آوردن بازپرداخت پول در اسرع وقت اما به راحتی بازاریابی و فروش کتابی نبود که هیچ کس از طریق فروشندگان آفلاین از آن آگاهی نداشته باشد کار خسته کننده و وقت گیر بود.

زمان گذشت و پس از آن چیزی جز یک چرخه کامل خرید و فروش ظاهر نشد. بازاریابی و فروش آنلاین فن آوری است که توسط بسیاری از نویسندگان و ناشران اتخاذ شده است زیرا آنها دریافتند که کتابهای الکترونیکی خود را بصورت آنلاین و بر روی سیستم عامل های مختلف به فروش می رسانند و هزینه آن را مستقیماً از طریق معاملات آنلاین می پردازند.

در مورد “چگونه می توان کتاب الکترونیکی را بر روی سیستم عامل های مختلف بفروشد” اطلاعات زیادی وجود دارد ، اما ما در مورد محبوب ترین پلتفرم اکنون آمازون صحبت خواهیم کرد.

یک سری مراحل وجود دارد که باید برای بدست آوردن خروجی مورد نظر انجام شود و آنها به شرح زیر است:

ایجاد یک حساب کاربری آمازون KDP:

آغاز کار ایجاد حساب کاربری انتشار مستقیم و روشن شدن در آمازون است. پیوندی که می تواند برای ثبت نام استفاده شود:

https://kdp.amazon.com/ Self-publishing/signin

نگران نباشید اگر کتاب الکترونیکی در قالب Mobi / Kindle نباشد ، زیرا پس از بارگیری کتاب ، در نهایت به فرمت Kindle سازگار تبدیل می شود.

کتاب را به قفسه کتاب خود اضافه کنید:

قدم بعدی که باید برداشته شود ، افزودن کتاب الکترونیکی به قفسه کتاب شما است. در سمت راست داشبورد پس از ورود به سیستم ، گزینه “افزودن یک آدرس جدید” را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه ، شما به صفحه ای خواهید رسید که باید جزئیات کتاب را اضافه کنید.

این فیلدها دقیقاً یکسان هستند اما گزینه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند در صورت لزوم هر قسمت را پر کنید.

در صورت نداشتن این اطلاعات ، جزئیات كتاب خود را وارد كرده و قسمت ISBN (شماره كتاب استاندارد بین المللی) را خالی بگذارید. اگر خودتان اقدام به انتشار کتاب الکترونیکی می کنید ، نام خود را نیز ذکر کنید.

در مرحله بعد ، شما باید دسته ای را انتخاب کنید که احساس می کنید کتاب شما در آن حضور داشته باشد و کلمات کلیدی نیز ممکن است به خوانندگان در یافتن مطالب مورد نیاز کمک کند.

پس از انجام تمام مراحل فوق ، شما باید یک عکس روی جلد کتاب الکترونیکی خود را بارگذاری کنید که دقیقاً به همان اندازه کتاب الکترونیکی مهم است ، زیرا این تصویری است که در صفحه فروش آمازون نمایش داده می شود و بازتاب محتوای شما خواهد بود.

کتاب الکترونیکی را روی سیستم عامل بارگیری کنید:

می توانید کتاب الکترونیکی را با فرمت Kindle یا قالب PDF / word بارگیری کنید و به آمازون اجازه دهید کتاب الکترونیکی خود را تبدیل کند. اگر به آمازون اجازه می دهید این تبدیل را انجام دهد ، مطمئن شوید که مجدداً تصویر یا پرونده گرافیکی را بررسی کنید زیرا تبدیل آنلاین ممکن است قالب را مختل کند.

گزینه های قیمت گذاری و مالکیت را تأیید کنید:

شما باید گزینه حق امتیاز را که می خواهید جستجو کنید انتخاب کنید زیرا بقیه توسط آمازون گرفته می شود.

دو گزینه مالکیت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

35٪

70٪

اگر می خواهید 70٪ نگه دارید ، باید کتاب خود را بین 2.99 دلار و 9.99 دلار بفروشید. اگر قیمت خارج از این محدوده است ، فقط 35 درصد از کل قیمت فروش را بدست می آورید ، بنابراین مراقب باشید و قیمت مناسب را هدف قرار دهید تا دوباره در جیب شما برگردد.

من تمام شد تماشاگر باشید ، صبر کنید و تماشا کنید. بگذارید آمازون مطالب شما را مرور و تأیید کند. پس از تصویب ، کتاب الکترونیکی منتشر می شود و لینک مستقیم با شما به اشتراک گذاشته می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا