[ad_1]
نمی توان انکار کرد که رسانه های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای استفاده در ارتقا تجارت شما هستند. با این حال رمز موفقیت یک صاحب کسب و کار زمانی است که آنها در شبکه های اجتماعی می گذرانند. شما باید انواع رسانه های اجتماعی مورد استفاده خود را در نظر بگیرید اینکه چه چیزی می توانید بگویید و چند پست دریافت می کنید. پرهیز از فعالیت رسانه های اجتماعی مانع رضایت بازار است. نگهداری کبد نیز می تواند یک چالش باشد. از خود بپرسید: آیا راهی برای جمع آوری پول برای هدفی شایسته وجود دارد؟ آیا دفتر شما آماده مونتاژ در یک بانک غذا است؟ شاید شما تصمیم گرفته اید یک ظرف ذخیره سازی برای مواردی مانند باتری چراغ و ظروف قابل جابجایی طراحی کنید که مشتریان شما نیز می توانند از آن استفاده کنند. یا ممکن است دفتر شما مسابقه ای ترتیب دهد. شاید در محل کار شما تغییری ایجاد شده باشد یا نقاشی جدیدی روی دیوارها نقاشی شده باشد. شاید بتوانید با افرادی که با آنها تعامل دارید یک پروژه انجام دهید. ممکن است در آینده بتوانید بیانیه ای درباره فروش یا تخفیف ارائه دهید. رسانه های اجتماعی زمان خوبی را برای شرکت شما فراهم می کند تا هدف را جشن بگیرد پول جمع کند و مسئولیت اجتماعات خود را بپذیرد. این یک روش عالی برای حمایت از افرادی است که با آنها تعامل دارید زیرا همچنین می توانید موفقیت و سهم آنها را در جهان جشن بگیرید. و در واقع می توانید از او دعوت کنید تا برای برقراری ارتباط با افرادی که با آنها تعامل دارید وقت بگذارد. علاوه بر این حمایت از رویدادهای اجتماعی و خیریه به کارمندان تأمین کنندگان و مشتریان شما می گوید که شما برای ایجاد تغییر اهمیت می دهید. شما اغلب ایده ای برای یک کمپین یا موضوع در شبکه های اجتماعی دارید که می خواهید درباره آن بحث کنید. اما هنوز وقت ندارید که او را دنبال کنید. آن ایده را بنویسید و بعداً آن را مرور کنید. هیچ چیز از این طریق غیرممکن نیست. قبل از شروع یک پست غیرمعمول لازم است تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید برای هر رویداد هیجان ایجاد کنید و نتیجه آن چیست. نکته دیگر: دو سند در دفتر از طریق رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که در حین فروش مورد توجه شما و افراد قرار گیرد. ارزش تلاش شما در شبکه های اجتماعی بسیار خوب خواهد بود و ارسال آن در ساعات اوج روز آسان خواهد بود. بنابراین بهترین زمان ارسال چیست؟ همه چیز به اهداف شما – سن علایق و غیره بستگی دارد. برای کار بهترین روزها برای ارسال در فیس بوک پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر (اقیانوس آرام) است. 11 صبح شرکت کنندگان بیشتر اگر نزدیک به 1 بعد از ظهر باشد لایک بیشتری دریافت خواهید کرد و روی پیوند کلیک کنید. برای توییتر انتقال بین 11 صبح تا 1 بعد از ظهر است – هنگام ناهار – بهترین زمان است. با این حال آخر هفته 30٪ فعالیت بیشتر در توییتر را نشان می دهد. به دلیل هفته کاری معمول سه شنبه ها و پنج شنبه ها بهترین روزها برای ارسال در LinkedIn هستند. بهترین زمان برای سفارش برنامه LinkedIn بین 5-6: 30 صبح تا 3-5 PM (اقیانوس آرام) است. اگر از + Google استفاده می کنید پست های برنامه ریزی شده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بین 7 صبح تا 9 بعد از ظهر بیشترین تأثیر را دارند.مهم نیست که چه زمانی تصمیم به همکاری می گیرید و مهم نیست که با چه رسانه های اجتماعی کار کنید دسترسی به رسانه های اجتماعی پاداش آور است. اگر در فروشگاه های مختلفی هستید و ایده مدیریت آنها را برای مدت طولانی پیدا کرده اید دو گزینه پیش رو دارید. به کارمندان اختصاص دهید (یا به فرزندان خود مبلغی را پرداخت کنید) که کار را برای شما انجام دهند. در غیر این صورت یک اعلان روی تلفن بنویسید تا به شما یادآوری کند که در یک روز خاص ارسال کنید. وقتی مشغول هستید خدمات آنلاین زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد مقالات را برای انتشار خودکار از قبل تعیین کنید. نحوه استفاده شما از شبکه های اجتماعی به میانگین شما (اینستاگرام و غیره) و نوع محصول خدمات یا کمپین شما بستگی دارد. شما اکنون در حال دویدن هستید و این همان شخصی نخواهد بود که می خواهید با او ارتباط برقرار کنید. در نظر بگیرید که مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند چند سال سن دارند وقتی آنلاین هستند چه مدت انجام می دهند چه مدت آنلاین هستند و چه زمانی بیشترین علاقه و علاقه را دارند. نظرسنجی های مشتری ممکن است به شما در شناسایی این موضوع کمک کند. با انجام این فعالیت های پیشنهادی متوجه خواهید شد که زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی می گذرانید و فعالیت های شما مثرتر است. برای مشاوره بیشتر در زمینه کسب و کار از Brummets: A Purple Snowflake Collection مراجعه کنید که در مورد خدمات محصول یا کتابی که می نویسید توصیه های ارزشمندی را ارائه می دهد.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد