استراتژی های مخفی برای تولید پول از آمازون برای تبدیل شدن به یک کارآفرین دیجیتال

[ad_1]

آمازون | پول

می توانید بررسی کنید ، اگر ما سعی داشتیم از طریق اینترنت درآمد کسب کنیم ، تقریباً 98٪ از اقدامات یا اقدامات ما توسط کلاهبردار ماهر به نام بازاریابی اینترنتی دیجیتال فریب داده می شود. از آنجا که سازنده پول آنلاین ، پول ساز نیست ، فقط یک رویاپول پول آنلاین است ، اما متأسفانه بازنده پول است. حتی اگر 0.50 دلار درآمد کسب کنیم ، بدان معنی است که شخصی 5 دلار از طریق ما درآمد کسب کرده است. صدها فرصت آنلاین برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد ، از جمله Freelancer ، بازاریابی شرکت های وابسته ، نظرسنجی های پرداخت شده ، تبلیغات کلیک و ارسال آگهی ها ، وب سایت های تبلیغ آگهی ، وظایف برنامه تلفن همراه ، ورود به سیستم روزانه و کارهای آنلاین پرداخت شده و غیره. با توجه به زمان ، هزینه و عوامل استرس زا ، این صدها فرصت به طور مداوم نمی توانند درآمد منفی آنلاین را برای ما به وجود آورند.

به عنوان مثال ، اگر ما به کارهای آنلاین مانند “5 دلار در هر 1 نظرسنجی” فقط فکر می کنیم ، آیا دریافت روزانه امکان پذیر است؟ اگر بله. مطمئناً شما یک شوخی دیجیتال ماهر هستید.

یکی از روشهای شناخته شده کسب درآمد آنلاین بازاریابی کمیسیون است. بله حتما. این بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین است. در اینجا مشکل این است که شما برای تبدیل شدن به یک پورتال وابسته به یک وب سایت یا وبلاگ نیاز دارید که به خوبی ترافیک ایجاد کند. در اینجا محصولی برای تبلیغ و یک سایت جدید دارم. اما من ترافیک ندارم. بنابراین ممکن است شما از ترافیک رایگان برخوردار شوید ، اما نیاز به تلاش مداوم در طول سال بدون پولی دارد. در مورد ترافیک پولی ، بسیار گران است و برای بهبود کلمات کلیدی برای تبلیغ خود به مهارت های خاصی نیاز دارید. این بازدیدهای پرداخت شده ممکن است فروش شما را ایجاد کند یا نکند. به همین دلیل است که اگر شما در استفاده از بازاریابی وابسته استراتژیک و آموزش مهارت مهارت کافی داشته باشید ، برای شما یک سرمایه گذار خوب و منفعل است ، وگرنه بسیار گران است و مانند قمار است.

من به عنوان یک فریلنسر ، با پرداخت هزینه عضویت مشخصی در یک وب سایت محبوب مستقل مشترکاً در یک برنامه عضویت عضو شده بودم و سپس شروع به جستجوی شغل کردم. جذاب! در این دو مکان تعدادی پروژه در دو گروه انتخابی موجود است. اما این پروژه ها در حال حاضر با صدها نفر از مستقلان مثل من برگزار شده است. من فکر کردم که اگر قیمت کم در این پروژه ها ارائه کنم ، هیچ تضمینی برای استفاده از این پروژه ها وجود ندارد ، بنابراین چرا باید در این نوع موارد غیرحرفه ای وقت ، انرژی و پول خود را تلف کنم؟

کسب درآمد آنلاین یک طرح “ثروتمند شدن سریع” نیست. اگر می خواهید یک برنده آنلاین موفق شوید ، باید یک طرز فکر بلند مدت را اتخاذ کنید. هر کاری که می خواهید بصورت آنلاین انجام دهید ، این کار را با استراتژی Professional-Le-Earn انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید موفق باشید ، طی یک سال 5 میلیون مشترک کانال دریافت خواهید کرد. به عنوان یک فرد ، دستیابی به این کارت هدف دشوار است. اما این با کسب یک YouTube موفق از طریق آموزش استراتژیک و اجرای پشتیبان آن ثابت شده است. بنابراین این هدف می تواند از طریق یادگیری استراتژیک و آموزش کیفیت خوب از طرف متخصصان دیجیتال رایگان و همچنین خدمات آموزشی پرداخت شده حاصل شود. مطمئناً این استراتژی به شما کمک می کند تا با موفقیت بتوانید از طریق اینترنت به هدف سود برسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا