ClickBank در مقابل آمازون – کدام شبکه وابسته بهتر؟

[ad_1]

آمازون

حتماً از وابستگی های آمازون و وابسته ClickBank شنیده اید. اگرچه روی کدام یک باید تمرکز کنید؟ در اینجا مقایسه دقیق من بین این دو است.

بیایید قبل از حرکت به ClickBank با صحبت کردن در مورد آمازون و لیست مزایا و معایب آن شروع کنیم.

مزایای آمازون

مزیت های زیادی برای استفاده از شبکه وابسته به آمازون وجود دارد. اول ، آنها قبلاً بیش از 10 میلیارد دلار به شرکت های تابعه در سراسر جهان پرداخت کرده اند. بنابراین به وضوح می توانید ببینید که مردم با سیستم بسیار موفق بوده اند. ویژگی اصلی نسبتاً ساده است. محصولات زیادی وجود دارد که می توانید آنها را تبلیغ کنید! آمازون دارای میلیون ها محصول در وب سایت خود است. محصولاتی در همه جا وجود دارد که بسیاری از آنها دشوار است که بگویید کدام یک را فکر می کنید باید تبلیغ کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب دیگر این است که بنرهای محصول جداگانه ای را به شما می دهد که می توانید برای مطابقت با موضوع وب سایت خود کمی استفاده کنید و سفارشی سازی کنید.

نقص آمازون

نقص های زیادی در شبکه وابسته به آمازون وجود ندارد. با این حال ، اگر من با ClickBank مقایسه کنم ، این هدفی است که من در اینجا می خواهم به آن برسم ، آمازون دو ماه پس از ماه دریافت کمیسیون به شما پرداخت می کند. بنابراین اگر در کمیسیون ماه آوریل 300 دلار بدست آورید ، این هزینه را تا پایان ژوئن / اوایل ژوئیه دریافت نمی کنید. اشکال دیگر این است که نرخ کمیسیون بسیار پایین تر از ClickBank است. میزان کمیسیون آمازون 4-10٪ است ، در حالی که معمولاً ClickBank 50-75٪ است!

در مورد شبکه وابسته ClickBank چطور؟

مزایای Clickbank

ویژگی اصلی ClickBank درصد کمیسیون است. بزرگ! بین 50-75 ranges متغیر است و تقریباً از هر شبکه وابسته دیگری بالاتر است. کیفیت محصولات بسیار متفاوت است ، اما بیشتر آنها حاوی تن ابزار هستند که می توانید برای تبلیغ محصول از قبیل قالب های ایمیل ، بنرها ، مقالات و غیره استفاده کنید که بسیار مفید هستند.

معایب ClickBank

تنها اشکال سیستم وابسته ClickBank این است که محصولات بسیاری برای تبلیغ در مقایسه با آمازون وجود ندارد. همچنین ، از آنجا که بازار کتابهای الکترونیکی کمی متفاوت است ، یافتن محصولاتی که بیش از حد تبلیغ نشده یا نزدیک به پایان چرخه عمر محصول باشند ، کمی دشوار است.

به طور کلی ، واقعاً به موضوع سایت ، وبلاگ یا صفحه شما بستگی دارد. سعی می کنم یک کارگزار خوشحال بین این دو پیدا کنم. اگر وب سایتی دارید که بازدید کنندگان شما مطمئناً به “چگونگی” کتاب الکترونیکی علاقه مند هستند ، حتماً محصولات ClickBank را تبلیغ کنید. اگر وب سایت دارید که در مورد یک محصول یا گروهی از محصولات صحبت می کند ، من محصولات آمازون را تبلیغ می کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا