نحوه نوشتن یک آمازون پرفروش

[ad_1]

آمازون | فروش

در زمان نگارش ، اولین کتاب من در طبقه بندی شماره 8 قرار گرفت و 7 x 5 بررسی * (برای اثبات این موضوع عکس صفحه ای گرفتم). خیلی احساس هیجان می کنم! من هرگز تصور نمی کردم که به هیچ وجه مرتب شود!

ترتیب فروش آمازون چیزی مرموز است. بیش از این ساده شده است ، اما به نظر می رسد این میزان به تعداد فروش در ساعت بستگی داشته باشد ، با احتمال سازگاری با پرفروش های بلند مدت مانند هری پاتر.

خوب ، من نمی دانم چه تعداد کتاب دیگر در گروه “فروش و بازاریابی” وجود دارد ، یا چه مدت آنها در بین 10 نفر برتر باقی می مانند (آنها را حداقل 3 بار غرق می شوند و هنوز هم بیرون می آورند تا به دانش من برسند – نه اینکه من آنها را پیگیری کنم). برای اینکه منصفانه باشم ، هنوز نمی دانم که این نشان دهنده فروش 2000 کتاب ، 20 کتاب یا دو کتاب است! چاپگر من ، لولو ، کتاب ها را به صورت تقاضا (حداقل مقدار 1) چاپ می کند و قصد دارد بعد از 6 تا 8 هفته ، درآمد خالق را به حساب پی پال من ارسال کند.

با این حال ، من فکر می کنم هنوز هم یک دستاورد بزرگ است. در حقیقت ، این کمتر از واقعیت است ، زیرا من نیز کپی ها را مستقیم می فروشم ، بنابراین در رتبه بندی آمازون حساب نمی شود.

“راهنمای ماهی کوچک برای بازاریابی DIY” اولین پروژه نشر من است – این مجموعه ای از نکات و داستانهایی است که در سالهای اخیر در خبرنامه من منتشر شده است. این کتاب از ژوئن سال 2010 در دسترس بود ، اما مردم فقط وقتی اکتبر در آمازون راه اندازی شدند ، خرید آن را آغاز کردند. احساس می شود وقتی که در آمازون موجود بود ناگهان واقعی شد.

بنابراین در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

فرض کنید شما از قبل ایده ، عنوان ، بازار هدف ، مهارت مهارت نوشتن و شخصی دارید تا بتوانید کتاب خود را برای شما طراحی کنید. اگرچه برای تکمیل مطالب حدود دو سال به طول انجامید – متناسب بودن آن با هر کار دیگری که انجام می دهم – این را پیدا کردم که این کار ساده ای است!

اخذ گواهینامه

هنگام فروش هر چیزی ، آنچه دیگران می گویند قانع کننده تر از هر چیزی است که شما به خودتان می گویید ، بنابراین من می دانستم که کتاب من به گواهی هایی نیاز دارد تا هم در داخل و هم در پشت جلد چاپ شود. من نسخه های PDF را برای داوطلبان ارسال کردم ، اما فهمیدم که کمتر از نیمی از آنها در واقع نظرات خود را ارائه می دهند (امیدوارم این به دلیل کمبود وقت باشد نه به این دلیل که حرف خوبی برای گفتن ندارند!). البته ، “تعقیب” در هنگام پرداخت نشدن افراد دشوار است ، بنابراین باعث تاخیر دیگری در روند می شود. در پایان ، من چندین بررسی عالی را جمع کردم و در نهایت آماده چاپ شدم.

مرحله بعدی یک فرایند یادگیری گسترده بود که در این راه تعدادی از نکات کلیدی تصمیم گیری وجود داشت.

انتشارات سنتی یا خود نشر

در مرحله اول ، باید تصمیم بگیرید که ناشر / نماینده را پیدا کنید یا برای انتشار خود اقدام کنید.

اگر می خواهید ناشر / نماینده سنتی را پیدا کنید که از همه چیز برای شما مراقبت می کند (و درصدی را در نظر می گیرد) ، بهترین شرط بندی شما آخرین نسخه کتاب نویسندگان و هنرمندان (موجود در کلیه کتابخانه های خوب) است و منابع دیگر زیادی به صورت آنلاین وجود دارد.

اگر به مطالب خود به کمک نیاز دارید ، تعدادی از مربیان کتاب / ماماها ، ناشران مستقل کتاب و چاپگر / ناشران در کوتاه مدت برای انتخاب شما ، برای هزینه ای وجود دارند (برای یک لیست از توصیه ها برای من ایمیل بفرستید).

با وجود هشدارهای سراسر اینترنت در مورد وخیم تر شدن خدمات به مشتری ، من خودم را از طریق Lulu.com منتشر کردم. همچنین متوجه شدم که آدرس ایمیل شخص بسیار مفید است (اگرچه همیشه در تعویض پیام بین مناطق زمانی انگلستان و ایالات متحده تأخیر وجود داشته است).

اگر همین کار را کردید ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید خود منتشر کنید یا اجازه دهید لولو ناشر شما باشد. تصمیم گرفتم ناشر و نویسنده بشوم.

خرید ISBN (یا نه)

برای انجام این کار ، شما باید یک بلوک از پیشوندهای ISBNs را از Nielsen BookData خریداری کنید (حداقل مقدار آن 10 عدد است که در حال حاضر برای مالیات بر ارزش افزوده 111.86 GB هزینه دارد). شما باید یک فرم 4 صفحه ای را بارگیری ، چاپ و پر کنید ، اما این کار دشواری نیست (به جز اینکه شما باید معنی کلمات ناآشنا مانند “عنوان صفحه مخالف” را بدانید – این صفحه داخلی است که به صفحه عنوان باز می گردد و شامل نام ناشر ، حق چاپ و جزئیات ISBN است).

جستجوی “nielsen isbn” برای همه چیزهایی که باید بدانید.

مراقب باشید ، مدتی طول می کشد که ISBN ها آزاد شوند ، بنابراین شما نمی توانید این بخش از روند را با عجله انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید ، به عنوان ناشر ، شما همچنین موظف هستید ظرف یک ماه یک نسخه از کتاب چاپ شده را به نیلسن و دفتر سپرده گذاری حقوقی کتابخانه انگلیس ارسال کنید (آنها اطلاعات ISBN را برای شما ارسال می کنند). در مورد / هنگام ایجاد تغییرات ، باید نسخه دیگری از کتاب خود را با ISBN جدید منتشر کنید ، بنابراین قبل از موافقت با راهنمای نهایی ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است.

نکته مهم: اگر شما نیز در حال تولید یک نسخه الکترونیکی هستید ، به ISBN آن احتیاج خواهید داشت. هنگام تعیین نرخ ، توجه داشته باشید که کتابهای چاپی مالیات بر ارزش افزوده را جذب نمی کنند ، اما کتابهای الکترونیکی این کار را انجام می دهند.

اگر نمی خواهید همه این موارد را پشت سر بگذارید ، فقط بگذارید لولو ناشر شما باشد و ISBN خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

طراحی جلد

تصمیم بعدی: آیا شما پوشش خود را طراحی می کنید یا از جادوگر طراحی جلد Lulu استفاده می کنید؟ خوشبختانه ، می توانم به یک طراح گرافیک با استعداد که با من روی جلد کتاب زیبای من کار کرده است ، برسم. لولو بطور خودکار بارکدی را برای ISBN شما تولید می کند ، که شما آن را بارگیری می کنید تا در پشت آن قرار بگیرد – باید در گوشه پایین سمت راست با یک “منطقه آرام” در اطراف آن باشد. بین ما ، جلد کتابم را طراحی کردیم (البته با استفاده از تصاویر رایگان کپی رایت) و آثار هنری با کیفیت چاپ را در لولو بارگذاری کردیم.

برای انجام یک جلد یک تکه (پیچیده شده) ، باید اندازه جلد و پشت جلد Cover Lulu Templates را برای اندازه کتاب خود بارگیری کنید ، و آن را روی قسمت های چپ و راست طرح خود بکشید. اندازه صفحه و حاشیه ها را مطابقت دهید. از ماشین حساب Spin Width Lulu استفاده کنید و این اندازه گیری را در وسط اضافه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد “جلد جلد کتاب” در لولو.

طراحی صفحه داخلی

در مقایسه ، برخورد با صفحات داخلی بسیار آسان بود – آنها در واقع با فرمت PDF طراحی و ذخیره شدند (صفحات تک ، پخش نمی شوند). من فقط باید اطمینان داشته باشم که صفحه عنوان و صفحه عنوان را در قسمت جلویی (که همه شماره صفحه من را تغییر داده است) را وارد کنید و پرونده را بارگذاری کنید. اگر به مهارت های طراحی دسترسی ندارید ، می توانید به جای آن ، فایل های Word را بارگیری کنید ، بنابراین Lulu به PDF تبدیل می شود. سپس لازم است که “اثبات” کتاب را درخواست کرده و آن را “تصویب کنید” که در نهایت کامل باشد (من این کار را چند بار انجام دادم ، و نسخه های اثبات را با تخفیف فروختم).

نکته مهم: نویسندگان هنگام سفارش کتاب های خود مبلغ کمتری پرداخت می کنند و حتی اگر هزینه های ویژه ماهانه ممکن است ارزش انتظار را داشته باشند.

دسترسی به آمازون

تصمیم بعدی من آسان بود – من می خواستم در آمازون رزرو کنم ، بنابراین برای توزیع جهانی به لولو حدود 50 گیگابایت پول پرداخت کردم. (اگر لولو را به عنوان ناشر انتخاب می کنید ، در عوض بصورت رایگان توزیع Extended Reach توزیع را دریافت می کنید.)

در اینجا ، من گرفتگی کردم. من در ابتدا کتاب خود را با اندازه A5 و با کاغذ سفید زیبا طراحی کردم ، اما معلوم می شود که شما فقط می توانید چند اندازه برای توزیع تهیه کنید و A5 یکی از آنها نیست. مجبور شدم متناسب با تجارت آمریکا کار هنری را تغییر دهم – فقط حاشیه های بزرگتری را اضافه کردم و بارگذاری مجدد کردم. مشکل این است که من نمی توانم این اندازه را فقط روی کاغذ سفید ، فقط خامه بگیرم.

فهمیدم که تفسیر لولو در مورد اندازه ها چندان سازگار نیست. در بعضی از مکان ها به نام اندازه اشاره می کنند ، در سایر مکان ها اینچ ها را نقل می کنند و در جاهای دیگر ، سانتی متر.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمایی Lulu را برای “کدام کتابها واجد شرایط توزیع” و “چه مقاله ای از جلد و جلد کتاب من را شامل می شود؟” جستجو کنید. اطلاعاتی که شما نیاز دارید در طول کمک آنلاین پراکنده است ، بنابراین لطفاً برای خلاصه عملی از اندازه ها و رنگ های کاغذی واجد شرایط برای توزیع جهانی دستیابی لولو ، برای من ایمیل بفرستید.

پس از مرتب سازی کلیه اندازه ، کاغذ و توزیع ، 6-8 هفته طول می کشد تا کتاب شما در آمازون ظاهر شود. در این عصر اینترنت تقریباً باور نکردنی یافتم! در مرحله بعد ، من همچنین متوجه شدم که فعال کردن “نگاه به داخل” به زمان نیاز دارد ، حتی پس از بارگذاری PDF دیگر از کتاب شما به طور کامل در آمازون بارگذاری شده است. اما در پایان ، کتاب من بصورت آنلاین و فروش ناگهان آغاز شد.

نکته مهم: فروشندگان دیگر ممکن است کتاب شما را با عنوان “استفاده شده” یا “جدید” با تخفیف نشان دهند. اگر حاشیه شما کاهش نمی یابد ، می توانید خود را بعنوان یک فروشنده تخفیف نیز تعیین کنید تا با آن کاهش ها رقابت کنیدs

بازاریابی کتاب خود را

شما به عنوان یک ناشر خود باید بازاریابی خود را انجام دهید. من از همه کسانی که کتاب خریداری کرده اند دعوت کردم تا آن را آنلاین مرور کنند (خوشبختانه ، همه آنها تاکنون آن را دوست داشتند) من بدون استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، لینکدین و فیس بوک ، بدون هیچ هزینه ای به صورت آنلاین وارد بازار شده ام. به عنوان مثال ، من یک مسابقه توییتر را اجرا کردم تا دوباره آن را برای پیروان جدید ارسال کنم. من همچنین روابط عمومی محلی را انجام دادم و این را در خبرنامه خود اعلام کردم. سرانجام ، من در مواردی که در آنها شرکت می کنم (مانند جلسات آموزشی و جلسات شبکه محلی) موجودی کمی از کتاب را برای فروش نگه می دارم. مردم عاشق جلد براق هستند و گاهی اوقات از من می خواهند که کتاب من را امضا کنم ، درست مثل نویسنده پرفروش!

سلب مسئولیت: لطفاً توجه داشته باشید که این دستورالعملها برای انگلستان اعمال می شود. حتی اگر من درست همانطور که کردم ، نمی توانم قول بدهم که کتاب شما در واقع یکی از پرفروش های آمازون شود.

نکته مهم: می توانید فروش را در Novelrank.com ردیابی کنید (عالی است ، اما خیلی وسواس نکنید!)

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا