5 فرصت عالی بازاریابی وابسته

[ad_1]

بازار | بازاریابی

بازاریابی کمیسیون یک صنعت عظیم است ، درست است یا نه ، ممکن است شما نوعی بازاریابی کمیسیون را پیاده سازی کرده باشید ، اما هیچ پولی به دست نیاورده اید.

به طور خلاصه ، بازاریابی کمیسیون برای تبلیغات یا مراجعه مشتری به یک محصول یا خدمات ، بازپرداخت یا کمیسیون دریافت می کند ، معمولاً هنگام اطمینان از فروش ، ایجاد می شود.

1. ایجاد یک وبلاگ یا وب سایت – هنگام ایجاد وبلاگ یا وب سایت خود و همچنین اضافه کردن اطلاعات ، نظرات یا پست های مربوط به موضوعات مختلف که معمولاً مربوط به طاقچه یا سرگرمی شماست ، قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود برای محصولات مرتبط می تواند توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند و در صورت کلیک روی تبلیغ کلیک کنید. ، شما کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد

2. تبلیغات را در وب سایت ها یا وبلاگ های دیگر قرار دهید – با تماس با صاحب یک وب سایت خاص ، مرتبط با موضوع خود ، می توانید مجوز تبلیغ لینک وابستگی خود را در سایت وی درخواست کنید. با این حال ، شما باید شرایط و ضوابط بازاریاب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید یک لیست وجود دارد که بیان کند قادر به انجام این کار هستید. مشاغل غالباً از شما می خواهند كه وبلاگ یا URL خود را برای وب سایت خود تهیه كنید و داوری كنند كه آیا محصولات یا خدمات آنها برای وب سایت شما مناسب است یا خیر.

3. Google Adsense – با ارسال برنامه ای به Google ، می توانید وب سایت خود را به Google AdSense اضافه کنید و درخواست کنید که تبلیغات مرتبط توسط Google به وب سایت شما ، در یک سایت خاص ، در جایی که گوگل محصولات و تبلیغات شما را بر این اساس ارزیابی می کند ، اضافه شود. قوانین و مقررات دقیقی در رابطه با تبلیغات Google وجود دارد ، اما رعایت این قوانین آسان خواهد بود و می توانید هر ماه حقوق دریافت کنید.

4- برنامه سهامداران آمازون را مرور کنید آمازون یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین در جهان است و یک برنامه وابسته را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید کالاهایی را که می خواهید تبلیغ کنید ، سفارش دهید ، یک پیوند سفارش دهید ، آن را در وب سایت یا وبلاگ خود بچسبانید و کمیسیون فروش مطمئن را تهیه کنید. با این حال ، این به خودی خود باعث ایجاد ترافیک نمی شود. شما نیاز به خرید محصول دارید و یا تحقیق کاملی درباره آن انجام دهید ، یک بررسی بدون نظر بنویسید و مشتریان را ترغیب به خرید کنید.

5. ClickBank – این بازار محصولات هزاران نفر را به صورت آنلاین به شما ارائه می دهد تا در صورت تمایل ، بررسی ، انتخاب ، خرید و امتحان کنید ، سپس در سایت خود تبلیغ کنید یا یک تبلیغ فروش محصول ایجاد کنید. ClickBank اطلاعات زیادی را برای شما فراهم می کند تا قبل از تبلیغات شامل نرخ بازیابی ، تعداد فروش و غیره مطالعه کنید. همچنین مکانی است که می توانید کالای شخصی خود را برای فروش تبلیغ کنید که در آن دیگران بتوانند در سایت خود تبلیغ کنند. ClickBank همچنین فرصت های عضویت را فراهم می کند که درآمد ماهیانه را در صورت عضویت در عضویت مجدد در اختیار شما قرار می دهد و این کار را از ماه به بعد ادامه می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا