بازاریابی دیجیتال و ظهور تبلیغات آنلاین

[ad_1]

بازار | بازاریابی

“آینده تبلیغات اینترنتی است” – بیل گیتس

بیل گیتس که در بین باهوش ترین مردهای زنده در نظر گرفته می شد نمی توانست وضوح بیشتری را به وجود آورد. بازاریابی دیجیتال زمینه بازاریابی را به خودی خود گرفته است که بسیاری در مدتی آن را ندیده اند. گسترش دستگاه های اینترنتی و رسانه های اجتماعی ، این حوزه از تبلیغات تجاری را امروز ضروری دانسته است.

برای شروع ، به نظر می رسد این یک مفهوم به اندازه کافی آسان است. به نظر می رسد ارتقاء محصولات و خدمات آنلاین از طریق مشارکت همتا به همسالان و سایر راهکارها برای درک کافی ، اما اجرای آن دشوار است.

قبل از پرداختن به فناوری ها و استراتژی ها ، سؤال این است که بازاریابی دیجیتال چیست؟

مبانی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی هر محصول یا خدمات در یک رسانه دیجیتال به نام بازاریابی دیجیتال. این رسانه می تواند رایانه ، تلفن همراه ، تبلت یا حتی آی پاد باشد.

دلیلی وجود دارد که چنین بازاریابی بر تبلیغات سنتی غلبه کند. در تلویزیون و بیلبوردها ، تبلیغات یک خیابان یک طرفه است. مشتریان بستری برای ارتباط با تولید کنندگان و خود شرکت ها ندارند. این شکاف در ارتباطات آنلاین از بین می رود.

سیستم عامل های آنلاین با فروش محصولاتی مانند Amazon و Flipkart محصولات را بر اساس رتبه بندی مصرف کنندگان طبقه بندی می کنند و به مشتریان این امکان را می دهند تا بررسی های عمیق درباره محصول مورد نظر ارائه دهند. این یک ارتباط مستقیم بین مصرف کنندگان و تولید کنندگان ایجاد می کند ، زیرا دومی قادر به درک نیازهای اولیه است.

استراتژی ها و تکنیک ها

همانطور که در بالا ذکر شد ، بازاریابی دیجیتال ممکن است ساده به نظر برسد اما برنامه ریزی زیادی را در بر می گیرد. برخی از تکنیک هایی که افراد برای افزایش دید وب سایت استفاده می کنند در زیر آورده شده است:

1 سئو: این مجموعه ای از دستورالعمل های موتور جستجو است که در صورت پیروی ، منجر به موقعیت یابی بالاتر وب سایت در رتبه بندی صفحه موتورهای جستجو (SERP) می شود. این دستورالعمل ها شامل عواملی مانند تراکم کلمات کلیدی ، بک لینک ها ، اختیارات میدانی و غیره هستند.

2 بازاریابی موتور جستجوگر (SEM): اگرچه SEO زیرمجموعه SEM است ، اما بسیاری از کارشناسان از SEM استفاده می کنند در حالی که در مورد تبلیغات پولی به صورت آنلاین صحبت می کنند. برای کسب رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر ، شرکت ها اغلب کلمات کلیدی خاصی را در موتورهای جستجو خریداری می کنند. SEM فقط با نتایج پرداخت می شود در حالی که SEO مربوط به نتایج آزاد و غیر رایگان است.

3 بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی: دیدن مخاطبان زیادی به صورت آنلاین در رسانه های اجتماعی و ایجاد یک برنامه قوی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای استراتژی های بازاریابی دیجیتال شرکتی ضروری شده است. استفاده از پست های محبوب و هدف قرار دادن گروه های خاصی از افراد آنلاین که ممکن است به محصولی که شرکت ارائه می دهد علاقه مند باشند ، تنها راه هایی برای تبلیغ محصولات در رسانه های اجتماعی است.

میراث بازاریابی دیجیتال

در حالی که هیچ انکار اهمیت رسانه های دیجیتال وجود ندارد ، زمانی فرا خواهد رسید که شرکت ها مجبور شوند یک بار دیگر رویکرد خود را تغییر دهند. بازاریابی یک زمینه بسیار پویا است. با توجه به ماهیت ارگانیک مخاطبان آنلاین ، می توان فرض کرد که به زودی جزر و مد به گردش در می آید. اینکه آیا بازاریابی دیجیتال شنا یا غرق شدن را انتخاب می کند یا خیر.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا