[ad_1]
خدمات مبتنی بر مکان مانند Foursquare Gowalla و Facebook Places سر و صدای زیادی در مورد ایده بازاریابی محلی ایجاد کرده اند. بازاریابی محلی چیست؟ یک کلمه در رسانه های اجتماعی یا چیزی که می تواند نحوه تعامل یک شرکت با مشتریان خود را تغییر دهد؟ در اینجا توضیحی از یکی از محبوب ترین مربیان بازاریابی تلفن همراه آورده شده است: بازاریابی محلی: استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز بر خدمات ردیابی موبایل مانند Foursquare یا Gowalla معاملات املاک تبلیغات بلیط تخفیف یا ویژه را برای مشتریان به ارمغان می آورد. مفهوم موبایل این مفهوم بر اساس تلاقی بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه است. بازاریابی محلی معروف به LBM به شرکت ها راهی می دهد تا به معنای واقعی کلمه برای مشتریان خود ارزش قائل شوند. مشتریان می توانند تماس ها و مبادلات را از طریق تلفن های همراه خود خریداری کنند. مراقب باش. این تصور غلط اغلب حول رسانه های اجتماعی می چرخد و راهی را برای شرکت ها فراهم می کند تا نحوه درآمدزایی فیس بوک یا توییتر را به طور دقیق تعیین کنند. رسانه های اجتماعی به ابزاری برای هدایت ترافیک به رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی تبدیل شده است. از کمی دیدگاه استفاده می کند. دقیقاً به همین دلیل است که LBM سود زیادی می کند و اخیراً در رسانه های اجتماعی سر و صدا کرده است -این آخرین راه برای ایجاد یک شرکت آجری و ملات برای کسب درآمد واقعی در رسانه های اجتماعی است.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد