پیش بینی بازار فست فود – نمونه ای از مترو به جای یک محصول استراتژیک

[ad_1]
بازار مواد غذایی سریع در حال رشد در ایالات متحده طی سه سال گذشته شاهد رشد سلامتی بوده است که غیرقابل تصور است. انتظار می رود بازار فست فود پیش بینی رشد فعلی خود را حفظ کند ، با نرخ رشد سالانه (CAGR) 2.3 در سال در طول پنج سال 2005-2010. انتظار می رود 57.6 میلیارد دلار تا پایان سال 2010 وارد بازار شود. محرک رشد ، افزایش تعداد آمریکایی های شاغل است که زمان صرف غذاهای خانگی را کاهش می دهد. در سال 2010 ، بازار فست فودها در ایالات متحده 57.6 میلیارد دلار برآورد شد که 12.1 درصد نسبت به سال 2005 افزایش داشت. در سال 2010 ، بازار فست فودها در ایالات متحده آشفته بود. 37 میلیارد (شکل 1). افزایش 5.3 درصدی را از سال 2005 نشان می دهد. انتظار می رود CAGR سرمایه بازار در بازه زمانی 2005-2010 باشد. موفقیت تضمین شده از نظر بازدهی سریع بازنشستگی با نتایج هدفمند و فروش با گزینه های غذای سالم ، ارزش ویژه نام تجاری ، قیمت شروع پایین ، پشتیبانی سلطنتی و رضایت مشتری Subway ® نشان دهنده یک نمونه منحصر به فرد از صنعت فست فود است که آماده موفقیت در بازار فست فود است. استراتژی آنها فراتر از بازار فست فود است و در بسیاری از بازارها و محصولات دیگر صدق می کند.
ساندویچ فروشی های تحت SWOT در موقعیت مناسبی قرار گرفته اند تا از نقاط قوت خود استفاده کرده و تهدیدها ، ضعف ها و به موقع را برطرف کنند. جدول زیر این نقاط قوت ، ضعف ، توانایی ها و تهدیدها را نشان می دهد
فروشگاه ها و لوله ها در هر اندازه و تعداد

آموزش | بازی

جدول بازتاب تقاضا جدید ، سالم و سریع است.

استفاده از لوله های غیر سنتی

همکاری با انجمن قلب آمریکا

به رسمیت شناختن نام تجاری جهانی

منوی خاصی به آن بدهید

کسورات کمتر باعث افزایش قیمت می شود.

آموزش رأی گیری ساختار یافته ، مختصر و طراحی شده است تا از شروع سریع و موفقیت اطمینان حاصل شود.
OSA
دکوراسیون قدیمی است.

برخی از حقوق رای دهندگان ناراضی هستند.

خدمات حمل و نقل با فروشگاه های جداگانه سازگار نیست.

سهم کارکنان زیاد است.

هیچ کنترلی بر رضایت از حقوق رای دهندگان در بازار وجود ندارد.
آزادی
تجارت جهانی همچنان در حال رشد است.

آخرین اخبار دکوراسیون برای تشویق بیشتر شرکت های مواد غذایی.

بهبود مدل خدمات به مشتریان

به گسترش توانایی خط لوله برای حرکت در سبد ادامه دهید.

بهبود روابط با صاحبان امتیاز

آزمایش در شرکت های پیشرفته

بسته تحویل دسر را گسترش می دهد.

به روز باشید و پیشنهادات منو را به روز کنید.

با فیلمسازان و سازندگان اسباب بازی بیشتر همکاری کنید تا ویدیوهای جدید را با جمع بندی منوها برای کودکان و در زمانی که مارک ها در کنار هم هستند ، تبلیغ کنید.
تهدیدها
شورش یا آزار و اذیت فرانسه.

آلودگی غذایی (اسفناج).

رقابت.

نرخ بهره.

طبقه پایین

مختل

قانون
هیچ محدودیت رقابتی در تجزیه و تحلیل رقابت مترو وجود ندارد. یوم! مارک ، مک دونالد ، وندی و جک در یک جعبه. یوم! با 33000 رستوران در بیش از 100 کشور ، بزرگترین مارک جهان است. چهار مارک معروف این شرکت ، KFC ، Pizza Hut ، Long John Silver’s و Taco Bell ، رهبران جهان در دسته های فست فود ، مرغ ، پیتزا و غذاهای دریایی هستند.یوم! 272،000 کارمند دارد و دفتر مرکزی آن در لوئیزویل ، کنتاکی است. مک دونالد بزرگترین فروشگاه خواربارفروشی جهان با 31000 رستوران فست فود در 119 کشور جهان است. این شرکت همچنین بازار بوستون و کباب مکزیکی چیپوتل را اداره می کند. مقر مک دونالد در ایالات متحده و ایالات متحده است و دفتر مرکزی آن در اوکبروک ، ایلینوی با 447000 کارمند ، تیم هورتونز و باجا فرش قرار دارد. وندی بیش از 9700 رستوران در 20 کشور جهان اداره می کند ، با 500 شرکت آمریکایی از جمله Fortune Magazine در دوبلین ، اوهایو و 57000 نفر. دفتر مرکزی Box and Qdoba Mexican Grill در سن دیگو ، کالیفرنیا قرار دارد. فروش ساندویچ سالانه 15 درصد رشد می کند که بیش از 3 درصد نرخ رشد همبرگر و استیک است. رستوران ها تحت سلطه زنجیره های مکزیکی ، “رستوران های فست فود” هستند و ساندویچ هایی با نان تست و ساندویچ های سنتی ارائه می دهند. با ساندویچ های تازه و سنتی ، به انتظارات متغیر مشتریان پاسخ می دهد. برنامه بازاریابی مترو از بسیاری جهات بر این انتظارات تمرکز می کند. محبوب ترین تبلیغ تلویزیونی با جرد بود. این آگهی با برجسته کردن وزن 245 پوندی جارد با خوردن ساندویچ های زیرزمینی جنبه های بهداشتی ساندویچ های زیرزمینی را برجسته می کند. مترو همچنین رویدادهای حمایتی مانند پیاده روی قلب انجمن قلب آمریکا و رویدادهای محلی مانند ورزشهای سه گانه و ورزش های گروهی برای کودکان را به فروش می رساند. نمونه هایی از Subway استراتژی های بازاریابی و محصولات را نشان می دهند که نمونه هایی را نشان می دهند. تمرکز معمولی بر نیازهای بازار ، روندهای مشتری ، رشد محصول و نوآوری است. استراتژی بازاریابی ایجاد آگاهی از نام تجاری ، روابط تجاری با نام تجاری و محصول و خواسته های بازار ، استراتژی Subway را برای بهبود سهم بازار در آینده نزدیک تعیین کرده است. این استراتژی های بازاریابی علاوه بر بازار فست فود ، استراتژی های بازاریابی تکراری هستند. آیا استراتژی بازاریابی شما مربوط به شناخت محصولاتی است که مسیر آینده بازار را پشتیبانی می کنند؟
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا